کاشت مو زیر ۲۵ سالگی

کاشت مو زیر 25 سالگی
آنچه در این مقاله می خوانید!

بهترین سن برای کاشت مو چه موقعی است؟ کاشت مو زیر ۲۵ سالگی چگونه است؟ آیا کاشت مو زیر ۲۵ سالگی بهتر از کاشت موی بعد از 25 سالگی است؟ آیا در کاشت مو محدودیت سنی وجود دارد؟ با توجه به اینکه مرکز موی ایندرا یک مرکز کاملا تخصصی برای ارائه خدمات زیبایی پوست و مو است، به بررسی این مطلب خواهیم پردخت.

کاشت مو از بهترین روش هایی است که امروزه به منظور ترمیم مو به کار می رود و امکان استفاده از این روش برای تمامی بانوان و آقایانی که دارای طاسی سر و یا کم پشتی مو هستند وجود خواهد داشت.

اما بانوان و آقایان برای اینکه بتوانند کاشت مو انجام دهند، نیاز به بانک مو دارند و باید بانک موی آنها از شرایط مناسب برای پیوند مو برخوردار باشد تا امکان پیوند مو برای آنها وجود داشته باشد.

آیا کاشت مو دارای محدودیت سنی است؟

اگر بانک موی مناسبی داشته باشید، پیوند مو برای شما بهترین گزینه در خصوص ترمیم مو خواهد بود که باید آن را در سنین مناسب انجام دهید تا نتیجه خوبی دریافت کنید.

زیرا با وجود اینکه در روش کاشت مو محدودیت سنی وجود ندارد، اما برخی از سنین در مقایسه با سنین دیگر بهتر خواهند بود و نتیجه کاشت مو در این سنین بهتر از سایر مواقع خواهد بود.

به عبارت دیگر می توان گفت که

کاشت مو SUT یا کاشت مو Super FUE هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و در هر سنی میتوان از این روش استفاده کرد. اما به صورت کلی انجام دادن این روش در خصوص ترمیم مو در سنین مشخصی بهتر است و پزشکان انجام دادن این روش را در سنین مناسب آن بیشتر توصیه می کنند زیرا نتایج حاصل از آن در این سنین بهتر است.

کاشت مو زیر 25 سالگی

کاشت مو زیر ۲۵ سالگی چگونه است؟

پزشکان معتقدند که کاشت مو زیر 25 سالگی نتیجه مناسبی به همراه ندارد و بهتر است تا کسانی که قصد انجام این کار را دارند تا بعد از 25 سالگی صبر کنند. زیرا تا قبل از سن 25 سالگی هنوز افراد الگوی ریزش موی مشخص خود را پیدا نکرده اند و معلوم نمی شود که نوع ریزش موی این عزیزان در چه گروهی قرار داد.

به همین دلیل باید این دسته از عزیزان تا سنین 25 سالگی صبر کنند تا با مشخص شدن الگوی ریزش مو بتوانند در بهترین شرایط کاشت مو را انجام دهد.

لازم به ذکر است که

حتی این امکان وجود دارد که نوع ریزش موی آنها قابل درمان باشد و به صورت کلی نیازی به کاشت مو به وجود نیاید.

کاشت مو زیر ۲۵ سالگی بهتر است و یا بالای 25 سالگی؟

همان طور که در بخش های فوق اشاره شد، کاشت مو بهتر است که در سنین کمتر از 25 سالگی انجام نشود. علاوه بر آن کسانی که بیشتر از 25 سال سن داشته باشند هم تا زمان مشخصی میتوانند از این روش استفاده کنند و نتیجه مناسب دریافت کنند.

در غیر این صورت ممکن است که نتیجه حاصل از کاشت مو برای آنها موافقت آمیز نباشد.

کاشت مو بعد از 25 سالگی در واقع هر چه زودتر انجام شود بهتر است و زمانی که افراد به دوره کهن سالی و یا میانسالی وارد شوند، نتیجه حاصل از کاشت مو برایشان می تواند از درصد موفقیت کمتری برخوردار باشد.

از این جهت باید سعی کنید که تا 30 سالگی این روش را در جهت ترمیم مو به کار ببرید.

بهترین محدوده سنی برای کاشت مو چه موقعی است؟

بر اساس نظر و باور پزشکانی که در زمینه خدمات پوست و مو فعالیت دارند، بهترین سن برای کاشت مو را میتوان سنین 21 سالگی الی 50 سالگی در نظر گرفت که در این بازه زمانی نیز بهترین آن 25 سالگی تا 30 سالگی خواهد بود.

در واقع میتوان به این 5 سال دوران طلایی کاشت مو گفت که بهترین نتیجه حاصل از پیوند مو در این دوران به دست می آید.

البته لازم به ذکر است که

اکثر متقاضیان کاشت مو که در سایر رده های سنی به انجام این کار می پردازند و ترمیم مو انجام می دهند هم تا کنون نتیجه بسیار خوبی دریافت نموده اند.

بیشتر بخوانید: اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت مو

با این وجود منظور از دوران طلائی کاشت مو این نیست که امکان انجام دادن آن در سنین دیگر وجود ندارد و یا نتیجه آن صد در صد با شکست مواجه می شود بلکه منظور ما افزایش میزان بروز مشکل در کاشت مو در سایر سنین است.

4 معایب کاشت مو زیر 25 سالگی

  • مشخص نبودن الگوی ریزش مو
  • امکان ریزش پیدا کردن موهای کاشته شده
  • امکان آسیب دیدن بانک مو
  • امکان نیاز به انجام دادن کاشت مو به صورت مجدد و افزایش هزینه

8 مزیت کاشت مو بعد از 25 سالگی و در دوران طلائی

از جمله مهم ترین مزایای کاشت بعد از 25 سالگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 امکان بهره بردن از نتیجه کاشت مو تا پایان عمر
2 عدم آسیب دیدن بانک مو
3 کاهش میزان موفقیت آمیز نبودن کاشت مو
4 افزایش قوای جسمی افراد برای کاشت مو
5 مشخص بودن الگوی ریزش مو و نوع آن
6 دریافت نتیجه موفقیت امیزتر
7 امکان تعیین کردن دقیق تر بخش هایی که نیاز به کاشت مو دارند
8 عدم نیاز به کاشت موی مجدد

کلام پایانی

با توجه به اینکه کاشت مو زیر ۲۵ سالگی با احتمال بیشتر شکست و خطا همراه است، چنانچه میخواهید نتیجه خوبی از این روش دریافت کنید و تا پایان عمر از مزیت های آن بهره مند گردید، در دوران طلایی کاشت مو به استفاده از این روش بپردازید.

لازم به ذکر است که در مرکز موی ایندرا میتوانید بدون بروز مشکل و در بهترین شرایط ممکن کاشت مو را در هر سنی انجام دهید.

کاشت مو در مرکز موی ایندرا در انواع روش های مختلف انجام می شود و میتوانید روش مورد نظر را به میل خود انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای کاشت مو با ما در تماس باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!