کاشت مو با دستگاه Artas

آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت مو با دستگاه Artas چگونه است؟ در رابطه با کاشت مو رباتیک چه می دانید؟ آیا از مزایای کاشت مو با روش آرتاس مطلع هستید؟ در مرکز موی ایندرا که یک مجموعه تخصصی در زمینه خدمات پوست و مو است، با ما همراه باشید تا این موضوع را برایتان مورد بررسی قرار دهیم.

کاشت مو جدیدترین روشی است که به منظور ترمیم مو استفاده میشود و به میزان زیادی مورد استقبال قرار گرفته است؛ هر چه زمان بیشتری از زمان ابداع کاشت مو می گذرد، به قابلیت ها و کیفیت این روش افزوده می شود که در سال های اخیر با روی کار آمدن دستگاه آرتاس به میزان زیادی بر کیفیت کاشت مو افزوده شده است.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا با این نوع کاشت آشنا شوید!

کاشت مو با دستگاه Artas چگونه است؟

کاشت مو با دستگاه Artas به عنوان کاشت مو رباتیک شناخته می شود که در این روش میزان تهاجم عملیات کاشت مو به حداقل می رسد زیرا برداشت گرافت های مویی در روش آرتاس به صورت رباتیک و به شکل کاملا دقیق انجام می شود که الگوریتم های هوشمندی در آن به کار می روند.

در واقع

کاشت مو با دستگاه Artas را میتوان به عنوان جدیدترین روش کاشت مو نیز در نظر گرفت که با سرعت و دقت بسیار بالا انجام می شود و نتیجه حاصل از آن به میزان زیادی رضایت بخش و مناسب است.

کاشت مو با دستگاه Artas

11 مزیت کاشت مو با دستگاه Artas

کاشت مو رباتیک که با استفاده از دستگاه آرتاس انجام می شود، از مزیت های زیادی به شرح زیر برخوردار خواهد بود:

1 روشی فاقد درد و با میزان تهاجم بسیار کم است
2 عدم نیاز به ایجاد بخیه و جراحی در این روش
3 عدم ایجاد زخم های خطی
4 وجود الگوریتم های هوشمند و رباتیک در این روش
5 کیفیت بسیار بالا در کاشت مو و دریافت نتیجه موفقیت آمیز
6 بالا بودن میزان دقت در روش رباتیک
7 انجام تصویربرداری به صورت پیشرفته
8 امکان شناسایی بهترین فولیکول های مو برای برداشت در این روش
9 محافظت از فولیکول های مو
10 بالا بودن سرعت انجام عملیات کاشت مو
11 عدم نیاز به دخالت دست پزشک در این روش

در صورتی که بخواهید از تمامی این مزیت ها بهره مند گردید و بهترین نتیجه حاصل از کاشت مو را دریافت کنید، از این روش استفاده نمایید.

آیا کاشت مو با دستگاه Artas در ایران امکان پذیر است؟

در رابطه با کاشت مو با دستگاه Artas باید خدمت شما عزیزان بگوییم که متاسفانه در حال حاضر به دلیل وجود تحریم های موجود بر کشور ایران، تا کنون این دستگاه به کشور راه پیدا نکرده است و امکان استفاده از آن در ایران وجود ندارد.

با این شرایط امیدواریم که

در مدت زمان بسیار کوتاه در آینده نزدیک امکان وارد شدن این دستگاه به کشور محیا شود تا هموطنان عزیز ما قادر به استفاده از آن در خصوص ترمیم مو باشند و بهترین نتایج را از این روش دریافت نمایند.

در حال حاضر جدیدترین و بهترین روشی که در خصوص ترمیم مو میتوانید در ایران از آن استفاده کنید، روش کاشت موی sut است که نتیجه بسیار خوبی از آن به دست می آید و محبوب ترین روش کاشت مو در ایران محسوب میشود.

کاشت مو با دستگاه Artas برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به اینکه کاشت مو رباتیک از کمترین میزان تهاجم و درد برخوردار است، استفاده از آن را میتوان برای تمامی بانوان و آقایانی که قصد استفاده از این روش را دارند، مناسب در نظر گرفت.

علاوه بر آن کسانی که در پی دریافت بهترین نتیجه از پیوند مو باشند نیز میتوانند از این روش استفاده کنند اما به این منظور باید بتوان از عهده پرداخت هزینه پیوند مو با روش آرتاس بر آمد زیرا با استفاده از تجهیزات پیشرفته در این روش باعث افزایش هزینه آن می شود.

کاشت مو با دستگاه Artas برای چه کسانی مناسب نیست؟

بر اساس تحقیقات انجام شده در خصوص این روش کاشت مو، می توان گفت که این روش برای کسانی که در مراحل بسیار پیشرفته ریزش مو قرار گرفته باشند، مناسب واقع نمی شود و پزشکان معمولا این روش را به چنین افرادی توصیه نخواهند کرد.

دوره نقاهت بعد از کاشت مو رباتیک

کاشت مو برای شقیقه سر یا کاشت مو پر تراکم به صورت رباتیک از جمله روش هایی است که کوتاه ترین دوره نقاهت را دارد و شخصی که این روش را به کار می برد، پس از دو روز بهبودی خود را به دست می آورد.

در حالی که سایر روش های کاشت مو به میزان حداقل یک الی دو هفته دوره نقاهت دارند و مدت زمان بهبودی در آنها بسیار طولانی تر است.

کاربرد کاشت مو با دستگاه Artas

معمولا در مواقعی از کاشت مو رباتیک استفاده می شود که مسائلی مانند: نازک شدن مو، عقب رفتن خط مو و یا طاسی نقطه ای به وجود آید.

در واقع پزشکان این موارد را به میزان بیشتری برای کاشت موی رباتیک مناسب در نظر می گیرند و از این جهت بیشترین کاربرد رباتیک در این موارد است که از این جهت برای کاشت مو باید ابتدا تحت بررسی پزشک قرار گرفت و سپس با توصیه پزشک بهترین روش را برای پیوند مو انتخاب کرد.

مزایای کاشت مو با دستگاه Artas
مزایای کاشت مو با دستگاه Artas

کلام پایانی

کاشت مو با دستگاه Artas متاسفانه هنوز امکان پذیر نیست، اما در مرکز موی ایندرا در شهرک غرب تهران که از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات پوست و مو است، میتوانید از بهترین روش های پیوند مو استفاده کنید و بهترین نتایج را از آن دریافت نمایید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، در مرکز موی ایندرا با ما در تماس باشید؛ علاوه بر آن میتوانید در خصوص دریافت نوبت ویزیت نیز اقدام کنید و با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!