پروتز مو با گیره و کلیپس

آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم مو و یا پروتز مو با گیره از جمله روش های بسیار محبوب در میان آقایان و بانوان است و در آن نیازی به چسب نیست. زیرا اگر از چسب برای پروتز مو استفاده شود، افراد مجبور به کوتاه کردن موهای خود می شوند اما در صورت استفاده از گیره برای ترمیم موها می توان بدون کوتاه کردن آنها از پروتز استفاده کرد.

پروتز مو با گیره چگونه است؟

اشخاصی که می خواهند ترمیم مو در تهران با کلیپس انجام دهند باید مو داشته باشند تا بتوان این گیره ها را در لا به لای موهای انها قرار داد. به عبارت دیگر برای استفاده از روش ترمیم مو با کلیپس باید موهای نیمه پری داشته باشید تا در صورت استفاده از کلیپس یا گیره، آنها در لا به لای موهای شما دیده نشوند.

بیشتر بخوانید: پروتز مو برای شینیون

آیا امکان پروتز مو با گیره برای مردان هم وجود دارد؟

خوشبختانه آقایان نیز می توانند از گیره برای ترمیم موهای خود استفاده کنند اما آقایان نیز همانند بانوان برای استفاده از گیره باید موهای خود و نسبتا پری داشته باشند تا گیره استفاده شده در پروتز بر روی سر آنها مشخص نشود و بتوان گیره ها را در لا به لای موهای آنها مخفی کرد.

پروتز مو با گیره

پروتز مو با گیره چه مزایایی دارد؟

در صورتی که برای انواع پروتز مو از گیره برای اتصال آن استفاده شود، مزیت هایی به شرح زیر برای اشخاص وجود خواهد داشت:

اگر از کلیپس استفاده شود، نیازی به تراشیدن موهای سر وجود ندارد که این موضوع برای بسیاری از افراد خصوصا بانوان مساله مهمی است. در این صورت بانوان و آقایان می توانند بدون نیاز به تراشیدن موهای خود انها را ترمیم کنند و از پروتز مو استفاده نمایند.

استفاده از این روش برای کسانی که عجله دارند، مناسب تر است زیرا در صورتی که پروتز مو با گیره انجام شود، سرعت انجام عملیات در مقایسه با پروتز مو با استفاده از چسب گیاهی بیشتر است و نتیجه آن زودتر حاصل می شود.

خصوصا با توجه به این که در این تکنیک نیازی به تراشیدن موها نیست، اشخاصی که نیاز دارند تا بعد از ترمیم موهای خود در مراسمی مانند مراسم عروسی حضور پیدا کنند، هیچ مشکلی برایشان ایجاد نمی شود و به صبر کردن نیازی ندارند.

در صورتی که از پروتز مو با چسب گیاهی استفاده گردد، امکان جدا کردن آن وجود نخواهد داشت و در نتیجه عمر پروتز کاهش پیدا می کند وتارهای مو زودتر آسیب می بینند.

ترمیم مو با گیره برای چه افرادی مناسب نست؟

به صورت کلی پروتز مو بدون چسب را تمامی افرادی که قصد دارند از راهکارهای ترمیم مو استفاده کنند، می توانند به کار بگیرند اما اشخاصی که به میزان کافی مو برای استتار کیلیپس ها ندارند، نباید از این تکنیک استفاده کنند و بهتر است که این دسته از افراد از روش های دیگر و یا سایر انواع روش های اتصال پروتز مو برای ترمیم موهای خود استفاده نمایند. در غیر این صورت تمامی افراد امکان استفاده از پروتز مو را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: پروتز مو چتری و انواع آن

هزینه پروتز مو با گیره

به صورت کلی در خصوص هزینه ترمیم مو با کلیپس باید گفت که این هزینه این کار برای افراد مختلف کاملا متفاوت است و به امور مختلفی بستگی دارد. اما در کل هزینه ای که برای پروتز مو با گیره مورد نیاز است در مقایسه با روش هایی مانند: کاشت مو بسیار کمتر است و امکان استفاده از آن برای افراد بیشتری بر اساس هزینه فراهم می شود.

نوع خدمات قیمت (به تومان)
پروتز مو 12 الی 17 میلیون

4 عامل تاثیر گذار در قیمت پروتز مو

طبق تجربیات پروتز مو عواملی که در هزینه پروتز مو موثر هستند را می توان از قبیل زیر دانست:

  1. وسعت فضای خالی سر
  2. پزشکی که برای پروتز مو به او مراجعه می شود و دستمزدش
  3. کلینیک زیبایی در نظر گرفته شده
  4. شهر و استان و موقعیت جغرافیایی

کلام پایانی

دوستان عزیز در انتهای مطلبی که در خصوص پروتز مو با گیره برای شما عزیزان شرح دادیم، باید به شما دوستان توصیه کنیم که اگر قصد دارید پروتز مو را در مراکز فروش پروتز مو انجام دهید، می توانید به مرکز موی ایندرا مراجعه کنید و از تخصص و مهارت پزشکان ما در این زمینه بهره مند شوید.

همچنین لازم به ذکر است که در صورت مراجعه به این کلینیک می توانید از روش های دیگر ترمیم مو مانند کاشت مو نیز استفاده کنید و یا به کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو بپردازید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!