انواع روش های میکرواسکالپ

انواع روش های میکرواسکالپ
آنچه در این مقاله می خوانید!

انواع روش های میکرواسکالپ کدام است؟ میکرواسکالپ و یا همان اسکالپ سر به گونه ای است که در آن از دستگاهی به نام کارتریج استفاده می شود که این دستگاه مجهز به سوزن های بسیار ریز نانو است و در داخل آن رنگ اسکالپ قرار داده می شود.

برای انجام شدن این روش ابتدا از بی حسی موضعی استفاده می شود و زمانی که سر شخص با استفاده از مواد سر کننده، بی حس شد، رنگدانه های موجود در کارتریج با ضربات سوزن وارد پوست سر و لایه میانی پوست می شود و عملیات میکرواسکالپ به این شکل انجام می شود.

مقاله را تا انتها بخوانید تا با انواع روش های این نوع ترمیم مو آشنا شوید!

انواع روش های میکرواسکالپ کدام است؟ (3 مورد از بهترین آن‌ها)

نحوه طاسی سر و یا به عبارت دیگر الگوی ریزش مو در هر فردی متفاوت است و ریزش مو در بخش های مختلفی از سر میتواند پدیدار گردد. با این وجود کسانی که به ریزش مو مبتلا هستند شرایط یکسانی ندارند و ترمیم مو برای آنها نیز به شکل یکسانی انجام نمی شود.

در میان روش های ترمیم مو

میکرواسکالپ سر را می توان با روش های مختلفی انجام داد تا امکان استفاده از این روش برای تمامی انواع مدل های ریزش مو وجود داشته باشد. انواع روش های میکرواسکالپ برای اشخاص از قبیل زیر هستند:

1) میکرواسکالپ برای کوتاه کردن پیشانی

حتما تا کنون افرادی را دیده اید که پیشانی بیش از حد بلندی دارند و یا از قسمت پیشانی دچار ریزش مو شده اند. یکی از انواع روش های میکرواسکالپ برای کوتاه کردن پیشانی است که فقط اسکالپ در این بخش از سر برای فرد مورد نظر انجام می شود.

با این وجود

کسانی که دارای مشکل طاسی سر در بخش جلو یعنی پیشانی هستند و یا قصد دارند که به پیشانی خود مدل دیگری دهند می توانند از این روش استفاده کنند.

انواع اسکالپ سر
انواع اسکالپ سر

2) میکرواسکالپ شقیقه ها

از دیگر بخش های سر که دچار ریزش مو می شود شقیقه ها هستند که در واقع شقیقه ها به بخش های بالای گوش گفته می شوند. کسانی که از کمبود مو در این بخش های سر رنج می برند امکان استفاده از تکنیک میکرواسکالپ شقیقه ها را خواهند داشت.

2) میکرواسکالپ برای موهای کم تراکم

میکرواسکالپ برای موهای کم تراکم یکی دیگر از انواع روش های میکرواسکالپ است که از این روش برای کسانی استفاده می شود که در تمامی بخش های سر مو دارند اما فاصله بین تار موهای آنها زیاد است و یا به عبارت دیگر تراکم مویی آنها در بخش های مختلف سر کم است.

کسانی که

از این نوع کم مویی رنج می برند نیز می توانند که از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند و به خوبی فضای خالی سر خود را بپوشانند.

بیشتر بخوانید: فیبروز موی سر

معرفی بهترین روش میکرواسکالپ

بهترین روش میکرواسکالپ را می توان هر یک از روش های ذکر شده در فوق در نظر گرفت زیرا هر شخصی بر اساس شرایطی که دارد به یکی از این روش ها نیاز خواهد داشت.

با این وجود بهترین روش میکرواسکالپ بر اساس شرایط هر فردی تعیین می شود.

هزینه انواع روش های میکرواسکالپ

هزینه میکرواسکالپ انواع روش های میکرواسکالپ که در بخش های فوقانی مورد بررسی قرار دادیم با هم متفاوت است. زیرا برای هر یک از این روش ها از مقدار رنگ متفاوتی استفاده می شود و با این وجود هر چه میزان مصرف رنگ اسکالپ افزایش پیدا کند، اشخاص نیاز به پرداخت هزینه بیشتری خواهند داشت.

نوع خدمات ارائه شده هزینه (به تومان)
اسکالپ سر 4 الی 8 میلیون تومان

لازم به ذکر است که

مراکز اسکالپ نیز در هزینه قابل پرداخت شما در خصوص اسکالپ موثر هستند که در مرکز موی ایندرا با پرداخت هزینه بسیار کمی میتوانید این روش را انجام دهید و از مزایای آن بهره مند گردید.

انجام انواع روش های میکرواسکالپ در مرکز موی ایندرا

مرکز موی ایندرا یک مرکز تخصصی در خصوص ترمیم مو است که سالیان بسیار زیادی فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرده است و به هموطنان عزیز ما خدمات ارائه میدهد.

در مرکز موی ایندرا می توانید انواع روش های میکرواسکالپ را در صورت نیاز مورد استفاده قرار دهید و از مزیت های آنها بهره مند گردید.

میکرواسکالپ چیست
میکرواسکالپ چیست

به عبارت دیگر میکرواسکالپ در انواع ذکر شده در فوق در مرکز موی ایندرا امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است که مرکز موی ایندرا علاوه بر ارائه خدمات مربوط به انواع روش های میکرواسکالپ، آمادگی ارائه خدمات ترمیم موی دیگر از قبیل: کاشت مو، پروتز مو و … را نیز به شما عزیزان دارد.

بخش پایانی

انواع روش های میکرواسکالپ را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم تا در صورتی که به ترمیم مو نیاز دارید و فقط در برخی از بخش های سر دچار کمبود مو هستید، از روش های مختلف میکرواسکالپ مطلع باشید و بتوانید از آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اسکالپ سر در مرکز موی ایندرا می توانید از طریق تلفن های تماس درج شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!