نصب پروتز مو بدون چسب با چه روشی انجام می شود؟

پروتز مو بدون چسب
آنچه در این مقاله می خوانید!

نصب پروتز مو بدون چسب با چه روشی انجام می شود؟ کلاه گیس های جلویی انتخابی محبوب در مورد سیستم های مو هستند، زیرا در مورد حالت دادن به آن ها همه کاره هستند و خط موی واقعی را تقلید می کنند.

تنها چیزی که در مورد فرونتال ها وجود دارد این است که نگهداری آن ها کمی سخت است.

چسب کلاه گیس می‌تواند منافذ پوست سر را مسدود کند و به فولیکول‌های مو آسیب برساند که می‌تواند باعث نازک شدن مو و حتی جلوگیری از رشد آن شود. اگر می خواهید موهای طبیعی سالمی داشته باشید، این آخرین چیزی است که می خواهید.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا در این مورد چاره ای بیندیشیم.

آیا می توان بدون چسب کلاه گیس گذاشت؟

خبر خوب این است که چندین جایگزین عالی برای چسب وجود دارد که به موهای طبیعی شما آسیب نمی رساند و به همان اندازه به شما امنیت می دهند. 

استفاده از نوار چسب برای محکم کردن کلاه گیس جلوی شما یک انتخاب محبوب است زیرا قوی است، امکان حرکت طبیعی را فراهم می کند، و به اندازه چسب آسیب رسان نیست.

آیا استفاده از چسب کلاه گیس ضروری است؟

حتی لزوماً نیازی به پوشیدن قاب کلاه گیس ندارید. یا از چسب، چسب یا اسپری استفاده کنید. اگر کلاه گیس شما برای سر شما مناسب است و شانه یا گیره (یا هر دو) دوخته شده است، این ممکن است برای نیازهای پوشیدن روزانه کافی باشد.

مضرات چسب کلاه گیس چیست؟

مشکلاتی که چسب کلاه گیس می تواند ایجاد کند شامل موارد زیر هستند:

1 می تواند فولیکول های موی شما را مسدود کند و رشد مو را کند یا حتی متوقف کند که آخرین چیزی است که وقتی می خواهید موهای قوی و سالم می خواهید.
2 می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود
3 می تواند باعث ریزش بیشتر مو شود
پروتز مو بدون چسب

روش های نصب پروتز مو

برای نصب پروتز مو بدون چسب روی سر ابتدا  قسمت‌هایی از سر که دچار طاسی است اندازه‌گیری می شود. اندازه‌گیری دقیق برای طبیعی جلوه دادن نتیجه مهم خواهد بود.

سپس

پروتز مو با توجه به رنگ، جنس، حالت، تراکم و ضخامت موهای طبیعی فرد انتخاب می‌شود. به طور کل انواع پروتز مو به سه طریق روی سر نصب می شود که به نوعی فاکتورهای تفاوت پروتز مو با کلاه گیس هم محسوب می شود.

1 با استفاده از چسب‌های مخصوص گیاهی و بیولوژیکی
2 با استفاده از کلیپس و گیره
3 با استفاده از گره یا بافت که به موی سر خود فرد متصل می‌شود که با رشد مو، نیاز به فیکس کردن دارد

نصب پروتز مو بدون چسب

بر اساس تجربیات در مورد پروتز مو ، برای نصب پروتز بدون استفاده از چسب می توان از کلیپس و گیره و یا از بافت استفاده کرد.

  • کلیپس یا گیره به پایه ترمیم مو دوخته و محکم می شود. از مزایای این روش نصب این است که پروتز مو به آسانی برداشته می شود و فرد می تواند پوست سر خود را تمیز کرده و مجددا متصل کند. استفاده از کلیپسهای فلزی روشی مناسب برای تثبیت سیستم ترمیم مو در مرحله انتقال فرد پس از انجام کاشت موی طبیعی تا زمان رشد موهای کاشته شده است زیرا در این مرحله فرد می تواند به راحتی طاسی سر را تا به هنگام رشد موهای جدید بدون اینکه به آنها آسیبی برساند ، بپوشاند.
  • روش دیگر برای نصب پروتز مو بدون چسب ترمیم مو به روش بافت است. در این روش موهای خود فرد از روزنه های موجود در شبکه توری سیستم ترمیم مو رد می شود و سپس به دور آن بافت یا گره زده می شود تا محکم شود.
    با رشد موهای فرد این موهای بافته شده نیاز به تنظیم مجدد پیدا می کند تا همچنان محکم باقی بماند.کسانی که دچار ریزش مو هستند بخصوص خانم هایی که موهای آن ها کم پشت می باشد می توانند پروتز مو برای آلوپسی را به عنوان راه حلی برای حجم موردنظر برای موهای خو در نظر بگیرند.

آیا می توانید با یک کلاه گیس چسبیده بخوابید؟

پاسخ کوتاه این است: توصیه نمی شود.

اما اگر مجبور باشید، چند گزینه دارید. به طور کلی، این چیزی است که می‌خواهید تا حد امکان از آن اجتناب کنید، اما ممکن است لحظاتی پیش بیاید که قبل از خواب در اطراف مهمانان احساس راحتی نکنید که کلاه گیس خود را بردارید یا فقط احساس خستگی بیش از حد کنید.

در این صورت از جایگزین دیگری باید استفاده کرد.

نصب پروتز مو بدون چسب
نصب پروتز مو بدون چسب

بهتر است کلاه گیس را چسب بزنیم یا بچسبانیم؟

اگر خط موی شما ضعیف است و نگران این هستید که چسب بیشتر به آن آسیب برساند، نوار کلاه گیس بهترین گزینه است. نوار کلاه گیس شانس کمتری برای آسیب رساندن به موهای طبیعی یا خط موی شما دارد. با توجه به سبک وزن بودن آنها، احتمال آسیب کمتری به موهای شما وجود دارد.

نکته آخر

انجام پروتز مو در تهران یکی از روش های ترمیم مو است که راحت تر و کم هزینه تر از سایر روش ها می باشد. اما هر روش محاسن و معایب خاص خود را دارد.

از مهم ترین معایب پروتز مو پوسته پوسته شدن پوست سر است. بر اساس شرایط آب و هوایی و جنس پوست سر شما انواع مختلفی از ترمیم مو به روش تار به تار و چسب پروتز وجود دارد. توجه داشته باشید که افرادی می توانند از روش پروتز مو بدون چسب بهره ببرند که در منطقه پروتز شده به مقدار کافی مو وجود داشته باشد.

زیرا محل اتصال گیره ها و یا بافت، موهای طبیعی سر است. همچنین پس از انجام عمل ترمیم مو به روش HRT براحتی می توانید همانند گذشته از سشوار، ژل مو، اتو مو، حالت دهنده ها و سایر وسایل آرایش و پیرایش مو  استفاده کنید و حتی به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!