ترمیم و پروتز موی سر در تهران

پروتز مو در تهران
آنچه در این مقاله می خوانید!

در این مقاله قصد داریم تا ترمیم و پروتز مو در تهران را بصورت تخصصی بیان کنیم. شهر تهران همیشه در پزشکی سرامد بوده، این حرف درمورد ترمیم و پروتز مو نیز صدق میکند. در ادامه با مرکز مو ایندرا همراه باشید تا راجب این موضوع بیشتر بحث میکنیم.

روش های درمانی مو

برای آن که بتوانید مشکلات مربوط به موهای خود را درمان کنید ابتدا بایستی به پیدا کردن ریشه ای مشکل بپردازید. اگر مشکل خود را از ابتدا برطرف نکنید ممکن است راه حلی که به کار برده اید هم نتواند مشکلتان را برطرف سازد.

انواع روش های درمانی مو

در ادامه مطرح شده اند که هر کدام می توانند نوع خاصی از بیماری های مو را درمان کنند، فراموش نکنید که گاهی اوقات مشکلات ریزش مو مربوط به درون بدن انسان است که می تواند شامل انواع اختلالات هورمونی، مشکلات گوارشی و…باشد.

1) کاشت مو

در روش کاشت مو بایستی فرد دارای بانک موی مناسبی باشد که جراح بتواند از آن فولیکول های مو را استخراج کند و به نقاط مورد نظر پیوند بزند.

2) ترمیم مو

ترمیم مو یا همان ترمیم مو prp برای کسانی بیشتر مناسب است که دچار ریزش مو شده و در مراحل اولیه ریزش هستند. در ترمیم مو آلوپسی ، تار موهای خود فرد ترمیم شده و سعی می شود تا به رشد مجدد موهای فرد کمک کنند.

ترمیم مو

پروتز مو چیست؟

در پاسخ به سوال پروتز مو چیست؟ میتوان گفت پروتز مو در تهران یکی از روش هایی است که طرفداران خاص خودش را هم دارد و می تواند مشکلات بسیاری را بر طرف کند. اما ماهیت این روش درمانی چیست و چه مزایا و معایبی را شامل می شود؟

پروتز بدون چسب به معنای قرار دادن فولیکول های مو بر روی یک تور نانویی است که پس از تکمیل شدنش با چسب مخصوص بر روی سر فرد چسبانده می شود.

3مزیت پروتز مو

همواره مزایایی که یک روش می تواند داشته باشد برای افراد قابل توجه است و هرچه میزان امتیازات یک روش درمانی بالاتر باشد شانس انتخاب شدن آن نیز توسط افراد بالاتر می رود. از جمله مزایای پروتز مو زنانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) هزینه

بر اساس تجربه های پروتز مو هزینه ای که صرف انجام پروتز مو می کنید به نسبت قابل توجهی کمتر از کاشت مو است و به همین دلیل میزان انجام پروتز مو بسیار بیشتر است.

2) حالت

قاعدتا طبیعی بودن کاری که برای ترمیم موهای از دست رفته خودتان می کنید یکی از مهم ترین الویت هایتان است. پروتز مو نسبت به کاشت مو دارای حالت طبیعی تری است و افراد کمتری که نکته سنجی دقیقی دارند فقط قادر به تشخیص آن هستند.

3) عدم نیاز به جراحی

کاشت مو نیاز به انجام جراحی دارد که در برخی از روش های آن وجود درد و خونریزی طبیعی است، اما در روشی همچون پروتز مو هیچ گونه درد و خونریزی وجود نخواهد داشت و این موضوع یکی از بهترین مولفه های پروتز مو برای آلوپسی است.

معایب پروتز مو

اما همان طور که پروتز کردن مو مزایا و نقاط مثبتی دارد، دارای معایبی نیز می باشد که شاید دانستن آن ها خالی از لطف نباشد؛

نکته ای که در مورد معایب فروش پروتز مو باید بدانید آن است که این معایب با رعایت کردن مواردی که در ادامه گفته خواهد شد برطرف می شوند.

1) تجمع چربی

یکی از مواردی که می تواند کلاه گیس طبیعی را روش نامناسبی کند بوی بدی است که به خاطر جمع شدن چربی زیر سطح نانویی پروتز بروز می کند، البته با رعایت بهداشت و همچنین استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک این اتفاق رخ نخواهد داد.

2) عدم رشد مو

پروتز تمام تور همچون کلاه گیس است و به هیچ وجه موهایتان رشد نمی کنند، پس اگر هدف اصلی تان داشتن موهایی است که 100 درصد طبیعی باشد بهتر است سراغ پروتز مو نروید.

پروتز موی زنانه

پروتز ها از نظر جنس و ساختار هیچ گونه تفاوتی در انواع زنانه و یا مردانه ندارند و تنها شکل آنها با هم متفاوت است که در پروتز های زنانه از موی زنانه طبیعی برای پروتز مو استفاده می شود و از آنجایی که موهای زنانه بلند تر است، هزینه انجام پروتز مو زنانه بیشتر از مردانه است.

 هزینه پروتز مو در تهران چه قدر است؟

هزینه پروتز مو جلو تور را بر اساس شرایط و ویژگی های فرد مورد نظر و زن بودن و یا مرد بودن شخص می توان تعیین کرد. زیرا هزینه پروتز زنانه بیشتر از هزینه پروتز مو مردانه است.

علاوه بر این مساله موضوعات دیگری نیز بر روی هزینه پروتز مو با کلیپس تاثیر گذار هستند که این عوامل به شرح زیر می باشند:

1) روش اتصال پروتز مو

همان طور که در قسمت های فوق ذکر شد، روش های اتصال ترمیم مو بر روی سر متفاوت هستند و هر کدام از انواع روش های اتصال پروتز مو هزینه جداگانه ای دارند.

2) موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی که برای پروتز موی بلند به آن مراجعه می شود نیز بر روی هزینه پروتز مو موثر است و می تواند باعث افزایش و یا کاهش هزینه پروتز مو شود.

3) دقت و مهارت پزشک

پزشکان از مهارت و تجربه متفاوتی برخوردار هستند و هر چه میزان دقت و مهارت پزشک برای پروتز مو بیشتر باشد، هزینه پروتز مو نیز افزایش پیدا می کند.

4) کلینیک زیبایی مورد نظر

کلینیک های زیبای بر اساس تجهیزات ارائه شده به بیمار و امکاناتی که در اختیار بیمار قرار می دهند، هزینه متفاوتی را از بیمار دریافت می کنند.

سخن پایانی

به طور کلی پروتز مو در تهران یکی از بهترین روش هایی است که تا به حال برای ترمیم موهای آسیب دیده و از دست رفته ابداع شده است. این روش یکی از انواع روش درمان آلوپسی نسبت به دیگر روش ها بسیار طبیعی تر و بهتر است و می توان گفت تنها ایرادی که به طور جدی به آن وارد است در مورد رشد نکردن موها است.

برای پروتز کردن موها می توانید به

کلینیک پروتز مو ایندرا مراجعه کنید که علاوه بر مجهز بودن به دستگاه های پیشرفته انجام جراحی های مختلف، از پزشکان و جراحان حاذقی نیز کمک می گیرند که می توانند هر عمل جراحی را با درصد موفقیت بسیار زیادی به انجام برسانند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
حمیدرضا ابراهیمی زاده
2 years ago

خرید و اجرای پروتز مو

آنچه در این مقاله می خوانید!