کاشت مو با ضمانت کتبی

کاشت مو با ضمانتنامه کتبی
آنچه در این مقاله می خوانید!

منظور از کاشت مو با ضمانت کتبی چیست؟ آیا همه مراکز زیبایی کاشت مو با ضمانت کتبی انجام می دهند؟ کاشت مو که به آن پیوند مو نیز گفته می شود از محبوب ترین روش های ترمیم مو برای اقایان و بانوان است و مراکزی که این روش را برای متقاضیان انجام می دهند مملو از جمعیتی هستند که قصد ترمیم مو با این روش را دارند.

تمامی کسانی که کاشت مو انجام می دهند، نتیجه خوبی از آن دریافت می کنند اما معدود افرادی نیز با بروز مشکل مواجه می شوند و کاشت موی انها با شکست همراه می گردد که این مساله ممکن است به دلیل سهل انگاری پزشک و تجربه کم او باشد و یا به دلیل رعایت نکردن مراقبت های بعد از کاشت مو توسط بیمار، به وجود آمده باشد.

در چنین شرایطی کاشت مو با تضمین می تواند یک راه حل بسیار مناسب در نظر گرفته شود که از سوی موسسات زیبایی پوست و مو ارائه می شود.

منظور از کاشت مو با ضمانت کتبی چیست؟

منظور از کاشت مو وسط سر یا کاشت مو لیزری به همراه تضمین این است که مرکز زیبایی مو پیش از آنکه کاشت مو را برای متقاضیان انجام دهد، ضمانت نامه ای به صورت کتبی و مکتوب به انها اعطا می کند که در آن مطالب خاصی در خصوص کاشت مو و نتیجه حاصل از آن درج می شود.

به این شکل

افرادی که پس از کاشت مو به دلایل مختلف نتیجه مناسبی دریافت نکنند، با استفاده از ضمانت کتبی که در اختیار دارند، قادر به استفاده از خدمات مرکز موی مورد نظر هستند تا مشکل به وجود امده را برطرف کنند و به ترمیم مجدد مو در صورت نیاز بپردازند.

5 مزیت کاشت مو به همراه دریافت ضمانت کتبی

کاشت مو با تضمین در برگیرنده مزیت هایی به شرح زیر برای بیماران و مرکز مو است:

1) آسودگی خاطر متقاضی پیوند مو

اولین و مهم ترین مزیت کاشت مو با ضمانت کتبی این است که متقاضی با تکیه بر ضمانت کتبی میتواند با خیال آسوده برای پیوند مو هزینه کند و تحت جراحی قرار گیرد.

2) شفاف سازی شدن قوانین برای متقاضیان

زمانی که ضمانت کتبی به متقاضیان پیوند مو ارائه داده می شود، مرکز مو میتواند به این شکل متقاضیان پیوند مو را اگاه کند که تحت چه شرایطی بروز مشکل در پیوند مو از سوی مرکز مو پذیرفته می شود و در چه شرایطی مرکز مو فاقد مسئولیت در بروز مشکل به وجود امده است.

به این شکل

اگر متقاضی به دلایلی با شکست در کاشت مو مواجه شده باشد که از سوی مرکز مو قابل قبول نیست، متقاضی نمی تواند شکایتی انجام دهد و اتهامی به مرکز مو وارد کند.

به عنوان مثال:

زمانی که متقاضی مراقبت های بعد از کاشت را رعایت نکرده باشد این موضوع ایرادی را به مرکز مو و ضمانت آن وارد نخواهد کرد.

کاشت مو با ضمانتنامه کتبی

3) افزایش اعتبار مرکز مو

مراکز پوست و مویی که برای کاشت مو ضمانت کتبی ارائه می دهند، در اصل اعتبار خود را افزایش می دهند و متقاضیان بیشتری را به سوی خود جلب می کنند. زیرا ضمانت نشان دهنده اعتبار یک مرکز مو و میزان مسئولیت پذیری، تعهد و تخصص آن است.

بیشتر بخوانید: زمان رنگ کردن موها بعد از کاشت مو

4) امکان ترمیم موی رایگان در صورت نیاز

متقاضیانی که پیوند مو با ضمانت انجام می دهند، در صورتی که نتیجه مورد نظر را دریافت نکنند و با شکست در کاشت مواجه شوند، از خدمات پیوند موی مجدد به صورت رایگان بهره مند می شوند و مرکز مو مجددا کاشت مو را برای انها انجام می دهد بدون اینکه هزینه ای را از آنها دریافت کند.

( لازم به ذکر است که این مساله به نوع ضمانت ارائه شده از سوی هر مرکز مو بستگی دارد)

5) عدم بروز مشکل برای مرکز مو در صورتی که متقاضی سهل انگاری کرده باشد

از دیگر مزایای ارائه ضمانت کتبی برای پیوند مو این است که اگر متقاضی در رعایت نکات و یا مراقبت های بعد از کاشت سهل انگاری کرده باشد، هیچ ایرادی بر مرکز مو وارد نیست و مسئولیت مشکل به وجود امده کاملا بر عهده خود فرد است.

بهترین مرکز مو برای کاشت مو با ضمانت کتبی در تهران

مرکز موی ایندرا در شهرک غرب تهران که بیش از 50 سال در رابطه با خدمات زیبایی پوست و مو فعالیت دارد، از جمله مراکز مویی است که به ارائه ضمانت کتبی به متقاضیان پیوند موی خود می پردازد و از بهترین مراکز مو با این شرایط است.

در مرکز موی ایندرا میتوانید تمامی روش های مختلف کاشت مو را بر اساس تمایل خود و پزشک معالجتان انجام دهید و ضمانت کتبی برای آن نیز دریافت کنید.

این مجموعه برخوردار از اخرین و به روز ترین تجهیزات دنیا در زمینه کاشت مو و دیگر روش های:

و ….

است و همکاری با بهترین متخصصین کاشت مو به ویژگی های مثبت آن افزوده است.

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا آماده ارائه انواع خدمات زیبایی پوست و مو به شما هموطنان عزیز است و شرایط بسیار خوبی را محیا کرده است تا به زیبایی موهای خود بیفزایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ضمانت مرکز موی ایندرا برای کاشت مو، از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!