کاشت مو Super FUE

کاشت مو Super FUE
آنچه در این مقاله می خوانید!

جدیدترین روش کاشت موی سر کدام است؟ کاشت مو  Super FUE چیست؟ روش انجام و نتیجه آن به چه صورت است؟ با ما همراه باشید.
ریزش مو یک مشکل جدی و مهم ظاهری است که افراد زیادی در دنیا به آن دچار خواهند شد برخی از ریزش ها آسیب شدیدتری را دارند چرا که شدت ریزش در آن ها بیشتر نشان میدهد و منجر به طاسی وسط سر فرد و بمالا رفتن خط پیشانی و کم پشتی موها میشود  در چنین حالتی امکان درمان تنها از طریق کاشت مو وجود دارد.

با استفاده از کاشت مو امکان رشد طبیعی ، مجدد موهای از دست رفته وجود دارد  و فرد کاشت مو بدون جراحی و آسیب میتواند زیبایی دوباره را به چهره خود بازگرداند.

کاشت موی طبیعی

کاشت مو روش های مختلفی را برای درمان به خود اختصاص داده است که هر کدام در نحوه اجرای درمان و در نتیجه ی درمان با یکدیگر تفاوت دارند.

در حال حاضر جدیدترین و بهترین روش ارائه شده در کاشت مو که سر تا سر جهان از آن به عنوان بهترین روش یاد میکنند کاشت مو Super FUE می باشد که تنها در مراکز تخصصی مو امکان استفاده از آن وجود دارد و هر کلینیک امکان استفاده از آن را ندارد.

در حال حاضر مرکز موی ایندرا مفتخر است تا با ارائه بهترین روش کاشت مو ، کاشت مو FUE درمانی عالی با نتایج رضایت بخش را برای عزیزان به عمل آورد.

هر آنچه که در مورد کاشت مو به روش Super FUE باید بدانید!

کاشت مو Super FUE ورژن کامل و تکمیلی ارائه شده کاشت مو اف یو ای می باشد و به طور کلی باید گفت که کاشت مو Super FUE از این روش پیروی میکند.

در حال حاضر

بهترین کلینیک های کاشت مو امکان استفاده از این روش را دارند که مرکز موی ایندرا یک گزینه عالی برای انجام این روش خواهد بود.

مزایا و امکانات این روش بسیار بالا می باشد به طوری که امکان برداشت بانک مو در این روش از 3500 تا 10000  می باشد که رقم قابل توجه ای بوده و به علت برداشتی صحیح از طریق سوزن های مخصوص دستگاه بدون آسیب به فولیکول انجام میشود.

این مقدار از برداشت و سپس کاشت آن ها بر سر منجر به رشد مجدد موها با تراکمی بالا میشوند و خط رویشی طبیعی را به همراه دارند.

برداشت فولیکول مو در این روش با هولدر برقی مخصوص انجام میگیرد که بدون حساسیت و عفونت بوده و هیچگونه آسیبی به فولیکول ها وارد نمیشود.

نحوه کاشت مو به روش Super FUE
نحوه کاشت مو به روش Super FUE

این روش عالی بدون نیاز به جراحی ، خونریزی و وجود خط اسکار بر سر می باشد با استفاده از کاشت مو Super FUE میتوانید کوتاهترین زمان درمان کاشت مو را تنها در یک جلسه داشته باشید  کاشت مو اس یو تی دوره استراحت کوتاهتری نسبت به سایر روش ها دارد و 4 الی 7 ماه طول میکشد و رشد سریعتر و بهتری را در موهای کاشته شده شاهد هستیم.

نحوه کاشت مو به روش Super FUE

ابتدا برای درمان کاشت مو به روش Super FUE در مرکز موی ایندرا متخصص به بررسی کامل شرایط فرد میپردازد تا مشخص شود فرد کاندید مناسب برای انجام کاشت مو است یا خیر و کلیه بیماری ها و شرایط بدن فرد بررسی میشود تا اختلالی  در درمان برای فرد وجود نداشته باشد.

پس از مشخص شدن شرایط فرد

متخصص خط رویش فرد را مشخص می سازد و به طراحی آن میپردازد تا ظاهری هر چه زیباتر و طبیعی تری را برای فرد به همراه داشته باشد.

پس از طراحی نحوه انجام کاشت مو توسط متخصص  درمان اغاز میشود و ناحیه برداشت بانک موها بی حسی موضعی میشد تا دردی در درمان برای فرد به وجود نیاید پس از بی حسی ناحیه مورد نظر بانک موهای مشخص رشده توسط گرافت ها و دستگاه مخصوص کاشت مو Super FUE برداشت میشوند که بدون دخالت دست بوده و هیچگونه عفونتی را ایجاد نمیکند همچنین به فولیکول ها آسیبی نمیرسد.

پس از برداشت فولیکول ها آن ها با هولدر های مخصص بر نقاط خالی از موی سر که با بی حسی موضعی بی حس شده اند توسط متخصص کاشته خواهند شد.

بنابراین درمان بدون خونریزی ، بخیه و زخم اسکار پایان میابد و اینکار تنها در یک جلسه با ساعت زمانی کوتاه انجام میگیرد و پایان میابد.

نتیجه درمان  کاشت مو Super FUE

1 موهای کاشته شده، معمولا تا 3 روز بعد از درمان ، شروع به  ریشه دار شدن می‌کنند و پس از یک هفته  ریشه ابل توجه ای خواهند داشت و افراد میتوانند با استفاده از شوینده‌های ضعیف که شامپوهای تجویز شده توسط متخصص می باشد مانند موهای خود را به آرامی بشویند
2 پس از گذشت  2 هفته  از کاشت مو، زخم‌های پوستی و دلمه‌ بر روی کف سر  شروع به ریزش می‌کنند این شرایط و وضعیت کاملا عادی بوده و آسیبی به  فولیکول مو نخواهد زد
3 برای اینکه شاهد نتایج آخریه کاشت موی انجام شده باشید و رشد مو کامل شود بستگی به شرایط بدنی فرد دارد و  امکان دارد از 9 ماه  تا یک سال نیز طول بکشد. در این مرحله رشد باید طبق اصول تجویز شده متخصص پیش رفت تا بهترین نتایج را دریافت کرد
4 موهای پیوند شده به روش SUT نتایج کاشت مو در این روش با تراکمی 3 برابر بیشتر از سایر روش ها بوده و ظاهری کاملا طبیعی دارد و رشد و مقاومتی همیشگی را خواهد داشت.

سخن پایانی

در این مطلب توضیحات تکمیلی را در مورد کاشت مو به روش Super FUE را اعم از نحوه انجام ، نتیجه درمان و مزیت های آن نسبت به روش های دیگر را شرح دادیم.

از این رو در صورتی که تمایل دارید اطلاعات تکمیلی در مورد کاشت موی سر و ترمیم مو را دارید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!