قرص زینک پلاس بعد از کاشت مو

قرص زینک پلاس بعد از کاشت مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

چرا باید از قرص زینک پلاس بعد از کاشت مو استفاده شود؟ آیا زینک پلاس داروی مناسبی برای بعد از کاشت مو است؟ کاشتن مو در مرکز ایندرا به صورت تضمینی انجام می شود و احتمال ریزش مجدد مو صفر است.

اما با این اوصاف

برای تقویت موها و مراقبت از آنها استفاده از مکمل های غذایی توصیه می شود. همچنین فولیکول کاشته شده مو حساس شده اند و نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند. یکی از این مکمل ها که معمولا پزشکان توصیه می کنند، قرص زینک پلاس و قرص فیناستراید برای زنان می باشد.

در این مقاله به معرفی [بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو] پرداخته شده است.

بنابراین اگر به دنبال این هستید که:

  • زینک پلاس بعد از کاشت مو
  • دوره مصرف قرص زینک پلاس چند ماه است؟
  • طریقه مصرف قرص زینک برای مو

تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید تا در این مورد اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

قرص زینک برای مو

زینک یکی از عناصری است که به پوسته زمین یافت می شود، از مهمترین کاربرد های زینک مصرف آن برای ترمیم زخم بوده است . زینک به عنوان یک ماده معدنی شناخته می شود، که نقش بسیار زیادی در بدن ما دارد و به خوبی می تواند عملکرد های بدنی ما را تنظیم و کنترل کند.

بیشترین اثری که قرص زینک پلاس در بدن ما می گذارد ، این است که می تواند عملکرد ایمنی بدن ما را به خوبی تنظیم کند و آن را بالا ببرد .

همچنین زینکی که ما مصرف می کنیم ، تاثیر زیادی روی آنزیم های بدن دارد و می تواند روی قدرت بینایی تاثیر گذار باشد و از نابینا شدن به شدت جلوگیری می کند .

یکی دیگر از مواردی که

زینک در آن نقش مهمی را ایفا می کند ، سوخت و ساز پروتئین ها و کربوهیدارات ها می باشد . علاوه بر آن تاثیر زیادی در کم خونی دارد و برای رشد و تکامل اسپرم بسیار مناسب می باشد.

ترکیبات قرص زینک پلاس

ترکیبات قرص زینک پلاس

مهم ترین ماده موجود در قرص زینک پلاس، روی است اما علاوه بر این ماده، عناصر دیگری نیز در قرص زینک پلاس وجود دارند که باعث شده اند تا این قرص به نوعی مکمل و یا مولتی ویتامین تبدیل شود.

از جمله ترکیبات موجود در قرص زینک پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویتامین سی
  • انواع ویتامین گروه b
  • املاح معدنی کلسیم و آهن

که گردآوری این مواد معدنی و ویتامین ها در قرص زینک پلاس آن را به دارویی منحصر به فرد تبدیل کرده است و باعث شده تا مصرف این قرص برای درمان ریزش مو بسیار مناسب باشد.

11 فایده جالب قرص زینک بعد از کاشت مو

مصرف زینک پلاس دارای فواید بسیار زیادی است که برخی از مهم ترین فواید آن را می توان به شرح زیر نام برد:

1 بهبود سلامت پوست
2 جلوگیری از ریزش مو
3 استحکام بخشیدن به ناخن
4 خواص آنتی اکسیدانی
5 تقویت استخوان ها و مفاصل
6 تقویت دندان
7 افزایش رشد جسمی و ذهنی
8 تقویت کردن قدرت باروری در مردان
9 بهبود خواب
10 بهبود سلامت قلب و کبد
11 تنظیم کردن عملکرد غده تیروئید

با توجه به فواید مصرف قرص زینک پلاس برای بدن به شما عزیزان توصیه می کنیم که از این قرص با رعایت الگوی مصرف پزشک استفاده کنید.

[3 نوع] قرص رویش مجدد مو تضمینی را بشناسید!

قرص زینک پلاس دارای انواع مختلفی است که انواع آن به شرح زیر می باشد:

1) زینک و ویتامین های گروه B

در داخل این نوع قرص زینک ترکیباتی از قبیل: روی  و ویتامین های گروه b استفاده شده است که ویتامین های گروه بی در این قرص شامل موارد زیر هستند:

b7، b9 ، b5 ، b3 ، b2، b1  و b12

مصرف این نوع زینک پلاس برای افرادی که با کمبود این نوع ویتامین ها در بدن مواجه هستند، مناسب می باشد.

2) زینک و ویتامین C

از دیگر انواع قرص زینک پلاس می توان به ترکیب زینک با ویتامین سی اشاره کرد. که مصرف این قرص برای افرادی که مشکل ضعف سیستم ایمنی بدن را دارند بسیار مناسب است و توصیه می شود که حتما از این قرص استفاده کنید.

3) زینک و ویتامین های گروه B و C

زینک پلاس نوع سوم یعنی ترکیب زینک با ویتامین های گروه b و c کامل ترین نوع زینک پلاس است و با مصرف آن می توانید تمامی این ویتامین های مورد نیاز برای بدن را تامین کنید.

این محصول برای تمامی بخش های بدن، یعنی: پوست، مو، ناخن، استخوان، دندان و … مناسب است.

بیشتر بخوانید: قرص ویتامین برای ریزش مو

 قرص رویش مجدد مو تضمینی

9 علامت جدی کمبود زینک در بزرگسالان!!

علائم زیادی وجود دارد ، که شما می توانید با پی بردن به آن ها متوجه کمبود زینک بدن خود باشید ، از جمله این عوامل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن و بیماری های پی در پی
  • دیر خوب شدن زخم ها
  • جوش ، آکنه و آلرژی ها و حساسیت های پوستی
  • ریزش مو و نازک شدن مو
  • ناتوانی جنسی در آقایان
  • بی اشتهایی و بی حسی بویایی و چشایی
  • ضعف شدید و کمبود انرژی
  • لکه های سفید در ناخن
  • کاهش رشد کودکان و نوجوانان

خواص قرص زینک پلاس چیست؟

قرص زینک پلاس  بعداز آمپول تقویت مو  از ضروری ترین مکمل ها و ویتامین های مورد نیاز بدن است و قطعا کمبود آن روی بدن تاثیر گذار است . ترکیبات قرص زینک پلاس حاوی موارد زیر است:

  • روی
  • آهن
  • تمامی ویتامین های ب
  • ویتامین C
  • ویتامین E و A

این مکمل غذایی برای مو و پوست بسیار مفید است و کمبود این مکمل در بدن  به صورت مشکلات پوستی، ریزش مو، ناخن ها نمایان می شود.

بنابراین استفاده از زینک پلاس بعد از کاشتن مو بسیار اهمیت دارد زیرا باعث رشد و تقویت موهای کاشته شده می شود.

زمان مصرف قرص رینک پلاس برای ریزش مو

برای جذب بهتر زینک پلاس بعد از کاشتن مو  باید در زمانهای معینی استفاده کنیم.

نکته مهم اینکه

به هیچ وجه نباید قرص زینک پلاس را به همراه مواد لبنی مانند شیر، دوغ، و غیره استفاده کنید. زیرا کلسیم مانع جذب روی در بدن می شود .

همچنین

چای، قهوه و یا هر ماده غذایی که دارای کافئین است نیز  نباید بعد از یک ساعت بعد از مصرف زینک پلاس و یک ساعت قبل از مصرف زینک پلاس، استفاده شود.

پزشکان متخصص بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس را بعد از خوردن ناهار پیشنهاد می دهند، از آن جایی که شما باید یک بار در روز از قرص زینک استفاده کنید ، بهتر است آن را بعد از خوردن غذا مصرف کنید تا تاثیر آن را ببینید .

توجه داشته باشید که

[همراه با قرص زینک پلاس آب زیاد بنوشید.]

شاید ندانید اما

مصرف بیش از اندازه از داروها حتی زینک پلاس هم می تواند تاثیر منفی و برعکس روی بدن ما داشته باشد. توجه داشته باشید که مصرف بیش از اندازه از زینک پلاس میتواند منجر به کم خونی در بدن شما می شود، پس لازم است همانند قرص آزارام حتما با دستور پزشک مصرف شود.

زمان مصرف قرص رینک پلاس برای ریزش مو

از عوارضی که مصرف بیش از اندازه زینک به همراه دارد می توان یه موارد زیر اشاره کرد:

  • سردرد و سرگیجه
  • حالت تهوع و استفراغ
  • ناراحتی های معده

این موارد می تواند نشان دهنده میزان زیادی از قرص زینک پلاس در بدن شما باشد. دوره ای که شما از زینک برای درمان استفاده می کنید، کاملا بسته به جنس، نوع درمان و سن متفاوت خواهد بود.

معمولا آقایان به دلیل تحرک زیادی که دارند و انرژی بیشتری که مصرف می کنند به میزان زینک بیشتری احتیاج خواهند داشت.

بهترین قرص بعد از کاشت مو

همان طور که گفته شد، پس از اینکه کاشت مو برای افراد انجام می شود برای تقویت موها و مراقبت کردن از سلامتی مو باید مراقبت هایی انجام شود که یکی از مراقبت های مفید در این خصوص مصرف قرص های تاثیر گذار بر تقویت مو است.

معمولا بهترین قرص ها بعد از کاشت مو توسط پزشک معالج تجویز می شوند زیرا انواع زیادی از قرص ها و مکمل ها وجود دارند که برای تقویت مو بعد از کاشت مو تجویز می شوند.

اما در این میان

یکی از بهترین قرص های مناسب برای بعد از کاشت مو زینک پلاس است که مصرف آن هیچ گونه عوارضی برای فرد ندارد و به خوبی می تواند مواد مورد نیاز برای مو را تامین کند.

زمانی که شخص کاشت مو انجام می دهد معمولا پزشک معالج به او توصیه می کند که به صورت روزانه این قرص را مصرف کند تا به تقویت موهای او کمک شود.

اما علاوه بر

قرص زینک پلاس قرص های دیگری نیز نظیر: قرص فیناستراید و قرص ماینوکسیدیل نیز در لیست بهترین قرص های بعد از کاشت مو قرار دارند که هر کدام از آنها بر اساس تجویز پزشک باید مورد استفاده قرار بگیرند.

قرص زینک برای ریزش

سخن پایانی

ودر آخر اینکه کاشتن مو در بسیاری از کشورهای جهان برای افرادی که از کم پشتی مو سر و یا بیماری ریزش موی بدن رنج می برند، بسیار رواج پیدا کرده است.

اما برای دریافت نتایج دلخواه  پس از کاشت، تغذیه ای مناسب اهمیت بسیاری دارد .و حتما باید از مواد غذایی سرشار از ویتامین ها و مکمل ها بهره بگیرید.

توجه داشته باشید بهترین قرص بعد از کاشت مو زینک پلاس بوده و  استفاده از زینک پلاس بعد از کاشتن مو اهمیت بسیاری دارد. لازم به ذکر است با انتخاب یک زندگی سالم، نه تنها به رشد موهای خود کمک می کنید، بلکه بدن را تقویت و به طول عمر خود می افزایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
4 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
1 year ago

زینک پلاس بعد از کاشت مو جواب میده

ehsan
1 year ago

دوره مصرف قرص زینک پلاس چند ماه است؟

لیلا
11 months ago

بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس برای خانم ها

سپهر
10 months ago

طریقه مصرف قرص زینک برای مو چجوریه

آنچه در این مقاله می خوانید!