کاشت مو لیزری

کاشت مو لیزری
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت مو لیزری چگونه است؟ روز به روز افراد بیشتری برای مقابله با ریزش مو به لیزر درمانی روی می آورند. ریزش مو که بر مردان و زنان تأثیر می گذارد، می تواند پیچیده باشد و منجر به نیاز به کاشت مو شود. 

سیستم لیزر درمانی سطح پایین را می توان علاوه بر پیوند انجام داد تا زمان بهبودی را کاهش دهد و رشد مو را تقویت کند. هر آنچه را که باید در مورد این درمان بدانید، نشانه ها، موارد منع مصرف و نتایج آن بدانید.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

آیا لیزر کاشت مو موثر است؟

ترمیم مو با لیزر یک درمان موثر و غیر تهاجمی برای تحریک رشد مو در مردان و زنان مبتلا به آلوپسی آندروژنیک (که معمولاً به عنوان طاسی با الگوی مردانه یا زنانه شناخته می شود) است.

مراحل کاشت مو با لیزر

برای پیوند مو با استفاده از لیزر ابتدا یک جلسه کاشت مو برای بیمار تعیین می شود که در این جلسه بر اساس موی انتخاب شده، تحت بی حسی موضعی عملیات ترمیم مو اغاز می شود.

برای برداشت و کاشت گرافت های مویی از اشعه لیزر استفاده می شود که با این وجود نیازی به دخالت دست نیست و عدم استفاده از دست برای عملیات کاشت و برداشت مو باعث می شود که گرافت های مویی بیشتری سالم باقی بمانند و میزان کمتری از آنها دچار آسیب شود. با این وجود تعداد گرافت های بیشتری قابل پیوند زدن هستند.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش dhi چیست؟

کاشت مو لیزری

در کدام روش کاشت مو از لیزر استفاده می شود؟

روشی که در آن از تکنولوژی لیزر برای پیوند مو استفاده می شود، کاشت مو به روش sut نام دارد و تحت عنوان sut میان مردم شهرت پیدا کرده است.

روش sut به عنوان جدیدترین و پشرفته ترین روش پیوند مو در میان مردم و پزشکان شناخته می شود که معایب روش های قدیمی کاشت را برطرف کرده است و از طرف مقابل به مزایای آن افزوده شده است.

3 مزیت کاشت مو لیزری

مهم ترین مزیت هایی که در پیوند موی sut  وجود دارد را میتوان از قبیل زیر معرفی کرد:

1) افزایش تراکم موی پیوند زده شده و سالم ماندن گرافت های مو

استفاده از لیزر در روش ترمیم موی sut باعث می شود که تراکم مو افزایش پیدا کند و تعداد گرافت های بیشتری قابل پیوند زدن باشند.

زیرا در این روش نیازی به دخالت دست پزشک برای برداشت و کاشت گرافت های مو نیست و به همین دلیل میزان بیشتری از گرافت ها سالم باقی می مانند. از این جهت در این روش میتوان به میزان 14 هزار گرافت مویی را برداشت و به محل مورد نظر پیوند زد.

2) عدم ایجاد خط اسکار

در روش sut برای پیوند مو هیچ نیازی به برداشت پوست سر از قسمت بانک مو نیست و در این روش به جای اینکه یک لایه نازک از پوست سر برداشته شود، فقط گرافت های مو برداشته می شود که با این وجود هیچ خط اسکاری به جای نمی ماند و نیازی به بخیه زدن بانک مو نیست.

با این وجود

کسانی از کاشت مو لیزری استفاده کنند، از مراقبت های مربوط به خط اسکار و بخیه در امان هستند و در شرایط بسیار بهتری مراحل پیوند مو را به پایان می رسانند.

بیشتر بخوانید: کاشت مو بدون تراشیدن مو

3) کاهش درد و خونریزی و جراحت

در روش sut میزان درد و خونریزی و جراحت بسیار کمتر از روش های دیگر است. زیرا در این روش لایه نازک از بانک مو برداشته نمی شود. با کاهش یافتن جراحت ها و درد و خونریزی بیمار می تواند در آرامش بیشتر و شرایط ایده آل مراحل کاشت را پشت سر بگذارد و پس از آن وارد دوره نقاهت شود.

تفاوت کاشت موی لیزری با روش های دیگر

پیوند مو اگر به روش sut انجام شود، تفاوت هایی با روش های دیگر خواهد داشت. به عنوان مثال: در روش های دیگر خط اسکار و جای بخیه وجود دارد اما در این روش بخیه و اسکار وجود نخواهد داشت.

روش های دیگری که برای ترمیم مو به کار می روند، تراکم مویی کمتری را در مقایسه با sut به وجود می اورند که ممکن است تراکم مورد نظر افراد با استفاده از انها ایجاد نشود.

کاشت موی لیزری بدون دخالت دست انجام می شود و ابزارهای پیشرفته تری همچون لیزر برای آن به کار می رود در حالی که در روش های دیگر از پانچ برای برداشت و کاشت گرافت ها استفاده می گردد و دخالت دست در طی علیات زیاد است.

از دیگر تفاوت های موجود میان sut و سایر انواع روش های ترمیم مو باید به هزینه آن اشاره داشت زیرا هزینه مورد نیاز برای sut بیشتر از روش های دیگراست.

سخن پایانی

کاشت مو لیزری بر اساس مزیت هایی که دارد، بهترین روش برای شما عزیزان خواهد بود که می توانید از آن در راستای ترمیم موهای خود بهره مند شوید. در صورتی که قصد دارید sut را در مجموعه ایندرا به کار ببرید، با ما از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید تا برایتان نوبت ویزیت در نظر گرفته شود.

فراموش نکنید که برای انتخاب روش مناسب حتما از پزشک مشورت دریافت کنید و با مشاوره به تعیین متد ترمیم مو بپردازید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!