کاشت ابرو خوبه یا فیبروز

کاشت ابرو خوبه یا فیبروز
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت ابرو چیست؟ فیبروز ابرو چگونه است؟ کاشت ابرو بهتره یا فیبروز؟ ابروها از اهمیت بسیار زیادی در زیبایی چهره برخوردار هستند و زیبایی انها به میزان زیادی در زیبایی چهره تاثیر می گذارد. از این جهت به ابروها لقب پادشاه زیبایی چهره را داده اند.

به همین دلیل در سال های اخیر توجه بانوان به افزایش زیبایی ابروهای خود جلب شده است و بیشتر بانوان برای زیبایی چهره از روش های کاشت ابرو یا فیبروز ابرو و سایر روش ها استفاده می کنند.

به همین دلیل میخواهیم برای کمک به بانوان عزیز کشور به بررسی این دو روش ترمیم ابرو بپردازیم تا دریابیم که کدام یک از این دو روش  برای ترمیم ابرو بهتر هستند و گزینه مناسب تری خواهند بود.

پس به این منظور برای کسب اطلاع ازاین موارد با ما در مرکز تخصصی موی ایندرا همراه باشید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو روشی است که در آن گرافت های مو از بانک مو برداشته می شوند و به نواحی خالی ابرو پیوند زده می شوند تا تراکم ابرو افزایش پیدا کند و به زیبایی آن افزوده شود.

کاشت ابرو به مدت زمانی در حدود چند ماه نیاز دارد تا نتیجه حاصل از آن آشکار شود و متقاضی بتواند نتیجه کاشت ابرو را مشاهده کند.

فیبروز ابرو چگونه است؟

فیبروز ابرو روشی نوین برای ترمیم ابرو است که به روش میکروبلیدینگ شباهت زیادی دارد اما پیشرفته تر از آن است. برای فیبروز ابرو دقت بسیار زیادی وجود دارد و ظرافت کار بسیار بالا است. 

در این روش

ابتدا طراحی ابرو با مدل مورد نظر متقاضی انجام می شود و قرینه سازی صورت می گیرد تا عملیات فیبروز اغاز شود.

لازم به ذکر است که فیبروز با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود در حالی که میکروبلیدینگ به صورت دستی برای متقاضیان انجام می شود.

کاشت ابرو خوبه یا فیبروز؟ کدام یک گزینه بهتری است؟

اگر میخواهید بدانید که کاشت ابرو خوبه یا فیبروز باید این مساله را در نظر داشته باشید که نتیجه حاصل از کاشت ابرو بسیار طبیعی تر از فیبروز است و زمانی که کاشت ابرو انجام دهید، هیچ کسی نمی تواند متوجه انجام شدن عمل زیبایی بر روی ابروهای شما شود زیرا در این روش تار موهای پیوند زده شده کاملا طبیعی هستند و همانند تار ابروهای دیگر شما رشد می کنند.

اما با این وجود شرایط افراد تعیین کننده این موضوع است که کاشت ابرو خوبه یا فیبروز .

زیرا بر اساس شرایط افراد ممکن است که فیبروز برای کسانی مناسب تر از کاشت ابرو باشد و برای عده دیگری نیز کاشت ابرو مناسب تر از فیبروز ابرو باشد.

کاشت ابرو خوبه یا فیبروز

6 تفاوت های موجود در میان کاشت ابرو و فیبروز

از مهم ترین تفاوت های موجود در میان این دو روش باید موارد زیر را به یاد داشته باشید:

1) تفاوت در دوام و ماندگاری

جدیدترین مدل کاشت ابرو و فیبروز از دوام و ماندگاری یکسانی برخوردار نیستند. کاشت ابرو پس از پایان یافتن عملیات کاشت و موفقیت آمیز بودن آن تا پایان عمر برای فرد باقی می ماند و بدون نیاز به ترمیم میتوان از نتایج حاصل از آن تا پایان عمر بهره برد.

اما

فیبروز ابرو ماندگاری در حدود دو الی سه سال دارد و پس از این مدت به ترمیم نیاز دارد. زیرا با گذشت دو الی سه سال از فیبروز نتایج حاصل از آن به مرور کمرنگ می شوند.

2) تفاوت در هزینه

کاشت ابرو روی اسکار در مقایسه با فیبروز گران قیمت تر است و باید برای آن هزینه بیشتری را در نظر بگیرید. اما این مساله را نیز به یاد داشته باشید که هزینه کاشت ابرو در بلند مدت ممکن است که کمتر از فیبروز باشد زیرا فیبروز به ترمیم نیاز دارد در حالی که کاشت ابرو فاقد نیاز به ترمیم است.

3) تفاوت در مدت زمان لازم برای دریافت نتیجه

برای اینکه نتیجه حاصل از کاشت ابرو را مشاهده کرد باید مدت زمانی در حدود چند ماه بگذرد تا گرافت های کاشته شده رشد کنند؛ اما فیبروز ابرو پس از گذشت سه روز به شرایط ایده آل در می آید و میتوان با گذشت سه روز از نتیجه حاصل از آن بهره برد.

4) تفاوت در نیاز به بانک مو

کاشت ابرو به بانک مو نیاز دارد و باید حتما کسانی که از این روش استفاده می کنند بانک مو داشته باشند در حالی که برای استفاده از روش فیبروز نیازی به بانک مو نیست و همه کسانی که فاقد بانک مو هستند هم می توانند از فیبروز برای ترمیم ابرو استفاده کنند.

5) تفاوت در طبیعی بودن

میزان طبیعی بودن نتیجه حاصل از کاشت ابرو بسیار بیشتر از فیبروز ابرو است. با این وجود اگر طبیعی بودن نتیجه آن برای شما بسیار حائز اهمیت است، کاشت ابرو گزینه مناسب تری برایتان خواهد بود.

6) تفاوت در آرایش ابرو

کسانی که پیوند ابرو انجام دهند، بعد از طی شدن دوره نقاهت می توانند به راحتی ابروهای خود را اصلاح کنند، به رنگ کردن آن بپردازند و یا مدل ابروها را تغییر دهند در حالی که با انجام شدن فیبروز ابرو امکان تغییر دادن مدل ابرو وجود ندارد و نیازی به اصلاح ابرو نخواهد بود.

7 شباهت کاشت ابرو و فیبروز

علاوه بر تفاوت های موجود در بین این دو روش، شباهت هایی نیز بین انها وجود دارد و انها عبارتند از:

1 امکان پوشش دادن جای زخم و بخیه با هر دو روش
2 امکان پوشش دادن آثار سوختگی از روی ابرو
3 عدم وجود محدودیت سنی در هر یک از آنها
4 عدم وجود عارضه در کاشت ابرو و فیبروز
5 عدم وجود درد و خونریزی
6 کم تهاجمی بودن کاشت ابرو و فیبروز
7 عدم به جای ماندن خط اسکار

بخش پایانی

مرکز موی ایندرا که به صورت فوق العاده تخصصی و حرفه ای امور مربوط به کاشت ابرو و فیبروز را انجام می دهد، این مطلب را در اختیار شما قرار داد تا دریابید که کاشت ابرو خوبه یا فیبروز و شما را به شکل بهتری با تفاوت های این دو روش آشنا کند.

در مرکز موی ایندرا می توانید هر یک از این روش ها را به بهترین شکل انجام دهید و نتیجه مد نظر را دریافت کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!