مراکز فروش پروتز مو

مراکز فروش پروتز مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

معمولا کلینیک های ترمیم مو و مراکز فروش پروتز مو از هم جدا هستند و اگر شما فردی باشید که تا به حال هیچ اطلاعاتی از روش انجام پروتز و یا مواد لازم برای این کار نداشته باشید نیاز دارید تا فردی که در این کار ماهر است در همان لحظه به سوالات آنی ذهن شما پاسخ دهد.

پس اگر مکانی باشد که در کنار فروش محصولات پروتز مو برای آلوپسی ، امکان انجام پروتز را نیز داشته باشد بسیار عالی است.

مرکز مو ایندرا

از معدود مراکز فروش پروتز مو است که کلینیک تخصصی انجام پروتز مو را نیز در کنار خودش دارد و دیگر نیازی نیست که شما یک بار برای خرید پروتز مو مردانه و پروتز مو زنانه و بار دیگر به کلینیک برای انجام پروتزها به صورت جداگانه بروید.

البته

هیچ اجباری در آن نیست که در همین مرکز کلاه گیس طبیعی خود را انجام دهید، بلکه به علت مناسب بودن قیمت پروتزها می توانید پروتز مو مناسب برای خود را خریداری کرده و در هر کلینیکی که بیشتر تمایل دارید از آن استفاده کنید.

مراکز فروش پروتز مو

کیفیت یا قیمت؟

همان طور که گفته شد کیفیت کار یا محصولی که دریافت می کنیم حرف اول را می زند اما ممکن است برای بعضی از افراد هزینه در الویت اول قرار گرفته باشد؛

اما

باز هم فرقی نمی کند زیرا این مرکز در بین مراکز فروش پروتز مو در تهران علاوه بر قیمت های مناسبی که برای محصولات پروتزی خود به مشتریانش ارائه می دهد،

اجناسی که به فروش می رساند نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دیگر نیازی نیست که بخواهید بین کیفیت و یا قیمت محصول مورد نظرتان شک و تردید داشته باشید زیرا اینجا می توانید هر دو ویژگی را به صورت یکجا با هم داشته باشید.

اعتبار مراکز فروش پروتز مو

گاهی اوقات فقط شنیدن یک جمله ی کوتاه می تواند خیال مشتریان را از خیلی جهات راحت کرده و اعتمادی را به وجود بیاورد که صدها متن و تراکت تبلیغاتی قادر به ساخت آن نیست. این جمله ی کوتاه فقط همین یک جمله است:

“قدمت این مجموعه….سال است.”

در واقع می توان گفت که اعتبار و اعتماد ناشی از آن رابطه ی بسیار مستقیمی با قدمت مجموعه مورد نظر دارد. خوشبختانه این کلینیک در بین مراکز فروش پروتز مو برای آلوپسی قدمت بیشتری داشته و در واقع قدیمی ترین کلینیک موجود است.

انواع برند

  1. پروتز موی ایرانی
  2. پروتز مو نیوزلندی
  3. پروتز مو هندی
  4. پروتز مو آلمانی
  5. پروتز مو هالیوودی
  6. پروتز مو کره ای
  7. پروتز مو آنکارایی
  8. پروتز مو آمریکایی

 

مراحل خرید پروتز مو

در صورتی که برای خرید پروتز موی بلند به کلینیک های زیبایی مراجعه شود، ابتدا اشخاص یک مرحله تحت مشاوره قرار می گیرند تا وضعیت آنها توسط متخصص مورد بررسی قرار گیرد و مقدار ریزش مو، دلیل ریزش مو و وسعت سر آنها مشخص شود.

سپس

با انجام این امور تراکم موی مورد نظر برای فرد مشخص می شود و وسعت شبکه شبیه ساز شده برای تولید اندازه گیری می شود. در این مراحل رنگ مو و جنس موی فرد تعیین می شود تا مطابق با آنها موهای طبیعی و با کیفیتی برای فرد تهیه شود.

7مزیت خرید پروتز مو

در صورتی که برای خرید پروتز مو با گیره به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه شود، از مزیت های ذکر شده در قسمت زیر بهره مند خواهید شد:

  • خرید پروتز های با کیفیت
  • پرداخت هزینه مناسب
  • دوام و ماندگاری بیشتر پروتز مو
  • طبیعی تر بودن پروتز های تهیه شده
  • نزدیک بودن پروتز تهیه شده به موهای طبیعی فرد از نظر رنگ و جنس مو
  • دریافت مشاوره و راهنمایی از مرکز مورد نظر
  • بهره بردن از آرامش خاطر و خیال آسوده برای خرید پروتز مو

تمامی این مزایا نشان دهنده الزام مراجعه به مراکز فروش معتبر پروتز مو جلو تور، تمام تور، پروتز مو با گیره و کلیپس هستند.

پروتز مو چیست؟

پروتز مو روشی است که نسبت به کاشت مو قدمت کمتری دارد و در نتیجه کاملا روش جدیدتری به حساب می آید.

در واقع

اگر بخواهیم پروتز مو را به زبان ساده توضیح دهیم این است که شما بعضا با مراجعه به مراکز فروش پروتز مو یا کلینیک های درمانی می توانید موهای از دست رفته خودتان را برگردانید و مجددا همان موهای طبیعی خود را داشته باشید.

مزایای پروتز مو

همان طور که گفته شد در روش پروتز مو بدن چسب،  موهای آسیب دیده خودتان قابلیت ترمیم و بازگشت پیدا می کنند. پس اولین مزیت پروتز مو در واقع همین است که شما نیازی به کاشت فولیکول های مصنوعی بر روی سر خودتان ندارید و در صورت کم بودن میزان آسیب می توانید همان موهای طبیعی را ترمیم و بازگردانی کنید.

هزینه ی هر کاری امروزه تبدیل به یکی از الویت های مهم افراد شده است که رقابت تنگاتنگی با الویت کیفیت کار و یا محصول دارد. در اینجا نیز همچون موارد دیگر افراد برای پروتز کردن موهایشان به قیمت آن توجه بسیاری می کنند.

قیمت های مراکز فروش پروتز مو متفاوت هستند

اما در این مرکز فروش پروتز مو می توانید مناسب ترین قیمت ها را پیدا کنید و همچنین تفاوت های پروتز مو با کلاه گیس را مشاهده کنید که علاوه بر پایین بودن هزینه ی خرید، از کیفیت بسیار خوب و بالایی نیز برخوردار می باشند.

سخن پایانی

طبق تجربیات پروتز مو و نظرات مختلف  نتیجه می گیریم که همان قدر که قیمت کار اهمیت دارد، کیفیت کار نیز مهم است. همان قدر که اعتبار مراکز فروش انواع پروتز مو مهم است، اعتبار کلینیک پروتز مو نیز اهمیت دارد؛

پس اگر به دنبال مرکزی هستید که همه ی این موارد را به صورت یکجا و در کنار هم داشته باشد می توانید این مرکز را انتخاب کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
10 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
سجاد
3 years ago

سلام قیمت پرتو چند

علی جماعتی
2 years ago

باعرض سلام وخسته نباشید،،
خدمت شما دوست های گلم،، دیدگاه من درموردپروتزمو واقعا عالی هستش،
من الان نزدیک به دوسال که دارم ازپروتزمواستفاده میکنم
کاملا راضی هستم

خدانگهدار

داریوش
2 years ago

اگر چه من سال گذشته که اجناس ارزان بود با ۳ میلیون از مدل هالیوودی استفاده کردم .که خیلی هم خوش فرم و زیبا و طبیعی بود اما با تمام مراقبت ها بیشتر از سه ماه قابل استفاده نشد،مشکل عمده این است که نه دیگه فرد میتونه به حالت قبل برگرده چون در دید عموم بوده ونه دیگه افرادی با وضعیت نالسامان مالی مثل بنده امکان تجدید محصول رت دارم ..که دارای اثر منفی در روحیه .خواهد بود

ساعد
Reply to  داریوش
1 year ago

لطفا مرکز ایندرا پاسخ این دوستمون را بدهند

الهه
1 year ago

سلام وقت بخیر من نزدیک ۶ ماهه از مرکز موی ایندرا پروتز مو دریافت کردم و واقعا راضیم ممنون از تیم خوبتون

Editor
Reply to  الهه
1 year ago

سلام وقت شما هم بخیر ممنون ماهم از این موضوع خوشحالیم.

لیلا حکیمی
1 year ago

شما تنها شعبه پروتز مو در تهران هستید؟

لیلا حکیمی
1 year ago

سلام پروتز مو بدون چسب برای بیماران الوپسی امکان پذیر است؟

آنچه در این مقاله می خوانید!