صفر تا صد اسکالپ سر آقایان

صفر تا صد اسکالپ سر آقایان
آنچه در این مقاله می خوانید!

اسکالپ سر آقایان یک روش جایگزین برای نواحی کم پشت و طاسی سر است. یکی از خدمات زیبایی موی سر که در مراکز موی سراسر کشور انجام می شود، هاشور سر است.

تنوع روش های کاشت مو، ترمیم مو و پروتز مو از یک سو، انواع داروها و مکمل های مخصوص از سوی دیگر انتخاب را برای افراد سخت کرده است. اما جدیدترین و پرطرفدارترین شیوه برای اصلاح این کمبودها، اسکالپ سر آقایان یا میکروپیگمنتیشن است.

محدودیت هایی در پیوند مو وجود دارد برای برخی از نقاط سر امکان پذیر نیست. اسکالپ از نظر تخصصی از ناحیه جلو به صورت و از ناحیه اطراف به گردن ختم می شود. به همین دلیل فرد به راحتی می تواند این نواحی را پر کند. اسکالپ سر آقایان جوابگوی نواحی غیرقابل کاشت مو و ترمیم مو است.

تا انتهای این مقاله که توسط متخصصان مرکز موی ایندرا آماده شده، همراه ما بمانید تا در این مورد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

اسکالپ سر آقایان به چند روش انجام می شود؟

به طور معمول اسکالپ سر آقایان و یا هاشور سر آقایان به دو روش انجام می شود. اضافه کردن رنگ اسکالپ به مناطقی از پوست سر اولین روشی است که در مراکز موی سر مانند مرکز راهنمای کاشت موی ایندرا انجام می شود. این رنگدانه ها به قسمت هایی اضافه خواهد که فاقد مو هستند.

با این عمل

یک ظاهر خوب به پوست سر داده خواهد شد. علاوه براین می توان از رنگدانه ها در قسمت هایی که دارای موهای کم پشت هستند، استفاده کرد. زمانی که لکه های رنگی در بین فولیکول های واقعی مو زده می شود، کم پشتی مو محو خواهد شد.

رنگدانه درمانی پوست سر یکی دیگر از روش های اسکالپ سر آقایان است. برخی افراد هستند که در اثر آسیب های جراحی و یا بیماری خاص موهای خود را از دست می دهند. کاشت مو یا ترمیم مو در این شرایط خیلی جوابگو نیست. استفاده از رنگدانه درمانی پوست سر بدون عوارض اسکالپ برای این افراد انجام می شود.

میکروپیگمنتیشن موی سر

6 مورد از مهم ترین مزایای میکروپیگمنتیشن موی سر

چند مورد از مهم ترین مزایای انواع روش های میکرواسکالپ را نام برده ایم:

1 عدم ایجاد عارضه برای افراد
2 عدم وجود محدودیت سنی
3 امکان استفاده از این روش توسط تمامی بانوان و آقایان
4 کم هزینه و مقرون به صرفه بودن این روش
5 برخوردار بودن از ماندگاری بلند مدت
6 عدم نیاز به بانک مو

معایب میکروپیگمنتیشن موی سر

  • موقتی بودن میکروپیگمنتیشن و نیاز به ترمیم آن
  • امکان ایجاد حساسیت پوستی
  • امکان ایجاد عفونت در صورت رعایت نکردن مراقبت های بعد از اسکالپ

دوره نقاهت میکروپیگمنتیشن موی سر

میکروپیگمنتیشن دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و برای اینکه شخصی بعد از انجام این روش به بهبودی برسد، تنها به مدت سه روز الی دو هفته زمان نیاز است که در این سه روز نیز مسائل بسیار کمی را باید رعایت کند تا از عوارض بعد از ترمیم مو در امان بماند.

البته لازم به ذکر است که

شخص بعد از سه روز از ترمیم موی خود با این روش می تواند تمامی امور را انجام دهد و روزمرگی را خود طی کند. اما برای بهبودی کامل زخم های ایجاد شده بر روی سر باید حتما یک الی دو هفته بگذرد.

دوره نقاهت میکروپیگمنتیشن موی سر
دوره نقاهت میکروپیگمنتیشن موی سر

هزینه اسکالپ سر آقایان چقدر است؟

زمانی که هزینه یکی از خدمات زیبایی ارزان باشد، جزو مزایای آن خدمت قرار می گیرد. هزینه اسکالپ سر آقایان نسبت به روش های کاشت مو ارزان تر است.

از سوی دیگر این روش بسیار سریعتر از دیگر روش ها انجام می شود. در حالت کلی این قیمت در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع خدمات قیمت (به تومان)
اسکالپ سر 4 الی 8 میلیون

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا تخصصی ترین و به روز‌ ترین مرکز راهنمای کاشت مو ، ترمیم موهای خشک و وز و اسکالپ در ایران می باشد. شما با مراجعه به مراکز مو ، زیر نظر متخصص پوست و مو درمان خواهید شد.

چنانچه از کاندیدای مناسب این روش هستید، از آن برای ترمیم موهای خود بهره ببرید و اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیابی نمایید.

در غیر این صورت روش های دیگر ترمیم مو را مورد استفاده قرار دهید و برای انتخاب روش مناسب خود از پزشک راهنمایی دریافت کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!