پروتز مو آمریکایی

آنچه در این مقاله می خوانید!

پروتز مو آمریکایی روشی برای طبیعی نشان موهای ریخته شده است که نیازی به بانک مو ندارد  و موهای طبیعی از سر چیده شده بر روی پروتز شبیه سازی شده با پوست سر کاشته میشوند سپس پروتز از طریق چسب مخصوص بر کف سر نصب میشود و  موهای ریخته شده فرد از این طریق با نمای کاملا طبیعی پوشش داده میشوند .

بنابراین افراد از طریق میتوانند اعتماد به نفس دوباره را از چهره خود بگیرند و طاسی و ریزش موی شدید آن ها مانع از فعالیت های اجتماعی آن ها نمیشود.

به همین خاطر روش ترمیم مو بهترین روش برای افراد مشهور می باشد که از این طریق میتوانند زیبایی چهره خود را حفظ کرده و موهای طبیعی خود را در چهره داشته باشند بدون اینکه نیاز به بانک موی قوی داشته باشند و همچنین محدودیت سنی داشته باشند.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

دلیل محبوبیت پروتز مو امریکایی بین افراد مشهور

برای انجام روش درمانی مانند کاشت مو باید سن 30 الی 35 را داشت اما در شرایطی فرد با توجه به موقعیت شغلی خود بیشتر نگران چهره و ظاهر خود است و مایل به داشتن موهای طبیعی  در سن کنونی می باشد که در چنین حالتی بهترین و تنها ترین روش برای داشتن موهای طبیعی استفاده از روش پروتز مو می باشد.

به همین خاطر افراد مشهور مانند بازیگران ، هنرمندان ، ورزشکاران از این روش برای درمان ریزش موی خود استفاده میکنند.

پروتز مو آمریکایی

با پروتز مو آمریکایی بیشتر آشنا شوید!

استفاده از پروتز مو آمریکایی از مزیت های بسیاری برخوردار بوده و آسان ترین روش درمان برای رسیدن به چهره ایده آل می باشد .

در این روش نیازی به برش سر ، ایجاد زخم و اسکار و مراقبت های یکساله نیست و نتیجه درمان نیز غیر پیش بینی نمی باشد  و فرد میتواند با توجه به موهای اصلی خود و یا موهای دلخواه خود مدل مو جنس مو و رنگ مو را انتخاب کرده و بلافاصله از آن استفاده کند و هیچگونه محدودیتی را نیز نداشته باشد .

به علت

راحت بودن این روش ، افراد مشهور برای پوشش ریزش موهای خود از این روش استفاده میکنند و میتوانند به راحتی با آن حمام رفته ، استخر بروند و  و رنگ و مدل آن را عوض کنند بدون اینکه نگران تغییر حالت آن و یا افتادن آن ها از سر باشند این روش تنها توسط خود فرد از سر جدا شده و مجدد نصب میشود از مهم ترین علت انتخاب این روش حالت کاملا طبیعی آن است که امکان تشخیص را به دیگران نمیدهد .

این روش

هیچگونه عوارضی را ندارد علاوه بر موهای کاملا طبیعی ، پروتز استفاده شده از مواد طبیعی ساخته شده است و متناسب با ساختار کف سر می باشد همچنین چسب استفاده شده برای کف سر از جنس کراتین بوده و هیچگونه حساسیتی را برای افراد ایجاد نمیکند .

7 فرد مشهوری که از پروتز مو استفاده میکنند

قطعا افراد زیادی در جهان از این روش برای درمان ریزش موهای خود استفاده میکنند همچنین در بیشتر فیلم ها  برای گریم موها از پروتز مو آمریکایی استفاده میوشد تا طبیعی ترین حالت چهره را به افراد ببخشد حال به چند نفر از مشهور ترین افراد جهان که از این روش استفاده میکنند میپردازیم که عبارتند از :

  1. آل پاچینو
  2. بونو
  3. نیکولاس کیج
  4. آلتون جان
  5. جان تراولتا
  6. سیلوستر استالون
  7. برندن فریزر 

که این تنها بخش کوچکی  از آمار افراد مشهور در دنیاست که از پروتز مو آمریکایی  استفاده میکنند.

قیمت پروتز مو طبیعی مردانه در سال 1402

هزینه پروتز مو طبیعی به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه به تومان
پروتز مو طبیعی 12 الی 15 میلیون

آیا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر نیاز به مشاوره دارید کافی است که از طریق درگاه های ارتباطی درج شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید تا از بهترین مشاوره در کمترین زمان بهره مند شوید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!