اسکالپ سر بانوان

آنچه در این مقاله می خوانید!

مراحل اسکالپ سر بانوان چیست؟ برای انجام دادن میکرواسکالپ باید به کلینیک های زیبایی و یا آرایشگاه ها مراجعه کرد. اما با توجه به حساسیت های موجود در این شیوه بهتر است که به کلینیک های زیبایی مراجعه شود و اسکالپ توسط پزشک متخصص در این زمینه برای بیمار انجام گردد تا عوارض ناشی از اسکالپ در بیمار به وجود نیاید و نتیجه موفقیت آمیزی حاصل گردد.

به عبارت دیگر ما انجام دادن اسکالپ سر در آرایشگاه ها را به شما عزیزان توصیه نمی کنیم و پیشنهاد می کنیم برای انجام میکرواسکالپ در تهران به مرکز موی ایندرا مراجعه کنید

مرکز موی ایندرا از بهترین کلینیک هایی است که میتواند برای بانوان عزیز اسکالپ سر انجام دهد.  این مرکز بسیار حرفه ای دارای سابقه فعالیت بسیار زیادی است و در یکی از بهترین و قابل دسترس ترین نقاط تهران واقع شده است.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

اسکالپ سر بانوان چیست؟

روش اسکالپ روشی شبیه به تاتو میکروبلیدینگ ابرو است که در آن از سوزن های بسیار ریز نانو در تعداد زیاد برای ایجاد شیارهایی شبیه به تار مو بر روی سر استفاده می شود که این سوزن ها در دستگاهی به نام کارتریج قرار می گیرند و در داخل کارتریج رنگ مورد نظر برای انجام اسکالپ قرار داده می شود و با استفاده از این رنگ عمل اسکالپ صورت می گیرد.

در این روش سوزن های نانو در قسمت پوسته سر نفوذ می کند و رنگ به پوسته سر وارد می شود.

اسکالپ سر بانوان

مراحل میکرواسکالپ بانوان

برای انجام دادن اسکالپ ابتدا باید وضعیت بیمار مورد بررسی قرار بگیرد و نقاطی که او قصد دارد تا اسکالپ سر بر روی انجام شود، مشخص گردد. سپس میزان تراکم اسکالپ و طراحی آن توسط پزشک و بیمار مشخص می شود.

سپس سر بیمار با استفاده از مواد بی حس کننده موضعی بی حس می گردد تا درد کمتری را در هنگام اسکالپ حس کند. در انتها نیز پزشک کار خود را شروع می کند و با استفاده از سوزن اسکالپ و همچنین  رنگ مخصوص اسکالپ طراحی مورد نظر را بر روی سر بیمار انجام می دهد.

رنگ اسکالپ سر بانوان

برای اسکالپ سر بانوان همان طور که در بخش های فوقانی اشاره شد، از رنگ مخصوص اسکالپ سر استفاده می شود که این رنگ را تکنسین اسکالپ و یا پزشک بر اساس رنگ موهای طبیعی فرد انتخاب می کند تا بیشترین شباهت را از نظر رنگ به موهای طبیعی فرد داشته باشد و به این شکل اسکالپ انجام شده بیشترین شباهت را به موهای طبیعی فرد داشته باشد.

به عنوان مثال: رنگ اسکالپ سر را می توان در رنگ های مشکی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قهوه ای متوسط تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

اهمیت رنگ اسکالپ سر بانوان چیست؟

رنگی که برای اسکالپ سر بانوان استفاده می شود، اهمیت زیادی در انجام عملیات مورد نظر دارد زیرا رنگ اسکالپ سر باعث افزایش و یا کاهش میزان ماندگاری و دوام اسکالپ سر می شود و در صورتی که رنگ مرغوبی برای این کار مورد استفاده قرار بگیرد، میزان دوام و ماندگاری اسکالپ افزایش پیدا می کند.

علاوه بر آن

در صورتی که برای اسکالپ سر از رنگ غیر مرغوب استفاده شود، ممکن است که رنگ پس از وارد شدن به پوست سر، پخش شود و حالت خطوط را بر هم بریزد که به دلیل این مسائل می توان گفت که برای اسکالپ سر بانوان رنگ به کار گرفته بسیار پر اهمیت است و باید سعی کنید که به مراکزی مراجعه نمایید که از رنگ مرغوب برای شما استفاده کنند.

لازم به ذکر است که

با نامرغوب بودن رنگ اسکالپ امکان بروز خارش سر نیز برای شما عزیزان وجود خواهد داشت. در نتیجه به شما توصیه میکنیم که برای دریافت خدمات رضایت بخش حتما به این نکات توجه کنید.

3 مورد از مهم ترین مزایای اسکالپ سر بانوان

همانطور که می دانید علاوه بر عوارض اسکالپ سر این تکنیک  دارای مزیت هایی برای بانوان است که این مزایا به شرح زیر هستند:

1 پر کردن قسمت های خالی سر و برطرف کردن کم پشتی موها
2 هزینه بسیار کمتر در مقایسه با کاشت مو
3 دوام و ماندگاری حداکثر دو ساله

اسکالپ سر برای چه خانم هایی مناسب است؟

تمامی بانوانی که از مشکل کم پشتی موهای خود رنج می برند، بانوانی که دارای آثار زخم و بخیه و سوختگی بر روی سر خود هستند و بانوانی که به دنبال روشی برای ترمیم مو های از دست رفته خود می باشند، می توانند از این شیوه استفاده کنند تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند.

استفاده از این تکنیک  را می توان یکی از بهترین روش ها برای بانوانی که فضای خالی موجود در میان موهای آنها زیاد است، در نظر گرفت.

هزینه اسکالپ سر

هزینه مورد نیاز برای اسکالپ سر و همچنین آموزش اسکالپ  در مراکز مختلف به صورت متفاوت است و معمولا در حدود 70 الی 120 دلار می باشد. زیرا هزینه دستگاه اسکالپ ارزان نبوده اما به طور کلی عواملی نیز بر روی این هزینه تاثیر گذار هستند که عبارتند از:

  • کیفیت مواد به کار برده شده برای اسکالپ
  • دستمزد پزشک
  • هزینه مربوط به کلینیک درمانی

در نتیجه با مشخص شدن تمامی این عوامل می توان هزینه اسکالپ سر بانوان را به صورت دقیق تعیین کرد.

اما در حال حاضر در ایران هزینه این نوع ترمیم مو به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
اسکالپ سر 4 الی 8 میلیون تومان

پرداخت هزینه اسکالپ سر بانوان با بیمه درمانی

متاسفانه در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چون اسکالپ سر و اسکالپ ریش یک روش درمانی زیبایی است هزینه آن توسط بیمه های درمانی به بیمار پرداخت نمی گردد و اشخاص باید تمامی این هزینه را خودشان پرداخت نمایند.

کلام پایانی

در انتها امیدواریم که مطالب ذکر شده در این مطلب برای شما عزیزان در خصوص اسکالپ سر بانوان مفید واقع شده باشد. همچنین شما عزیزان میتوانید مطالب خود و نظرات در مورد اسکالپ را در انتهای همین مطلب کامنت کنید

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!