پروتز مو آلمانی

پروتز مو آلمانی
آنچه در این مقاله می خوانید!

پروتز مو آلمانی در واقع نوعی از پروتز مو محسوب می شود که برای ترمیم موها به کار می رود و بانوان و آقایان میتوانند از آن به منظور ترمیم موهای خود بهره ببرند.

ترمیم مو تماما توسط کشور آلمان ساخته می شود و یک محصول اصل تولید شده توسط کشور آلمان است که در ایران نیز میتوان از آن برای ترمیم مو استفاده کرد.

ساخته شده این نوع ترمیم مو توسط کشور آلمان باعث می شود که شرایط و کیفیت آن در مقایسه با پروتز های چینی بسیار بیشتر باشد و شرایط ایده آل تری را داشته باشد.

8 ویژگی پروتز مو آلمانی

پروتز مو آلمانی را می توان در برگیرنده ویژگی های ذکر شده در زیر در نظر گرفت:

1 این نوع پروتز مو در مقایسه با پروتز های دیگر قیمت بیشتری دارد
2 کیفیت ساخت این نوع پروتز بسیار بالا است
3 به کمک این نوع پروتز مو می توان جلوه طبیعی تری را بر روی سر ایجاد کرد.
4 دوام و ماندگاری پروتز موی آلمانی زیاد است
5 این نوع پروتز از الیاف نانو ارگانیک ساخته می شود
6 آب و هوا به راحتی در داخل این نوع پروتز نفوذ می کند
7 امکان بروز بیماری های پوستی در صورت به کار بردن این نوع پروتز کم است
8 پروتز آلمانی به میزان زیادی سبک است و ناراحتی را بر روی سر ایجاد نمی کند

بر اساس تمامی این ویژگی ها که در پروتز آلمانی موجود است، توصیه می کنیم که از این روش برای ترمیم موهای خود بهره ببرید تا از ویژگی های مثبت آن برخوردار شوید.

آیا پروتز مو آلمانی گزینه مناسبی برای ترمیم مو است؟

به کار بردن ترمیم ها بر اساس ویژگی هایی که دارند مسلما بهترین گزینه برای ترمیم مو به روش پروتز مو خواهد بود و توصیه ما استفاده از این نوع پروتز در مقایسه با سایر انواع پروتز مو است.

با این وجود برای استفاده از این نوع پروتز مو جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

چگونه می توان از پروتز مو آلمانی استفاده کرد؟

کسانی که قصد داشته باشند تا پروتز موی آلمانی استفاده کنند، میتوانند در مرکز موی ایندرا که در تهران واقع شده است، از این نوع پروتز برای ترمیم موهای خود بهره مند شوند و آن را به کار ببرند.

مرکز موی ایندرا در (پروتز مو در تهران) ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو است و امور مربوط به ترمیم مو را به شکل کاملا تخصصی برای هموطنان ما انجام می دهد.

در این مرکز

مو علاوه اینکه می توانید پروتز مو آلمانی را استفاده کنید، امکان بهره بردن از سایر روش های ترمیم مانند: کاشت مو، کلاه گیس، ترمیم مو به روش مایکروپوینت و … را نیز خواهید داشت و مرکز موی ایندرا برای ارائه انواع خدمات خود از بهترین متخصصین و پزشکان کمک می گیرد.

پروتز مو آلمانی

هزینه پروتز مو آلمانی

در بخش های فوق اشاره کردیم که این نوع ترمیم مو از سایر انواع پروتز مو گران قیمت تر است اما پروتز موی آلمانی بر اساس شرایط هر شخصی از هزینه متفاوتی بهره می برد.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
پورتز آلمانی 12 الی 17 میلیون تومان

4 عامل موثر در هزینه این پروتز

بر اساس شرایط افراد مختلف می توان هزینه این روش را متاثر از عوامل زیر در نظر گرفت:

1) تراکم موی مورد نظر هر شخصی

از این نوع پروتز با تراکم های متفاوتی می توان استفاده کرد و هر چه تراکم مویی که اشخاص مد نظر دارند بیشتر باشد و از مواد و الیاف مصنوعی بیشتری به این منظور استفاده شود، هزینه نیز افزایش پیدا می کند.

2) میزان بلندی و یا کوتاهی موهای استفاده شده

پروتز موی آلمانی را میتوان در انواع کوتاه و یا بلند و یا با مدل های مختلف استفاده کرد که میزان کوتاهی و بلندی مو در هزینه این روش موثر خواهد بود که نباید از آن غافل شد.

3) مرکز موی انتخاب شده برای ترمیم مو

با توجه به اینکه شرایط و خدمات هر مرکز مو با دیگر مراکز مو تفاوت دارد، هزینه انها نیز با هم متفاوت است که برای در نظر گرفتن هزینه پروتز مو نباید از این مساله غافل شد. توصیه ما این است که به بهترین مراکز مو نظیر: مرکز موی ایندرا مراجعه کنید.

4) مراقبت های بعد از پروتز مو

مراقبت های بعد از پروتز مو نیز می توانند در هزینه انجام این کار تاثیر بگذارند. زیرا کسانی که به شکل بهتری از موهای پروتز شده مراقبت می کنند در فاصله زمانی بیشتری به ترمیم مو نیاز پیدا می کنند و به این صورت هزینه های انها با کاهش تعداد دفعات ترمیم مو، کاهش می یابد.

سخن پایانی

پروتز مو آلمانی و ویژگی های آن را تحت بررسی قرار دادیم و زمینه های آشنایی با این نوع پروتز را برای شما فراهم کردیم. چنانچه نوع پروتز مو و کیفیت آن برای شما مساله حائز اهمیتی است، از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنید و به زیبایی چهره خود بیفزایید.

پروتز مو  که به بررسی آن برای شما عزیزان پرداختیم، از بهترین انواع پروتز مو در روش ترمیم مو است که بسیار طبیعی و ایده آل است و در صورت استفاده از آن کسی متوجه مصنوعی بودن موهای شما نخواهد شد.

لازم به ذکر است که نتیجه حاصل از این روش به شکل آنی به دست می آید و نیازی برای صبر کردن تا دریافت نتیجه نخواهید داشت.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!