تعویض چسب ترمیم مو

تعویض مجدد چسب ترمیم مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

تعویض چسب پس از ترمیم مو چه ویژگی هایی دارد؟ چسب هایی که برای ترمیم مو مورد استفاده قرار می گیرند و به کمک آنها کلاه گیس و موهای مصنوعی را بر روی سر نصب می کنند، از کیفیت و میزان دوام و ماندگاری مختلفی برخوردار است که پس از گذشت مدت زمانی، چسبندگی خود را از دست میدهد، لق می شود و ثبات آن بر روی سر به هم میریزد.

از این رو به تعویض مجدد چسب پس از ترمیم مو نیاز است تا به این شکل فردی که ترمیم مو را انجام داده است، بتواند به شکل مجدد از کلاه گیس و پروتز مو استفاده کند و جایگاه آن را بر روی سر تثبیت نماید.

البته در این رابطه لازم به ذکر است که این چسب ها تنها در مواقعی استفاده می شوند که از انواع روش های ترمیم مو به شکل موقت استفاده شده باشد.

مراحل تعویض چسب پروتز مو

چسب پروتز مو را می توان در خانه تعویض کرد اما از آنجایی که برای انجام این کار به مهارت نیاز است، بهتر است تا این کار را به کمک یک فرد متخصص در این زمینه انجام دهید. برای تعویض چسب پروتز مو باید مراحلی به شرح زیر طی شوند:

1 جدا کردن پروتز مو از روی سر
2 پاک کردن آثار به جای مانده از چسب پروتز بر روی سر
3 نصب چسب پروتز مو به صورت مجدد و با روش مخصوص
4 شستن پروتز مو
5 نصب مجدد پروتز مو بر روی سر

بهترین چسب های ترمیم مو

بهترین نوع چسب هایی که برای ترمیم مو استفاده می شوند، چسب های بایوپلیمری هستند که میزان دوام و ماندگاری آنها به میزان خشکی و چربی پوست سر افراد مختلف وابسته است.

بیشتر بخوانید: پروتز مو در غرب تهران

معمولا این نوع چسب ها در افرادی که پوست سر بسیار چربی دارند، به مدت 7 روز و برای افرادی که خشک ترین پوست ها را دارند، به مدت 20روز ماندگاری و دوام خواهد داشت.

آموزش تعویض چسب پروتز مو

ریموور هایی برای تمیز کردن پسماند چسب های بایولیمری استفاده می شوند، معمولا دارای دو نوع هستند که عبارتند از: ریموور سر و ریموور کار

1) ریموور سر

ریموور سر برای تمیز کردن پوست سر مورد استفاده قرار می گیرد و از آن برای سرویس ترمیم مو استفاده می شود که با استفاده از آن می توان پسماند تیپ های بایوپلیمری را پاک کرد.

این نوع ریموور ها قادرند که هر گونه پسماند و یا شیره چسب را که بر اثر اتصال کلاه گیس بر روی سر باقی می ماند را به خوبی پاک کند.

2) ریموور کار

ریموور کار نیز نوعی دیگر از روش های ریموو ترمیم مو است که به صورت یک محصول شیمیایی تهیه می شود و برای تمیز کردن ذرات حاصل از نصب پروتز مو بر روی سر و ذرات حاصل از چسب آن مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این نوع ریموور می تواند باعث بروز حساسیت شود و به همین دلیل در صورت به کار گرفتن آن باید احتیاط کرد.

آموزش تعویض چسب پروتز مو
آموزش تعویض چسب پروتز مو

در نهایت پس از اینکه عملیات ریموو به خوبی انجام شد و تمامی ذرات اضافی از روی سر و پروتز مو پاکسازی شدند، می توان دوباره پروتز مو را با استفاده از چسب پورتز مو جدید و تازه به روی سر متصل کرد.

آیا مالیدن الکل چسب کلاه گیس را از بین می برد؟

کاری که ابتدا باید انجام دهید این است که مقدار سالمی از این الکل مالشی را در یک حوله تمیز بریزید. از این حوله برای پاک کردن موهای خود استفاده کنید و به تمام گوشه ها و سوراخ های اطراف قسمت توری خود بروید. این کار کار را انجام می دهد زیرا الکل باعث حل شدن چسب می شود.

بیشتر بخوانید: چگونه پروتز مو را رنگ کنیم؟

4 عامل موثر در ماندگاری چسب پروتز مو

در رابطه با میزان دوام و ماندگاری پروتز مو باید گفت که دوام پروتز مو به مسائلی به شرح زیر وابسته است و در صورت رعایت کردن این مسائل می توان در مدت زمان بیشتری بدون نیاز به ترمیم چسب از این روش استفاده کرد:

1 رعایت کردن بهداشت فردی به شکل صحیح
2 رعایت نکات و مطالبی که از سوی پزشک ومتخصص برای افزایش دوام پروتز مو توصیه می شود
3 جنس پوست سر و میزان چربی و خشکی آن
4 کیفیت چسبی که برای ترمیم مو و اتصال پروتز مو بر روی سر استفاده می شود

چرا تعویض چسب ترمیم مو الزامی است؟

اصلی ترین علتی که برای تعویض چسب پروتز مو و یا ترمیم مو وجود دارد این است که پوست سر در حین تعویض چسب پاک سازی شود و سطح آن تمیز گردد.

نظافت پوست سر با انجام این کار باعث می شود که از ابتلا به مشکلات پوستی برای افراد جلوگیری به عمل آید. به عنوان مثال: با انجام این کار قارچ پوستی بر روی سر فرد ایجاد نمی شود.

با توجه به اهمیت انجام این کار، بهتر است که برای تعویض چسب پروتز مو به افرادی مراجعه کنید که متخصص در این زمینه هستند و از انواع چسب های با کیفیت و ضد حساسیت برای انجام این کار استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: پروتز مو مدل گوجه ای

بهترین مرکز تعویض چسب پس از ترمیم

اگر در جستجوی پیدا کردن مراکزی برای استفاده از روش ترمیم مو، پروتز مو و … هستید، یکی از بهترین مراکز که به شکل کاملا تخصصی خدمات مربوط به پوست و مو و زیبایی را انجام می دهد، مرکز موی ایندرا خواهد بود که تمامی خدمات در این مرکز با نظارت بهترین متخصصین مو انجام می شوند و برای ترمیم مو از جدیدترین تکنیک های روز دنیا و پیشرفته ترین تجهیزات می توان استفاده کرد.

در مرکز موی ایندرا می توانید امور مربوط به ترمیم مو یا تعویض مجدد چسب مو را نیز انجام دهید.

هزینه تعویض چسب ترمیم مو

کسانی که می خواهند از هزینه تعویض چسب ترمیم مو مطلع شوند، باید بدانند که خوشبختانه هزینه مور نیاز برای ترمیم کردن چسب پروتز مو بسیار کم است و به راحتی از عهده آن بر می آیند و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

اما از آنجایی که در مراکز مختلف هزینه انجام این کار متفاوت است و عواملی مانند:

  • نوع چسب پروتز مو
  • برند آن
  • و …

بر روی هزینه تعویض چسب تاثیر می گذارند، نمی توان هزینه انجام این کار را به شکل دقیق تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: پروتز مو آلمانی

با رعایت این موارد می توانید از آسیب دیدن پروتز مو و کاهش طول عمر آن جلوگیری کنید و علاوه بر آن از آسیب دیدن خود و ایجاد عوارض در خودتان نیز جلوگیری به عمل آورید.

کلام پایانی

تعویض مجدد چسب پس از ترمیم مو یا آموزش سرویس ترمیم مو مطلبی بود که قصد پرداختن به آن را در این مقاله داشتیم تا به شما هموطنان عزیزی که در جستجوی پاسخ این سوالات هستید، کمکی کرده باشیم.

در صورتی که مایل به استفاده از روش ترمیم مو نیستید و قصد دارید که از روش های جدید تر برای ترمیم مو اقدام کنید، می توانید از روش کاشت مو بهره مند گردید که از جمله بهترین روش ها و پرطرفدار ترین آنها می باشد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!