چسب پروتز مو

چسب پروتز مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

قویترین چسب پروتز مو کدام است؟ پروتز مو به این صورت است که موهای طبیعی از سر چیده شده بر روی پروتز مو که از مواد طبیعی ساخته شده است و ظاهری مشابه با پوست سر دارد کاشته میشود و سپس پروتز آماده شده بر روی کف سر از طریق چسب پروتز مو که حاوی مواد کراتین بوده و هیچگونه حساسیتی را نیز ایجاد نمیکند بر کف سر متصل میشود .

چسب پروتز کار فیکس پروتز بر کف سر را دارد و لازم است تا کیفیت چسبهای ترمیم مو بالا و خوب باشد تا فیکس پروتز مو بسیار قوی انجام شود و با کشیدن از سر جدا نشود و فرد با خیال راحت بتواند به اجتماع رفته و فعالیت های اجتماعی خود را انجام دهد به حمام استخر و باشگاه و . . . رفته و زندگی عادی با موهای خود داشته باشد.

تا انتهای این مقاله از مرکز موی ایندرا همراه ما بمانید تا در این مورد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

3 نوع از چسبهای ترمیم مو را بشناسید!!

چسب پروتز مو اصل حاوی مواد گیاهی و طبیعی می باشد و هیچگونه عوارض بدی را بر سر ایجاد میکند و مانع از هرگونه حساسیت و خارش و قارچ می باشد برعکس چسب های تقلبی میتواند منجر به آسیب جدی به کف سرشوند .

چسبهای ترمیم مو از انواع مختلفی ساخته شده اند برخی از آن ها به صورت مایع خواهند بود که معمولا بر پروتز های پلاستیکی از این نوع چسب استفاده میشوند و توصیه میشود تا از پروتز های تمام تور استفاده نشود و اصلا برای این نوع پروتز مناسب نیستند .

بیشتر بخوانید: ساخت و سفارش کلاه گیس طبیعی

چسبهای نواری نیز به صورت تکه ای و نواری قابل دسترس بوده و برای انواع پروتز مو مناسب خواهند بود .

1) چسب قرمز یا سوپر تیپ

 از چسب های مناسب پروتز مو است و برای پروتز موی توری بسیار مناسب است و تنفس سر را مختل نمیکند  ماندگاری ده روزه دارد  و ضد آب بوده  و گیاهی و ضد حساسیت است .

2) چسب آبی

از معروفترین چسب های پروتز مو است که ماندگاری دو هفته ای دارد ، برای جداسازی از سر نیاز به ریموور دارد و مناسب برای پروتز های سیلیکونی و پلی اورتان می باشد .

3) چسب مشکی

از انواع چسب مو است که دوام دو هفته ای دارند این نوع  چسب مقاومت بالایی در چربی پوست دارد و بر تنفس پوست سر می کاهد .

و برای افراد با پوست خیلی چرب باید در مدت زمان یک هفته ای جدا شود تا  تنفس به کف سر برگردد .

هر کدام ازاین نوع چسب های پروتز مو برای نوع پروتز مو و شرایط کف سر فرد متناسب است که متخصص مرکز موی  ایندرا قطعا بهترین نوع چسب را به شما توصیه میکند و شما میتوانید بدون نگرانی چسب پروتز موی اصل متناسب با شرایط خود را انتخاب و استفاده نمایید.

چسب پروتز مو

برای چسب مو از چه چیزی می توان استفاده کرد؟

اسپری نگهدارنده یکی از محبوب ترین چسب هایی است که برای محکم کردن کلاه گیس استفاده می شود. چسبندگی طولانی مدتی ایجاد می کند که روی خط موی شما بسیار ملایم تر از چسب است. همچنین می‌توانید اسپری مو را به صورت لایه‌هایی بدون هیچ گونه بزرگی قابل مشاهده بسازید.

بیشتر بخوانید: طرز گذاشتن کلاه گیس طبیعی

ماندگاری چسب کلاه گیس چقدر است؟

یک کلاه گیس چسب دار چقدر دوام می آورد؟ این به این دلیل است که چند چسب فقط برای استفاده کوتاه مدت طراحی شده اند، در حالی که بقیه می توانند کلاه گیس چسبانده را برای چندین هفته نگه دارند (4-6 ماه). معمولاً توری کلاه گیس جلویی ممکن است تا 6 هفته با چسب طولانی مدت باقی بماند.

خرید پروتز مو چطور است؟

ما به تهیه و خرید پروتز مو احتیاج داریم چرا که با توجه به جدا شدن پروتز مو از کف سر نیاز به نصب مجدد چسب به پروتز برای فیکس آن به سر لازم است .

دلیل آن هم به این است که

پروتز باید از سر جدا شود تا کف سر شسته شود ، تمیز شود و مجدد نصب پروتز انجام بگیرد همچنین اگر فردی چربی پوست بالاتری دارد بهتر است این کار را هر  هفته تکرار نماید . در صورتی که قصد دارید چسب آن را تعویض کنید، حتما مقاله تعویض چسب ترمیم مو را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: کلاه گیس سفارشی

در خرید چسب باید توجه داشت تا چسب موی پروتز اصل و با کیفیت و خریداری کنید و از خرید هرگونه چسب پروتز مو تقلبی دوری کنید چرا که این نوع چسب بر عکس چسب پروتزمو اصل طبیعی نبوده و از مواد شیمیایی است و بر پوست سر اثرات مخرب میگذارد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!