کاشت مو پر تراکم

کاشت مو پر تراکم
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت مو پر تراکم شامل کاشت گرافت با تراکم بین 50 تا 60 گرافت در سانتی متر مربع است تا به نتیجه ای برسد که تقریباً تراکم موی طبیعی را تقلید کند.

در اکثر جراحی های کاشت مو، مو با تراکم بین 35 تا 45 گرافت در سانتی متر مربع دوباره کاشت می شود . این تمایل به یک نتیجه طبیعی دارد که با مدل های موی موجود ترکیب می شود.

 گاهی اوقات، یک بیمار و جراح ممکن است برای کاشت مو با تراکم بالا تصمیم بگیرند، اما انتخاب آنقدرها هم ساده نیست. در این راهنما ما توضیح می دهیم که جراحی کاشت مو با تراکم بالا چیست و ملاحظات اصلی جراحان هنگام مشاوره به بیماران برای بررسی اینکه آیا آنها واجد شرایط این تکنیک هستند یا خیر.

خطرات جراحی کاشت مو با تراکم بالا

اکثر بیماران واجد شرایط کاشت مو پر تراکم نیستند. با کاشت موها خیلی نزدیک به هم، این خطر را ایجاد می کنید که موهای تازه کاشته شده سعی کنند خیلی نزدیک به یکدیگر رشد کنند و برای فضا “رقابت” کنند. این باعث می شود که موها اصلاً رشد نکنند.

بیشتر بخوانید: کاشت مو لیزری

خطرات دیگری در ارتباط با انجام چنین جراحی وجود دارد. با کاشت موها بسیار نزدیک به یکدیگر، می توانید خطر آسیب بیش از حد به پوست را داشته باشید که در نتیجه پوست بهبود نیافته و نکروزه شود (مرگ پوستی). این دوباره باعث می شود که پیوندهای کاشته شده رشد نکنند.

سیگار کشیدن و جراحی کاشت مو با تراکم بالا

بیمارانی که سابقه مصرف دخانیات دارند به ویژه در معرض خطر مرگ پوستی هستند و نباید جراحی کاشت مو با تراکم بالا انجام دهند. سیگار کشیدن می تواند بهبود زخم را مختل کند و باعث شود که پیوند پوست و مو به درستی بهبود نیابد.

کاشت مو با تراکم بالا چگونه انجام می شود؟

در مرکز موی ایندرا، ما عمدتاً به کاشت مو با تراکم بالا با استفاده از قلم‌های کاشت کننده دست می‌یابیم . این به ما دقت و کنترل بیشتری بر جهت، زاویه و تراکم موهایی که کاشت می کنیم، می دهد.

قلم‌های کاشت‌کننده یک کانال ایجاد می‌کنند و موها را همزمان وارد می‌کنند – روش کاشت مستقیم مو (DHI). قلم‌های کاشت‌کننده همچنین می‌توانند موها را در یک برش از پیش ساخته شده قرار دهند. هر کدام از این روش ها را می توان برای رسیدن به کاشت مو با تراکم بالا استفاده کرد. جراحان ما در استفاده از یک یا هر دو تکنیک برای بیماران متخصص هستند.

این جراحی

نسبت به کاشت موی معمولی با تراکم متوسط، از جمله کاشت مو وسط سر سخت‌تر است و از پیوندهای بیشتری استفاده می‌کند.

 برخی از بیماران ممکن است برای رسیدن به کاشت مو با تراکم بالا به ۲ جلسه جراحی به فاصله ۶ تا ۱۲ ماه نیاز داشته باشند. این مورد اغلب برای خطوط موی بزرگ جلویی یا جراحی های کاشت مو تاج است.

کاشت مو پر تراکم

کدام روش کاشت مو بیشترین تراکم را دارد؟

پیوند مو دارای روش های مختلفی است که هر یک از این روش ها شرایط مخصوص به خود را خواهد داشت.

در میان انواع روش هایی که برای پیوند مو استفاده می شود، پیوند مو با روش SUT از جمله روش هایی است که تراکم بسیار زیادی را به وجود می آورد.

در این روش

به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته پزشک قادر است تا به میزان 14 هزار گرافت مویی را از بانک مو برداشت کند و به نواحی خالی سر پیوند بزند.

بیشتر بخوانید: تاریخچه کاشت مو

روش کاشت موی SUT علاوه بر اینکه تراکم بسیار زیادی را به وجود می آورد، از مزیت های دیگری نیز برخوردار است که تمامی این مسائل باعث محبوبیت آن شده اند.

هزینه کاشت مو پر تراکم چه قدر است؟

پیوند مو مسلما هزینه بیشتری در مقایسه با روش های دیگر دارد و هر چه گرافت های مویی بیشتری از بانک مو برداشته شوند و به بخش های خالی پیوند زده شوند، هزینه نیز بیشتر می شود.

زیرا در این شرایط پزشک باید وقت بیشتری را برای ترمیم مو صرف کند.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت مو 8 الی 15 میلیون تومان

بهترین مرکز مو برای کاشت مو پر تراکم در تهران

کاشت مو پر تراکم در تمامی مراکز زیبایی که ارائه دهنده خدمات پوست و مو به صورت تخصصی هستند، امکان پذیر است؛ مرکز موی ایندرا نیز خدمات مربوط به کاشت مو پر تراکم را برای شما عزیزان انجام خواهد داد.

مرکز موی ایندرا  در زمینه پیوند مو فعالیت دارد و خدمات مربوط به پیوند مو با تراکم زیاد را به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام خواهد داد.

پزشکان فعال در این مرکز مو از تخصص وتجربه کافی برخوردار هستند و انواع روش های کاشت مو را انجام می دهند.

کلام پایانی

چنانچه قصد دارید که کاشت مو پر تراکم را انجام دهید، این نکته را به یاد داشته باشید که همه کاندیدای پیوند مو نیازی به ایجاد تراکم زیاد ندارند بلکه تنها کسانی که بخواهند موهای خیلی پرپشتی داشته باشند و یا وسعت طاسی سر آنها بالا باشد، به تراکم زیاد نیازمند خواهند بود.

در این زمینه میتوانید از پزشک مشورت دریافت کنید تا مشخص شود که تراکم بالا برای شما قابل انجام است و یا خیر و همچنین میتوانید مطلع شوید که برای ایجاد تراکم زیاد باید پیوند مو را در دو مرحله انجام دهید و یا یک مرحله.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!