میکرو اسکالپ شقیقه چیست؟

میکرو اسکالپ شقیقه چیست؟
آنچه در این مقاله می خوانید!

میکرو اسکالپ شقیقه یکی دیگر از انواع روش های هاشور سر است که جای خالی موهای ریخته شده را جبران می کند. میکرو اسکالپ شقیقه برای پرپشت نشان دادن نواحی کم تراکم مو به کار می رود. در این روش رنگدانه های سازگار با بدن را در لایه سطحی شقیقه به کمک یک دستگاه تزریق می کنند.

دستگاه شامل یک سری سوزن های بسیار ریز است که در نواحی سطحی سر تزریق می شود. نواحی کم پشت با استفاده از پیگمنت های ارگانیک پر می شود.

برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه کاشت مو، هزینه ترمیم مو و یا هزینه پروتز مو را ندارند، یک گزینه بسیار خوب است.

تا انتهای این مقاله از مرکز موی ایندرا همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

آیا اسکالپ شقیقه برای پوست من مناسب هستم؟

قبل از تصمیم گیری در مورد ادامه میکرواسکالپ پوست سر، باید یک مشاوره اولیه داشته باشید که در آنجا مناسب بودن شما مشخص می شود. اینکه شما کاندیدای خوبی هستید یا خیر به شرایط خاص، نوع ریزش مو و نتایج دلخواه شما بستگی دارد.

همچنین باید یک تست پچ انجام دهید تا مطمئن شوید که هیچ عوارض جانبی ناخواسته ای برای درمان ندارید.

نحوه انجام میکرواسکالپ شقیقه

انواع روش های میکرواسکالپ شقیقه یک راه حل دائمی تضمین شده برای ریزش مو است. این درمان غیرجراحی با استفاده از رنگدانه هایی که با سوزن نازک به پوست وارد می شوند، توهم مو ایجاد می کند. به این ترتیب ریزش مو و طاسی استتار شده و در نتیجه با کوتاه کردن موی تراشیده تراکم کامل ایجاد می شود.

نحوه انجام میکرو اسکالپ شقیقه
نحوه انجام میکرو اسکالپ شقیقه

این درمان روی مدل موی تراشیده شده (نگاه تراشیده شده) اعمال می شود. رنگدانه ها با دقت انتخاب می شوند و متناسب با نوع پوست و رنگ مو شما هستند. ما تضمین می‌کنیم که ناحیه تحت درمان به صورت نامرئی به موهای واقعی شما وصل می‌شود، در 0.5 میلی‌متر. نتایج بسیار طبیعی و خطوط مو چیزی است که ما برای آن تلاش می کنیم.

میکرو اسکالپ شقیقه چقدر دوام دارد؟

برخی از درمان ها به مدت 12 ماه قابل مشاهده خواهند بود و برخی ممکن است تا 5 سال یا بیشتر قابل مشاهده باشند. رنگدانه می تواند به طور نامحدود در پوست باقی بماند، اما رنگی که تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش است، محو می شود.

میکرواسکالپ چقدر طول می کشد؟

زمان درمان برای هر مشتری متفاوت است، زیرا عوامل زیادی برای درمان وجود دارد، از جمله اندازه ناحیه درمان و نوع پوست. اکثر درمان ها به طور متوسط ​​بین 1 تا 3 ساعت طول می کشد و یک برنامه درمانی همیشه تنظیم می شود. 

SMP یک فرآیند چند جلسه ای برای اطمینان از یک پایان ثابت و طبیعی است که به طور متوسط ​​​​سه جلسه برای تکمیل مرحله اولیه درمان لازم است.

میکرواسکالپ چقدر طول می کشد؟
میکرواسکالپ چقدر طول می کشد؟

آیا اسکالپ پوست سر برای خانم ها مناسب است؟

اسکالپ پوست سر یک درمان بسیار موثر برای کاهش ریزش مو در مردان و زنان است.

میکرواسکالپ پوست سر برای مردان معمولاً بر روی تکرار ظاهر فولیکول‌های موی تراشیده شده متمرکز است، اما برای زنان در عوض باید تضاد بین پوست سر و مو را کاهش دهیم. 

معمولاً لازم نیست خانم‌ها در اسکالپ سر بانوان قبل از درمان اصلاح کنند و ما در عوض با شما کار می‌کنیم تا رنگدانه‌ها را بخش به بخش اعمال کنیم که به ظاهر موهای ضخیم‌تر کمک می‌کند.

عکس قبل و بعد اسکالپ
عکس قبل و بعد اسکالپ

مراقبت های پس از میکرو اسکالپ شقیقه

مراقبت های قبل و بعد از اسکالپ سر می تواند تاثیر بسزایی در نتیجه کار داشته باشد. برای نمونه پس از انجام میکرو اسکالپ سعی کند تا دو هفته از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید. در صورت تشخیص متخصص، از پماد استفاده کنید. موهای خود را تا سه هفته رنگ نکنید. اگر در طول روز زیر نور آفتاب هستید، حتما از کلاه استفاده کنید. برای شستن موهای سر خود از آب ولرم استفاده کنید.

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا تخصصی ترین و به روز‌ ترین مرکز راهنمای کاشت مو، اسکالپ اسپرت در ایران می باشد. شما با مراجعه به مراکز مو، زیر نظر متخصص پوست و مو درمان خواهید شد.

جهت مشاوره تخصصی همین الان با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!