اسکالپ سر با دستگاه تاتو

اسکالپ سر با دستگاه تاتو
آنچه در این مقاله می خوانید!

اسکالپ سر با دستگاه تاتو چگونه انجام می شود؟ کارتریج به دستگاهی گفته می شود که از سه بخش تشکیل شده است و از نظر ظاهری به ماژیک شباهت  زیادی دارد.

این دستگاه متشکل از یک مخزن رنگ است که در داخل آن رنگ اسکالپ قرار داده می شود و در بخش ابتدایی آن سوزن های ریز نانو قرار دارند که این سوزن ها به لایه میانی پوست سر برای انجام اسکالپ وارد می شوند.

تا انتهای این مقاله همره ما بمانید تا در مورد این روش اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دستگاه تاتو چیست؟

دستگاه تاتو که به آن پن نیز می گویند دستگاهی بسیار شبیه به کارتریج اسکالپ سر است که از آن برای تاتو بدن استفاده می شود.

در بسیاری از مواقع از این دستگاه برای اسکالپ سر استفاده می شود که به کار بردن آن مشکلی را برای اسکالپ سر ایجاد نمی کند.

نحوه انجام اسکالپ سر با دستگاه تاتو

برای اسکالپ کردن سر با دستگاه تاتو باید در ابتدا بخش هایی که خالی از مو هستند و اشخاص ترمیم کردن آن را دارند مشخص شوند که معمولا پزشک این بخش ها را با استفاده از ماژیک مشخص می کند.

پس از آن

از بی حس کننده موضعی بر روی سر استفاده می شود تا شخص در حین اسکالپ دردی را احساس نکند و مراحل اسکالپ را به راحتی طی کند.

با اعمال شدن بی حسی موضعی

مراحل اسکالپ سر بانوان با دستگاه تاتو آغاز می شود و پزشک با حرکت دادن دستگاه بر روی سر هاشور هایی را ایچاد می کند که ظاهری شبیه به تار مو با استفاده از آنها ساخته می شود و فضای خالی موهای از دست رفته پوشانده می شوند.

بیشتر بخوانید: میکرواسکالپ باعث رشد مو می شود؟

به این شکل ترمیم مو پایان می یابد و کسی متوجه از دست رفتن مو در بخش هایی که اسکالپ شده است نخواهد شد.

بهترین کاندیدا برای اسکالپ سر با دستگاه تاتو

در میان تمامی کسانی که با مشکل ریزش مو و یا کم پشتی موها مواجه هستند، بهترین کاندیدا برای بهره بردن از این روش را میتوان کسانی معرفی کرد که با طاسی کامل سر مواجه نیستند بلکه از موی طبیعی برخوردارند اما تراکم مویی آنها کم است و فاصله بین تار موهای انها زیاد است.

این دسته از افراد

بهترین کاندیدا برای به کار بردن این روش هستند و به کمک اسکالپ به راحتی می توانند فاصله بین تار های مویی خود را بپوشانند و به این شکل موهای خود را پرپشت نشان دهند.

نحوه انجام اسکالپ سر با دستگاه تاتو
نحوه انجام اسکالپ سر با دستگاه تاتو

همچنین لازم به ذکر است که

در صورت خالی بودن بخش های جلویی سر از مو نیز می توان این بخش ها را به روش اسکالپ پوشش داد و یا میزان بلندی پیشانی را کم کرد.

در صورتی که هر یک از این شرایط را دارید، از روش اسکالپ استفاده کنید.

6 مورد از مهم ترین نکات ایمنی در اسکالپ سر با دستگاه تاتو

کسانی که قصد دارند از روش اسکالپ برای ترمیم موهای خود استفاده نمایند باید به مسائل ایمنی در این زمینه توجه داشته باشند و به بهترین مراکز ترمیم مو که از اعتبار و تخصص کافی برخوردار است به این منظور کمک بگیرند.

همان طور که می دانید

در روش اسکالپ سر با وارد شدن سوزن ها به لایه میانی پوست سر، خون اشخاص با دستگاه و سوزن تماس پیدا می کند و باید مسائل بهداشتی حتما رعایت شوند تا از ابتلا به بیماری خطرناک مانند: ایدز جلوگیری به عمل آید. با این وجود نکات ایمنی در این زمینه از قبیل زیر می باشند:

1 رعایت بهداشت و استفاده از سوزن یکبار مصرف برای اسکالپ هر کسی
2 استریل کردن دستگاه تاتو پس از اسکالپ هر شخص برای اطمینان از بهداشت آن
3 تعویض دستکش پزشک پس از اسکالپ هر شخصی
4 استفاده از لوازم و تجهیزات یکبار مصرف تا حد ممکن
5 به کار بردن رنگ اسکالپ با کیفیت برای جلوگیری از بروز حساسیت یا عفونت
6 برخوردار بودن پزشک از تخصص و مهارت کافی برای اسکالپ سر

بر اساس این موارد توصیه می کنیم که حتما به مراکز معتبر و تخصصی که دارای مجوز اسکالپ سر هستند به این منظور مراجعه کنید.

اسکالپ سر با دستگاه تاتو در مرکز موی ایندرا

در تهران مراکز زیادی برای انجام اسکالپ سر و ترمیم مو با این روش وجود دارد که مرکز موی ایندرا یکی از این مراکز است و برای ترمیم مو با این روش می توان به این مرکز مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اسکالپ سر بعد از کاشت مو

در مرکز موی ایندرا میتوانید اسکالپ سر را با دستگاه کارتریج و یا دستگاه تاتو انجام دهید و تمامی مراحل کار به شکل کاملا بهداشتی و ایمن انجام می شوند.

در صورت تمایل برای مراجعه به این مرکز مو با ما در مرکز موی ایندرا در تماس باشید و از همکاران ما بخواهید که شما را بیشتر راهنمایی کنند.

اسکالپ سر با دستگاه تاتو در مرکز موی ایندرا
اسکالپ سر با دستگاه تاتو در مرکز موی ایندرا

سخن پایانی

اسکالپ سر با دستگاه تاتو یا اسکالپ اسپرت به شما کمک می کند که ترمیم موهای خود را با صرف هزینه بسیار کم انجام دهید و با اعتماد به نفس کامل امکان حضور پیدا کردن در اجتماع را داشته باشید.

اما فراموش نکنید که به منظور ترمیم موهای خود ابتدا با پزشک مشورت کنید و از پزشک بخواهید که بهترین روش را بر اساس شرایط شما برای ترمیم مو معرفی کند.

زیرا این امکان وجود دارد که بر اساس شرایط هر کسی اسکالپ سر به عنوان روش مناسب شناخته نشود و پزشک توصیه کند که از سایر روش های ترمیم مو مانند: پروتز مو و یا کاشت مو بهره ببرند.

به عنوان مثال: کسانی که از مشکل عدم انعقاد خون برخوردار هستند، بهتر است که به جای استفاده از روش اسکالپ از یک روش غیر تهاجمی مانند: پروتز مو به این منظور استفاده کنند.

پس حتما به این منظور از پزشکان ما در مرکز موی ایندرا راهنمایی و مشورت دریافت نمایید تا نتیجه موفقیت آمیزی را از ترمیم موی خود به دست آورید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!