تجربیات و نظرات در مورد پروتز مو

نظرات در مورد پروتز مو
پروتز مو به عنوان یک روش ترمیمی برای افرادی که با مشکلاتی همچون ریزش مو یا طاسی سر روبرو هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجربیات و نظرات مربوط به این روش می‌تواند به افراد کمک کند تا قبل از تصمیم‌گیری، با اینکه آیا این روش برای آن‌ها مناسب است یا خیر، آشنا شوند. مزیت اصلی این تجربیات، اطلاعات بیشتر و کسب آگاهی از مزایا و معایب استفاده از پروتز مو است. همچنین، این نظرات به افراد کمک می‌کنند تا بتوانند تجربیات دیگران را با وضعیت و شرایط خود مقایسه کنند و به تصمیمی بهتر و هوشمندانه‌تر برسند. در نهایت، با مشورت با پزشک و متخصصان مربوطه، انتخاب بهتری در خصوص استفاده از پروتز مو ممکن می‌شود و افراد می‌توانند با اطمینان بیشتری به این روش پرداخته و نتایج مطلوب را به دست آورند.
ثبت تجربیات و نظرات
Subscribe
Notify of
3 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
محسن
8 months ago

سلام دوستان عزیز من به مدت ۴ ماه از پروتز مو استفاده کردم و نظر خودمو براتون به اشتراک می گذارم اول اینکه حس خوبی میدی اولش و کم کم باز خورد بدی داره و ازش خسته میشی و مثل من پشیمون میشی و میگی ای کاش کاشت مو را تجربه کرده بودم البته اینم بگم که من بهترین نوع این پروتز را استفاده میکردم و همچنین اول به همه پیشنهاد کردم حتی برادرم هم این کار را انجام داد و طی مدت ۱ ماه پشیمون شد.

داریوش
Reply to  محسن
8 months ago

چرا میشه کامل توضیح بدین؟

آزاد امینی
2 months ago

سلام.من به دنبال پروتز مو با مشکل تداخل هویتی و عدم اعتماد به نفس در میان دیگران هزینه های زیاد و باور نکردنی بعد پروتز مو برای هر دوره تعویض چسپ باید حدود 400هزارهزینه تعویض هزینه چسپ هزینه برداشت و برداشتن چسپ قبلی ویک مشکل دیگه که از همه بزرگتر هست نمیتونی به خودت ثابت کنی که مو داری واز شر تاسی نجات پیدا کردی چون مو ماله خودت نیست و موقتیه هست

فرم مشاوره
نام و نام خانوادگی*
آنچه در این مقاله می خوانید!

تجربیات و نظرات در مورد پروتز مو چگونه است؟ آیا کسانی که از این تکنیک برای ترمیم موهای خود استفاده کرده اند، رضایت کافی داشته اند؟ مزایای دریافت تجربیات و نظرات در مورد پروتز مو چیست؟ در ادامه با مرکز موی ایندرا همراه باشید.

معمولا

اشخاصی که قصد دارند از یک تکنیک درمانی و یا زیبایی برای خود استفاده کنند، ترجیح می دهند که در ابتدا از تجربیات و نظرات کسانی که پیش از آنها به استفاده از تکنیک مورد نظر پرداخته اند،

آگاه شوند

تا با دانستن تجربیات آنها بتوانند مصمم تر تصمیم گیری کنند و بسنجند که آیا تکنیک مورد نظر برای آنها مناسب است و یا خیر و همچنین بدانند که عوارض و مزایای آن برای افراد چگونه است.

حال در این میان قصد داریم که در خصوص پروتز مو با شما عزیزان صحبت کنیم وتجربیات و نظرات اشخاصی که از این تکنیک استفاده کرده اند را برایتان بازگو نماییم.

پروتز مو

روشی جدید برای ترمیم موهای از دست رفته است که امروزه استقبال از آن بسیار زیاد است. پروتز مو را می توان به عنوان یک راه حل موقت برای کسانی که دچار طاسی سر و یا ریزش مو شده اند، در نظر گرفت. به شکلی که این اشخاص میتوانند از پروتز مو با صرف هزینه کم و به صورت موقت برای پوشاندن طاسی سر اقدام کنند.

پروتز مو روشی است که

برای ترمیم موهای از دست رفته استفاده می شود. این مقاله در مورد پروتز مو و روش های انجام آن نیست اما برای کسانی که آشنایی دقیقی با این موضوع ندارند توضیح مختصر و اجمالی در مورد این موضوع داده می شود.

در ادامه در مورد تفاوت ترمیم با کاشت مو و همچنین نظرات در مورد پروتز مو مطالبی را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

نظرات در مورد پروتز مو

9 نظر در مورد پروتز مو

اما نظرات در مورد پروتز مو  و تجربیات افراد مختلفی که از پروتز مو زنانه و مردانه استفاده کرده اند به چه صورت است؟ مسلما می دانیم که تجربیات افراد مختلف می تواند بهترین منبع برای کسانی باشد که کاری را شروع نکرده اند و همچنین این موارد فاکتورهای تفاوت ترمیم مو با کاشت مو  و یا تفاوت پروتز مو با کلاه گیس هم به شمار می رود.

1) بروز حساسیت

انجام پروتز مو در تهران می تواند در برخی افراد باعث ایجاد حساسیت های پوستی شود. هرچند که این حسایت ها بسیار نادر بوده و کم اتفاق می افتند اما باز هم احتمال رخ دادنشان وجود دارد.

2) نیاز یا عدم نیاز به ترمیم

بنابر گفته بسیاری از افراد پروتز مو به روش مایکروپوینت نیازی به ترمیم ندارد اما طبق صحبت های دیگر افرادی که بیشتر از دو سال از پروتز استفاده کرده اند، پس از گذشت دو سال نیاز به ترمیم وجود دارد.

3) راحتی در زندگی

شاید در نگاه اول با خود بگوییم خب مگر با کلاه گیس به استخر و باشگاه و حمام نرویم چه اتفاقی می افتد؟ اما برای کسی که زجر بسیاری کشیده است و از کلاه گیس های فیکس شده استفاده می کند این موضوع معضل بسیار بزرگی است.

اما افرادی که

از  انواع پروتز مو  استفاده کرده اند، به خصوص خانم ها معتقد هستند که استفاده از پروتز را نسبت به کلاه گیس ترجیح می دهند زیرا می توانند به راحتی از آن در تمام اماکن عمومی همچون باشگاه، استخر و حمام استفاده کنند.

4) خارش و سوزش

یکی دیگر از مواردی که افراد آن را تجربه کرده اند بروز خارش و همچنین سوزش در پوست سر در هنگام انجام پروتز مو است. طبق نظر پزشکان این خارش و سوزش نتیجه ی عدم رعایت بهداشت فردی صحیح بیمار است اما برخی از بیماران اعتقاد داشتند که بهداشت فردی خوبی دارند و تمامی موارد لازم را رعایت می کنند.

5) تاول پوست سر

افرادی که برای خرید و فروش پروتز مو به مراکز بی نام و نشان و همچنین غیر معتبر و غیر بهداشتی مراجعه می کنند احتمال بالاتری برای مواجه با تاول های پوستی دارند. این تاول ها در نتیجه مواد نامرغوب، چسب های بی کیفیت و…است.

6) سردرد و سرگیجه

یکی دیگر از مواردی که می تواند برای افراد اتفاق بیفتد دچار شدن به سردردها و سرگیجه های بسیار شدید و گاها طولانی است. چسبی که در پروتز مو انجام می شود نقش بسیار پر رنگی در این سردردها و سرگیجه ها دارد؛

پس اگر روزی به دنبال انجام پروتز مو در کلینیک پروتز مو بودید حتما تاریخ مصرف چسب را در صورت امکان چک کنید و یا حداقل به مرکز معتبری مراجعه کنید.

7) پاکسازی پوست

معمولا افراد کمی هستند که حوصله درمان های مداوم و طولانی مدت را داشته باشند به همین علت کاشت مو را به پروتز ترجیح می دهند. در پروتز مو فرد باید به صورت دوره ای برای انجام پاکسازی پوست سر به کلینیک مراجعه کند تا دچار عوارض و بیماری های پوستی نشود.

8) نرم کننده ممنوع

اگر موهای زبری دارید و با نرم کننده این موها را حالت می دهید بعد از انجام پروتز مو برای آلوپسی باید با نرم کننده خداحافظی کنید، زیرا به هیچ وجه نه از نرم کننده و نه از شامپوهای حاوی نرم کننده نمی توانید استفاده کنید.

9) استفاده از رنگ مو و سشوار

یکی از مواردی که باعث محبوبیت پروتز مو بین خانم ها شده است استفاده از رنگ مو و سشوار است. می توانید هر قدر که بخواهید موهای خود را به رنگ دلخواهتان تغییر دهید، اما سعی کنید در این کار زیاده روی نکنید.

10 مزیت دریافت نظرات پروتز مو

اشخاصی که از تجربیات و نظرات در مورد کلاه گیس طبیعی که توسط سایر افراد که از این تکنیک استفاده کرده اند کسب اطلاع می کنند، از مزیت های ذکر شده در بخش زیر بهره مند می شوند:

1) کسب آگاهی بیشتر در خصوص پروتز مو
2) آشنا شدن با فواید پروتز مو
3) آشنا شدن با عوارض و معایب پروتز مو و مشکلاتی که برای اشخاص ممکن است ایجاد کند
4) امکان تصمیم گیری بهتر در خصوص پروتز مو و استفاده کردن از آن
5) توانایی مقایسه پروتز مو با روش های دیگر و معایب و مزایای هر کدام
6) امکان کسب اطلاع از نحوه استفاده از پروتز مو به گونه ای که مشکلی پیش نیاد
7) آگاه شدن از مسائلی که باعث آسیب دیدن پروتز مو می شود
8) آگاه شدن از هزینه لازم برای انجام این کار
9) از بین رفتن ترس و دلهره افرادی که از انجام این کار می ترسند
10) کمک به یک دل شدن افرادی که در استفاده از پروتز مو دو دل هستند

چگونه می توان از تجربیات و نظرات دیگران در مورد پروتز مو آگاه شد:

دوستان عزیز چنانچه قصد دارید علاوه بر اطلاعاتی که در خصوص تجربیات دیگران در مورد ترمیم مو برای شما مطرح شد، اطلاعات دیگری نیز به دست آورید،

می توانید

از آشنایان و دوستان خود نیز در این خصوص مشورت بگیرید و یا زمانی که به پزشک برای انجام این کار مراجعه می کنید از سایر افرادی که در کلینیک هستند در این رابطه مشورت بگیرید.

همچنین

لازم به ذکر است که خود پزشک معالج نیز می تواند اطلاعات خوبی در این رابطه در اختیار شما قرار دهد و به شما کمک کند تا ترس و دلهره خود را پایان دهید.

سخن پایانی

مواردی که مطرح شد نظرات مثبت و منفی افراد در مورد پروتز مو بود.

اگر شما هم

به دنبال انجام پروتز مو در تهران هستید بهتر است ابتدا الویت ها و موارد پر اهمیت را برای خود مشخص کنید تا متوجه شوید که آیا پروتز مو رضایت خاطر شما را فراهم می کند یا خیر. در صورتی که پروتز گزینه مناسبی برایتان بود به ترمیم موی ایندرا مراجعه کرده و اقدام به انجام آن کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp