پوشاندن مناطق خالی کف سر

پوشاندن مناطق خالی کف سر
آنچه در این مقاله می خوانید!

در واقع منظور از پوشاندن مناطق خالی کف سر، استفاده از روشی به منظور ترمیم موهای از دست رفته در این بخش های سر است تا به کمک آن بتوان موهای بخش های خالی سر را بازیابی و ترمیم کرد و یا از روش های شبیه سازی شده به مو در جهت پر کردن آنها استفاده نمود.

اما با چه روش هایی می توان این کار را انجام داد؟

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

۵ روش پوشاندن مناطق خالی کف سر

برای پوشاندن مناطق خالی کف سر از روش های مختلفی در مراکز ارائه دهنده خدمات پوست و مو استفاده می شود که این روش ها به شرح زیر خواهند بود:

۱)اسکالپ سر

اسکالپ سر یک روش کم تهاجمی و تحت بی حسی موضعی است که با استفاده از دستگاه اسکالپ انجام می شود؛ در این روش برای پوشاندن بخش های خالی از موی روی سر، خطوطی به واسطه دستگاه اسکالپ و توسط سوزن های نانوی آن بر روی سر ایجاد می شود که ظاهری شبیه به تار مو را ایجاد می کند و این بخش ها را پوشش می دهد.

به انجام شدن این روش کسی متوجه غیر طبیعی بودن بخش های خالی سر نمی شود و از این نظر مشکلی ایجاد نخواهد شد.

بشتر بخوانید: انواع روش های میکرواسکالپ

۲) کاشت مو

کاشت مو که به آن پیوند مو نیز می گویند، روشی است که برای پوشاندن مناطق خالی کف سر استفاده می شود و حتما تا کنون نام این تکنیک را شنیده اید زیرا در سال های اخیر به میزان زیادی استفاده از آن رواج پیدا کرده است و در مرکز موی ایندرا نیز متقاضیان زیادی دارد.

کاشت مو به این شکل انجام می شود که در آن گرافت های مویی فرد مورد نظر از قسمت بانک مو توسط ابزارهای مخصوص برداشته می شوند و در در جهت پوشاندن مناطق خالی کف سر مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشت مو در این رابطه را می توان تا زمانی که افراد به تراکم مویی مورد نظر خود برسند ادامه داد و تمامی بخش های خالی از موی سر را با آن پر کرد.

۳) محلول ماینوکسیدیل

سومین روشی که به منظور پوشاندن مناطق خالی کف سر میتوانید از آن استفاده کنید، محلول ماینوکسیدیل است که در زمینه افزایش رشد موها و تقویت انها تاثیر گذار است.

ماینوکسیدیل را باید زیر نظر پزشک مورد استفاده قرار دهید تا از بروز مشکل جلوگیری شود.

این محلول به صورت مایع باید بر روی بخش های خالی سر به شکل موضعی ریخته شود و به خوبی ماساژ داده شود تا در رشد وتقویت موهای این بخش ها موثر باشد.

اما با توجه به اینکه ماینوکسیدیل عوارض زیادی را به همراه دارد، پزشکان استفاده از آن را در مقایسه با سایر روش ها توصیه نمی کنند، خصوصا با توجه به اینکه نتیجه حاصل از آن موقتی است.

پوشاندن مناطق خالی کف سر

۴) مزوتراپی

اگر از وجود مناطق خالی کف سر رنج می برید و قصد پوشاندن آنها را دارید، یکی از بهترین روش ها که هیچ گونه عوارضی برای شما ندارد وبا صرف هزینه کم انجام می شود، مزوتراپی است که در مرکز موی ایندرا می توانید از آن استفاده کنید.

به صورت کلی با انجام شدن مزوتراپی هیچ ترمیم مویی صورت نمی گیرد بلکه فقط موهای از دست رفته در این بخش ها ممکن است که رشد مجدد پیدا کنند تا مناطق خالی کف سراز مو پوشانده شوند.

بیشتر بخوانید: پروتز موی زنانه و مزایا و قابلیت های آن

۵) پی آر پی مو

پی آر پی مو نیز یک روش کم تهاجمی است که هیچ درد و خونریزی به همراه ندارد؛ برای پی آر پی مو ابتدا باید خون از بازوی فرد به میزان لازم دریافت شود و سپس با دستگاه های مخصوص پزشکی، پلاسما و پلاکت آن جداسازی شوند.

سخن پایانی

پوشاندن مناطق خالی کف سر را با هر یک از روش های ذکر شده می توانید انجام دهید اما بهتر است که برای انجام این کار از پزشکان ما در مرکز موی ایندرا مشاوره دریافت کنید تا بهترین روش را بر اساس شرایط به شما معرفی کنند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!