کاشت مو برای شقیقه سر

کاشت مو برای شقیقه سر
آنچه در این مقاله می خوانید!

شقیقه مو کجاست؟ کاشت مو برای شقیقه سر چگونه است؟ سر انسان از بخش های متعددی تشکیل می شود که موها بر روی آن را می پوشانند و هر یک از بخش های سر معمولا از الگوی ریزش موی مخصوص به خود برخوردار است و یا عوامل مختلفی موجب ریزش مو در آن بخش ها می شوند.

به همین دلیل کسانی که با ریزش مو در شقیقه مواجه هستند، به دنبال کاشت مو برای شقیقه خواهند بود تا به کمک روش کاشت مو به ترمیم موهای خود بپردازند و زیبایی از دست رفته موها را بازیابی کنند.

شقیقه مو کجاست؟

به صورت کلی بخش های جلوی سر که به بخش بالایی گوش از سمت چپ و راست ختم می شوند را موی شقیقه می گویند که ریزش مو در این بخش از سر میان بانوان و آقایان بسیار شایع است و بسیاری از افراد با این نوع ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند. اما لازم به ذکر است که ریزش موی شقیقه برای آقایان بیشتر از بانوان رخ می دهد.

کاشت مو برای شقیقه

بهترین راه برای ترمیم موهای ریخته شده در شقیقه، کاشت مو برای شقیقه است که امروزه بسیار رایج شده است و نتیجه بسیار رضایت بخشی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو اقساطی

در روش کاشت مو، فولیکول هایی مویی از بانک موی شخص برداشته می شوند و به نواحی خالی از موی شقیقه پیوند زده می شوند؛ این کار تا زمانی ادامه پیدا می کند که تراکم مورد نظر در بخش های خالی از مو به وجود آید و به تراکم مناسب برسد.

کاشت مو برای شقیقه سر
کاشت مو برای شقیقه سر

کاشت موی شقیقه بانوان

بانوان نیز در بسیاری از مواقع به کاشت موی شقیقه نیاز دارند و کاشت موی شقیقه بانوان همانند آقایان انجام می شود. به عبارت دیگر نحوه کاشت مو برای آقایان و بانوان هیچ تفاوتی با هم ندارند و مراحل برای انها یکسان است.

لازم به توضیح است که معمولا سفت بستن موهای سر و یا محکم کشیدن آنها یکی از شایع ترین دلایلی است که موجب ریزش موی بانوان در شقیقه می شود و بر اساس آن به کاشت مو نیاز می گردد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو در سعادت آباد کجا انجام می شود؟

6 مزیت کاشت موی شقیقه سر

استفاده از روش کاشت مو برای شقیقه ها از مزیت های زیادی برخوردار است که مهمترین آنها از قبیل زیر هستند:

1 امکان بهره بردن از نتایج این روش تا پایان عمر
2 امکان درمان مشکلات مربوط به ریزش مو
3 امکان کوتاه تر کردن پیشانی
4 امکان ایجاد تراکم مویی مورد نظر
5 امکان استفاده از این روش برای آقایان و بانوان
6 امکان استفاده از کاشت موی شقیقه برای مبتلایان به آلوپسی

بهترین روش کاشت مو برای شقیقه

کاشت مو برای شقیقه یا کاشت مو برای موهای کم پشت در بانوان و ترمیم موی آقایان با روش های مختلفی انجام می شود اما 2 مورد از بهترین روش هایی که در این خصوص به کار می روند، از قبیل زیر هستند که نتیجه مناسب تری را به همراه خواهند داشت:

1) کاشت موی شقیقه به روش fue

چنانچه کاشت موی شقیقه به روش fue انجام شود، فولیکول های مو به صورت تک به تک از بانک مو برداشته می شوند و در نواحی خالی از موی کاشته می گردند.

لازم به ذکر است که

بانک موی به کار رفته در این روش معمولا موهای پشت سر فرد است زیرا این موها از مقاومت بهتری برای کاشت در شقیقه برخوردار هستند و نتیجه بهتری را ایجاد می کنند. علاوه بر آن در بسیاری از مواقع نیز از موی سایر اعضای بدن آقایان برای کاشت موی شقیقه استفاده می شود.

2) کاشت موی شقیقه به روش sut

روش دیگری که برای کاشت موی شقیقه استفاده می شود، روش sut نام دارد. ترمیم مو به روش sut از جدیدترین روش هایی است که از آن در جهت ترمیم مو بهره برده می شود. در این روش فولیکول های مویی با استفاده از ابزار های مخصوص و بدون دخالت دست از بانک مو برداشته می شوند و در نواحی خالی از مو قرار می گیرند.

در صورتی که

کاشت موی شقیقه به روش sut انجام شود، نیازی به برداشتن لایه ای از پوست سر نخواهد بود و بانک مو بخیه زده نمی شود. علاوه بر آن دوره نقاهت در این روش بسیار کوتاه مدت است و تراکم موهایی که می توان با روش sut در شقیقه کاشت بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: فصل کاشت مو

قیمت کاشت شقیقه مو

قیمت کاشت شقیقه مو برای همه متقاضیان آن یکسان نخواهد بود زیرا هر شخصی شرایط متفاوتی دارد که بر اساس شرایط خود باید در این راه هزینه کند.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت مو 8 الی 15 میلیون تومان

کلام پایانی

کاشت مو برای شقیقه سر همانند اسکالپ سر برای شقیقه سر از بهترین راهکارهایی است که میتوانید برای ترمیم موهای این بخش از سر به کار ببرید. در صورتی که با ریزش مو در این بخش مواجه هستید، حتما برای کاشت مو اقدام کنید.

مرکز موی ایندرا با بیش از 50 سال سابقه در زمینه ترمیم مو و خدمات زیبایی پوست و مو، عملیات مربوط به کاشت موی شقیقه را برای شما عزیزان انجام می دهد که در صورت تمایل میتوانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!