پروتز مو تمام تور

پروتز مو تمام تور
آنچه در این مقاله می خوانید!

پروتز مو انواع مختلفی دارد که عبارتند از مو دور پوست ، پروتز مو جلو تور ، پروتز مو تمام تور.

در  پروتز دور پوست ، دور کار پروتز مو با مواد سلیکونی که مانند پوست سر است پوشش داده شده است و چسب بر این  نقطه وصل شده و به سر متصل میشود.

این روش از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و برای چسب زدن و کندن چسب نیز راحتتر هستند اما باید توجه داشت که با استفاده از این نوع پروتز مو بهتر است موها به سمت بالا هدایت نشود و نمیتوان  مدل مختلفی به این نوع پروتز مو برای موها داد.

پروتز موی جلو تور نیز  قسمت جلویی آن از تور استفاده شده است با توجه به سختی نصب و درآوردن این نوع پروتز مو ،  ظاهری بسیار طبیعی دارد و با خط رویش طبیعی امکان تشخیص را به افراد نداده و کاملا طبیعی جلوه میکند و برای مدل دادن به موها بسیار مناسب خواهد بود.

پروتز مو تمام تور از بهترین و شیک ترین نوع پروتز مو است این  نوع از پروتز مراقبت بیشتری را میخواهد و هنگام نصب و جدا سازی با چسب باید رعایت شود اما طبیعی ترین حالت مو را دارد و بهترین انتخاب برای حالت داده به موها است.

با استفاده از این نوع پروتز مو امکان تشخیص خط رویش وجود نداشته و کاملا طبیعی جلوه میکند و به همین خاطر طبیعی بودن آن در سینما برای گریم از آن استفاده می شود و جلوه ای طبیعی را به همراه دارد همچنین از این روش افراد با خیالی راحت میتوانند شنیون نیز انجام دهند و از طبیعی بودن ظاهر موهای خود لذت ببرند.

برای انکه بدانید چه روشی برای شرایط شما بهتر است و شرایط نگهداری و استفاده از پروتز تمام تور را دارید و یا خیر  با مراجعه به کلینیک ایندرا و بررسی مشاوران مشخص میشود که چه نوع پروتز مویی برای شما بهتر بوده و نتایج بهتری را کسب خواهید کرد.

پروتز مو تمام تور

پروتز تمام تور برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از پروتز مو تمام تور برای کسانی که می خواهند از شرایط ذکر شده در قسمت زیر برخوردار باشند، مناسب است:

کسانی که می خواهند تا با یک روش بسیار طبیعی موهای خود را ترمیم کنند و کم پشتی موهای خود را بپوشانند.

کسانی که می خواهند از روش های موقتی برای ترمیم موی خود استفاده کنند نیز می توانند از این روش بهره مند گردند.

پروتز موی تمام تور برای تمامی افرادی که می خواهند به صورت موقت و برای چند ساعت ظاهر خود را تغییر دهند نیز گزینه بسیار مناسبی است. به عنوان مثال: عروس و یا داماد می توانند برای برگزاری مراسم عروسی خود از پروتز موی تمام تور استفاده کنند.

افرادی که پرداخت هزینه کمی بیشتر برای آنها مهم نیست و توانایی پرداخت هزینه تمام تور را دارند.

افرادی که به زیبایی و ظاهر طبیعی داشتن بسیار اهمیت می دهند.

این روش برای تمامی بانوان و اقایان و حتی کودکان نیز مناسب است و بدون هیج محدودیت سنی و جنسی افراد مختلف می توانند از آن بهره مند گردند.

افرادی که به بیماری های مختلف ریزش مو مبتلا شده اند و به انواع آلوپسی مبتلا هستند نیز می توانند از پروتز تمام تور استفاده کنند و هیچ عوارضی در این روش برای آنها ایجاد نخواهد شد.

افرادی که به علت شیمی درمانی و یا پرتو درمانی موهای خود را از دست داده اند نیز می توانند از این روش استفاده کنند.

آیا پروتز موی تمام تور یک روش دائمی است؟

متاسفانه و یا خوشبختانه پروتز موی تمام تور یک روش دائمی برای ترمیم مو نیست و این مساله برای عده ای از افراد می توانند خوشایند باشد، زیرا در این صورت، چنانچه شخص از نتیجه ترمیم موی خود رضایت نداشته باشد، می تواند ظاهر خود را به گذشته باز گرداند و یا اگر تنها برای تنوع و تغییر موقتی ظاهر به دنبال روشی باشد، می تواند از این روش استفاده کند.

از طرف دیگر این مساله می تواند برای عده ای از افراد ناخوشایند باشد، زیرا برخی از افراد ترجیخ می دهند که از روش های دائمی و ثابت برای ترمیم موهای خود استفاده کنند.

پروتز موی تمام تور همان گونه که گفته شد، یک روش موقتی است اما افرادی که می خواهند از این روش به شکل دائم استفاده کنند نیز می توانند با مراقبت مناسب از پروتز و نگهداری صحیح و ترمیم کردن آن، تا مدت های طولانی از پروتز مو استفاده نمایند و یا درصورت آسیب دیدن آن، پروتز خود را تعویض کنند.

هزینه پروتز تمام تور

قیمت پروتز مو تمام تور در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع محصول قیمت به تومان
پروتز تمام تور از 5 تومان تا 15 تومان

4 عامل موثر در هزینه پروتز تمام تور چیست؟

به صورت کلی می توان مهم ترین مسائلی که در هزینه پروتز تمام تور تاثیر گذار هستند را به شرح زیر در نظر گرفت:

1) کیفیت پروتز موی تمام تور

پروتز های مو از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند و زمانی که برای خرید این پروتز اقدام می کنید، هر چه پروتز موی با کیفیت تری را انتخاب کنید، هزینه بیشتری را باید در نظر بگیرید.

اما با این وجود می توانید در ازای پرداخت هزینه بیشتر، از ظاهر طبیعی پروتز موی با کیفیت تر و دوام و ماندگاری بیشتر آن بهره مند گردید.

2) میزان بلندی و کوتاهی موها در پروتز موی تمام تور

پروتز های مویی تمام تور در مدل های مختلفی در بازار یافت می شوند و اشخاص می توانند آنها را با موهای کوتاه، موهای بلند و انواع مختلف مدل مو و رنگ مو تهیه کنند و مورد استقاده قرار دهند.

در نتیجه آن دسته از پروتز های مویی تمام تور که موهای بلند تری دارند و بیشتر بانوان از آنها استفاده می کنند گران قیمت تر هستند که معمولا به انها پروتز موی زنانه گفته می شود.

و در عوض پروتز موی مردانه که موهای کوتاه تری در آنها به کار رفته است نیز از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

3) جنس الیاف پروتز مو

الیاف پروتز مو و یا همان تار موهایی که در ساخت پروتز موی تمام تور استفاده می شوند، ممکن است که به شکل طبیعی باشند و از موهای طبیعی ساخته شده باشند و همچنین ممکن است که برای تهیه پروتز مو از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد.

در نتیجه آن دسته از پروتز موی تمام تور که در ساخت آنها از تار موی طبیعی انسان استفاده می شود، هزینه بیشتری دارند و گران قیمت تر از الیاف مصنوعی هستند.

4) چسب و اتصال دهنده پروتز مو بر روی سر

مورد دیگری که می تواند هزینه پروتز موی تمام تور را افزایش و یا کاهش دهد، چسب اتصال دهنده پروتز مو و سایر موادی است که برای این کار استفاده می شود. چسب های با کیفیت گران قیمت تر هستند و هزینه اتصال را افزایش می دهند.

کلام پایانی

پروتز مو تمام تور مطلبی بود که در مرکز موی ایندرا برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که از مطالعه این مطالب استفاده کرده باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را از آنها استخراج کرده باشید.

مرکز موی ایندرا یک مرکز تخصصی در زمینه ترمیم مو و کاشت مو در تهران است که آمادگی ارائه انواع خدمات جدید و به روز دنیا در خصوص ترمیم مو و کاشت مو را برای شما عزیزان دارد.

اگر مایل هستید که خدمات مورد نظر خود را در این مرکز انجام دهید، با همکاران ما در تماس باشید و برای دریافت نوبت ویزیت از مرکز موی ایندرا اقدام کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!