پروتز مو هالیوودی

پروتز-مو-هالیوودی
آنچه در این مقاله می خوانید!

چه افرادی از پروتز مو هالیوودی استفاده می کنند؟ بیشتر افراد در یک مقطع از زندگی خود با معظل و دردسر کم مویی و طاسی روبرو می شوند. راه های زیادی برا جبران آن وجود دارد اما اینکه شما کدام را انتخاب کنید، بستگی به شرایط طاسی و بودجه شما دارد. پروتز مو هالیوودی یک روش تضمینی و استاندارد برای شما خواهد بود.

برای آن دسته افراد که از عمل های جراحی و خونریزی گریزان هستند، پروتز مو یک گزینه بسیار عالی است. هزینه پروتز مو بسیار کمتر از کاشت مو نیز می باشد.

در ادامه درخصوص تفاوت های پروتز مو با کاشت مو و حتی کلاه گیس بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تا انتهای این مقاله همراه مرکز مو ایندرا بمانید تا در این مورد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

هر آنچه که در مورد پروتز مو هالیوودی باید بدانید!!

پروتز مو هالیوودی به نوعی همان ترمیم مو است که برای جبران موها از موی طبیعی انسان در آن استفاده می شود. این موها براساس رنگ و جنس مناسب با سلیقه افراد بر روی پروتزهای مشبک نازک و نانو کاشت می شود. از این رو بیشتر هنرپیشه ها و سلیبریتی ها انتخاب خود را به سمت پروتز مو هالیوودی معطوف می کنند.

پروتز مو را کاملا شبیه پوست کف سر انسان می سازند بنابراین به راحتی هوا در زیر آن عبور می کند. تعریق و بیماری های پوستی و قارچی نیز سراغ پروتزهای مو نمی رود. این مورد هم یکی از تفاوت های پروتز مو با کلاه گیس است.

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر پروتز مو هالیوودی را شرح دهیم

باید بگوییم که برای نصب پروتز مو نیازی به کار خاص و یا روش سختی نیست. از این رو این متد جایگزین مو، برای هر سنی قابل کار گذاشتن است. در کنار تمامی این قابلیت ها هزینه مقرون به صرفه از دیگر دلایل رغبت افراد برای کاشت پروتز مو است.

علت انتخاب پروتز مو هالیوودی

علت انتخاب پروتز مو هالیوودی چیست؟

همانگونه که می دانید متدهای زیادی برای جبران موهای از دست رفته و کم تراکم وجود دارد. کاشت مو، ترمیم مو و استفاده از کلاه گیس تنها چند مورد کوچک است که فرد می تواند به سراغ آن ها برود. برای آن دسته افراد که با خون و عمل های جراحی مشکل دارند، پروتز مو هالیوودی یک گزینه عالی است.

از سوی دیگر

شیوه آسان و راحت نصب کردن پروتز مو شما را راغب به انجام این کار خواهد کرد. مدت زمان کوتاه طول درمان و مشاهده نتیجه کار در همان روز از دیگر گزینه های برتری پروتز مو نسبت به کاشت موی طبیعی است.

چه افرادی به پروتز مو هالیوودی نیاز دارند؟

قطعا که هر شخصی به دلیل خاصی موهای خود را از دست می دهد. در بیشتر مواقع افراد با از دست دادن موهای خود، اعتماد به نفس خود را نیز از دست می دهند.ب

رای برگشتن به همان حالت های سابق و حال  خوب، بهره بردن از خدمات پروتز مو است.

برای استفاده از پروتز مو، از جمله پروتز موی ایرانی یا پروتز مو نیوزلندی محدودیت سنی ندارد. موی افراد علاوه بر ژنتیک و وراثی می تواند در اثر مشکلات قلبی، سوختگی پوست سر، شیمی درمانی، فشار خون بالا، دیگر موارد از بین برود. برای جبران این معضل پروتز مو به دلیل عدم استفاده از بانک مو، بهترین گزینه است.

افراد معروفی که از پروتز مو هالیوودی استفاده می کنند!!

اگر نگاهی به فیلم ها و سریال های مشهور سرتاسر دنیا بیاندازید، متوجه خواهید شد که افراد مشهور و نامی برای زیباتر شدن صورت خود و جبران جالی خالی موها، از پروتز موی هالیوودی استفاده می کنند.

برای نمونه

آل پاچینو که از بزرگترین بازیگران تاریخ هالیوود است، از پروتز مو برای جذاب تر و خوشتیپ تر شدن خود در فیلم ها استفاده می کند.

بن افلک که همگی آن را با نقش بتمن می شناسیم، ظاهری جذاب و کامل دارد اما این جذابیت به دلیل وجود پروتز مویی است که کار گذاشته است. در کنار همه بازیگران رابرت پتینسون بعنوان خوش چهره ترین بازیگران شناخته شده اند، اما بهتر است بدانید که پتینسون نیز برای نگه داشتن این زیبایی از پروتز مو هالیوودی استفاده می کند.

نحوه نصب پروتز مو چگونه است؟

برخلاف کلاه گیس که کل سر را پوشش می دهد و خیلی راحت  بر روی سر قرار می گیرد، برای پروتز مو، فرد براساس اندازه موهای از دست رفته خود درخواست پروتز مو می دهد.

برای نصب آن نیز چند روش نیاز است که یکی از آن استفاده از چسب گیاهی کراتینه است. در کنار چسب کراتینه، استفاده از گیره و کلیپس های مخصوص و همچنین گره زدن پروتز به موهای خود فرد نیز بسیار کارساز و موثر است.

قیمت پروتز مو

هزینه این روش در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
پروتز مو 12 الی 17 میلیون

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا تخصصی ترین و به روز‌ ترین مرکز راهنمای کاشت مو، ترمیم موهای خشک و وز و اسکالپ در ایران می باشد. شما با مراجعه به مراکز مو، زیر نظر متخصص پوست و مو درمان خواهید شد.

عمل های زیبایی و خدمات زیبایی از قبیل جراحی پلاستیک بینی، کاشت مو، ترمیم مو، پروتز سینه، لیپوماتیک و خیلی موارد دیگر، این روزها با پیشرفت چشم گیر علم روز دنیا به آسانی امکان پذیر است. اسکالپ سر آقایان نیز از دیگر خدمات زیبایی است که مورد رضایت افراد واقع شده است.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!