بعد از کاشت مو چطور بخوابیم؟

بعد از کاشت مو چطور بخوابیم؟
آنچه در این مقاله می خوانید!

بعد از کاشت مو چطور بخوابیم؟ با پیشرفت علم و به وجود آمدن روش های نوین زیبایی، داشتن موهای بلند و پرپشت دیگر یک حسرت نیست. اگر شما حجم زیادی از موهای خود را از دست داده اید می توانید به راحتی از روش کاشت مو کمک بگیرید.

مسئله ای که در دوران نقاهت کاشتن موها مهم است این است که بعد از کاشت مو برای شقیقه سر چطور بخوابیم؟ تا به موهای جدید آسیبی نرسد.

پیشنهاد می کنیم برای یافتن پاسخ پرسش های خود تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نتایج رضایت بخشی را بتوانید تجربه کنید.

اهمیت درست خوابیدن بعد از کاشت مو

اگر بعد از انجام کاشت مو FUT نکات خوابیدن را به درستی رعایت نکنید باید در انتظار داشته باشید که دوران نقاهت شما طولانی تر شود؛ زیرا پوست کف سر هنگام کاشت مو بسیار تحریک پذیر و حساس شده و می تواند به آسانی دچار عفونت شود.

همچنین این مسئله را باید ذکر کرد که

موهای جدید کاشته شده بسیار ضعیف هستند و اگر به آن ها در اثر درست نخوابیدن، فشار وارد شود آسیب می بینند.

اگر قسمت بانک موی شما هم بخیه خورده باشد، باید خیلی مراقب باشید تا با فشار وارد شده درد نگیرد یا دچار عفونت نشود.

بهترین حالت خوابیدن پس از کاشت مو کدام است؟

بعد از کاشت مو چطور بخوابیم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که:

پس از انجام کاشت مو طبیعی، پزشک برای مراجعه کننده یک روز کامل استراحت تجویز می کند. در این حین بیشترین سوال بیماران این است که بعد از کاشت مو چطور بخوابیم؟

در جواب این سوال باید بگوییم که صاف خوابیدن روی کمر ممکن است باعث ورم کردن قسمت پشتی سر شود؛ به همین دلیل باید زاویه سر و بالش شما به شکل زاویه 30 تا 45 درجه ای تنظیم شود.

بهترین حالت برای خواب در این شرایط فرم طاق باز است اما می توانید روی پهلوی چپ یا راست هم استراحت کنید.

بیشتر بخوانید: مزوتراپی چیست؟

5 نکته مهم که بعد از کاشت مو هنگام خوابیدن باید رعایت کنید!!

همان گونه که انتخاب یک متخصص با تجربه هنگام کاشت مو مهم است به همان میزان رعایت نکات پس از این روش مهم است تا موهای کاشت شده آسیب نبینند و دوباره به چهره شما زیبایی و جوانی را بازگردانند. در ادامه نکاتی را برای شما آورده ایم تا پس از کاشت مو برای استراحت کردن و خوابیدن آن ها را رعایت کنید.

1) از بالش مسافرتی استفاده کنید.

حتما نام بالش مسافرتی را از پزشک خود شنیده اید. این بالش ها اگر بانک موی شما بخیه خورده باشد، الزامی هستند. در مواقع دیگر هم باعث می شود تا سطح پوست سر و موها با بالش تماس بسیار کمی داشته باشند و آسیب نبینند.

بعد از کاشت مو هنگام خوابیدن چه نکاتی را رعایت کنیم؟
بعد از کاشت مو هنگام خوابیدن چه نکاتی را رعایت کنیم؟

2) بهداشت ملحفه و بالش خود را جدی بگیرید.

بعد از انجام کاشت مو، بالش و ملحفه وسایلی هستند که با پوست سر و موهای جدید شما تماس مستقیم دارند؛ به همین دلیل باید کاملا تمیز و بهداشتی باشند. اگر رو بالشی و ملحفه شما آلوده باشد به راحتی می تواند باعث بروز عفونت پوست سر شود.

3) سعی کنید روی شکم نخوابید.

بهترین فرم برای خوابیدن بعد از کاشت مو SUT حالت طاق باز و به پهلو است. تا 14 روز پس از انجام کاشت مو روی شکم نخوابید. خوابیدن روی شکم باعث می شود تا موهای جدید آسیب دیده و قسمت سر و حتی صورت شما ورم کنند.

4) داروهای خود را به شکل منظم مصرف کنید.

استفاده منظم و به موقع داروهای تجویزی بسیار مهم است؛ زیرا این داروها در برخی مواقع علاوه بر مسکن بودن، خاصیت تنظیم خواب هم دارند و می توانند به بهبود اوضاع خواب شما کمک کنند.

بیشتر بخوانید: برای رشد سریع مو چیکار کنیم

5) خواب منظم و کافی داشته باشید.

خواب برای ما انسان ها مانند شارژ شدن یک باتری عمل می کند، اما برای این که این باتری خوب شارژ شود باید ما خوابی منظم، با کیفیت و کافی داشته باشیم. حتما سعی کنید در شبانه روز 8 ساعت خواب مفید داشته باشید تا بدن شما توان کافی برای بهبود خود داشته باشد.

تا چه تایمی پس از کاشت مو باید نکات بالا را رعایت کنیم؟

شما تا 10 روز بعد از کاشت مو حتما باید نکات بالا را رعایت کنید. پس از گذشت این مدت با محکم تر شدن موهای تازه کاشته شده و بهبود جای بخیه ها می توانید به روتین عادی زندگی خود بازگردید.

کلام آخر

در این مطلب در خصوص اینکه بعد از کاشت مو چطور بخوابیم؟ صحبت کردیم و نکات لازم را بعد از کاشت مو ناحیه ورتکس سر شما عزیزان بیان کردیم. حتما در رعایت کردن این نکات حساسیت لازم را به خرج دهید تا نتایج عمل شما راضی کننده باشد.

همچنین پیشنهاد می شود که اگر الگوی خواب نادرستی دارید، پیش از انجام کاشت مو آن را اصلاح کرده تا با مشکل مواجه نشوید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!