کاشت مو غیر قابل رشد

آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا کاشت مو غیر قابل رشد امکان پذیر است؟ منظور از کاشت مو غیر قابل رشد چیست؟ امروزه کاشت مو با روش های مختلفی انجام می شود تا با بهره گیری از این روش کسانی که به طاسی سر مبتلا هستند و یا از ریزش موهای خود رنج می برند، بتوانند از این روش ها برای ترمیم موی خود و افزایش زیبای چهره بهره ببرند.

به صورت کلی روش های مختلف کاشت مو عبارتند از: کاشت موی طبیعی و کاشت موی غیر قابل رشد که در مرکز موی ایندرا آن را با هم بررسی می کنیم.

کاشت مو غیر قابل رشد چگونه است؟

کاشت مو غیر قابل رشد در حقیقت به روشی گفته می شود که در آن از الیاف مصنوعی برای کاشت مو استفاده می شود و الیاف مصنوعی در پوست سر کاشته می شوند و جایگزین موهای طبیعی می گردند.

از آنجایی که در این روش موهای کاشته شده قابل رشد نیستند و همیشه یکسان باقی می مانند به این روش، کاشت موی غیر قابل رشد گفته می شود.

بهترین روش کاشت مو غیر قابل رشد

در واقع مهم ترین روشی که از آن برای کاشت موی مصنوعی استفاده می شود، روش کاشت موی hrt است که در ایران نیز این روش قابل استفاده است.

کاشت مو با روش hrt

در کاشت مو به روش hrt لایه نازکی بر روی پوست سر قرار داده می شود که موهای مصنوعی از طریق منافذ موجود بر روی این لایه، در داخل آن قرار داده می شوند. در این روش از موهایی استفاده می شود که به میزان زیادی هم رنگ و هم جنس با موهای طبیعی باشند تا ظاهر طبیعی تری را برای فرد ایجاد کنند.

بیشتر بدانید: کاشت مو برای شقیقه سر

موهای مصنوعی کاشته شده در سر در این روش قابل رشد نیستند و اندازه آنها همیشه یکسان می ماند.

4 تفاوت ترمیم مو و کاشت موی طبیعی

در میان دو روش کاشت مو یعنی روش کاشت موی طبیعی و ترمیم مو، تفاوت هایی وجود دارد که مهم ترین تفاوت های موجود در این دو روش از قبیل زیر هستند:

کاشت موی طبیعی کاشت مو غیر قابل رشد
در کاشت مو به روش طبیعی از موهای طبیعی خود فرد استفاده می شود و این موها از بانک موی فرد و یا اشخاص دیگر تهیه می شود در کاشت مو غیر قابل رشد از الیاف مصنوعی به جای موی واقعی استفاده می شود.
کاشت مو با روش طبیعی به گونه ای است که در آن موها قابل رشد هستند و به اصلاح نیاز پیدا می کنند در روش مصنوعی موهای کاشته شده فاقد امکان رشد هستند و نیازی به اصلاح نخواهند داشت
کاشت موی طبیعی تا پایان عمر برای شخص باقی می ماند در روش مصنوعی موهای کاشته شده به صورت دائمی نیستند و فقط ماندگاری طولانی مدت دارند
کاشت موی طبیعی به ترمیم نیازی ندارد کاشت موی مصنوعی نیازمند ترمیم خواهد بود

2 نکته ای که مهم است بدانید!!

  • هزینه کاشت مو به روش طبیعی در مقایسه با روش مصنوعی بیشتر است و جلوه طبیعی تری را در مقایسه با روش مصنوعی در چهره ایجاد می کند.
  • انجام کاشت مو به روش طبیعی باعث می شود که شخص بتواند موها را رنگ کند اما در روش ترمیم مو این امکان وجود نخواهد داشت.

بهترین مرکز موی کاشت مو غیر قابل رشد در تهران

در میان تمامی مراکز موی موجود در تهران که امور مربوط به کاشت مو را برای هموطنان عزیز انجام می دهند، مرکز موی ایندرا از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و از جمله مراکز محبوب بین مردم شناخته می شود.

این مرکز مو سابقه فعالیت زیادی در تهران دارد و سالیان بسیار زیادی است که در زمینه خدمات مو فعالیت خود را آغاز کرده است و از بهترین گزینه ها برای ترمیم مو محسوب می گردد.

بهترین مرکز موی کاشت مو غیر قابل رشد در تهران
بهترین مرکز موی کاشت مو غیر قابل رشد در تهران

با این وجود اگر قصد داشته باشید که ترمیم مو به روش کاشت موی مصنوعی را در تهران انجام دهید، توصیه می کنیم که به مرکز موی ایندرا مراجعه نمایید و توسط این مرکز مو نتیجه موفقیت آمیزی را دریافت کنید.

چرا؟

زیرا در مرکز موی ایندرا تمامی امور توسط بهترین پزشکان در این حوزه انجام می شود.

با 6 مزیت کاشت مو غیر قابل رشد آشنا شوید!

1 امکان استفاده از این روش برای کسانی که بانک موی مناسبی ندارند
2 عدم تهاجمی بودن کاشت مو غیر قابل رشد
3 عدم ایجاد درد و خونریزی در این روش
4 عدم نیاز به بیهوشی و بی حسی موضعی
5 نیاز به صرف هزینه کمتر
6 عدم ایجاد مزاحمت موهای مصنوعی در زندگی روزمره

هزینه ترمیم مو چقدر است؟

در بخش های فوق اشاره کردیم که هزینه کاشت مو غیر قابل رشد در مقایسه با روش طبیعی کمتر است. قیمت این روش در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع خدمات قیمت (به تومان)
انواع کاشت مو 15 الی 20 میلیون تومان

بیشتر بدانید: کاشت مو وسط سر

سخن پایانی

با توجه به اینکه کاشت مو غیر قابل رشد روشی غیر دائمی است و نیاز به ترمیم دارد، چنانچه می خواهید از روش های دائمی به این منظور استفاده کنید باید روش کاشت موی طبیعی را مد نظر قرار دهید.

به صورت کلی با مشورت گرفتن از پزشکان مرکز موی ایندرا اگر مطمئن شدید که بانک موی متاسبی برای کاشت موی طبیعی دارید، از روش طبیعی استفاده کنید تا نتیجه بهتری از کاشت مو دریافت کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر در این حوزه با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما به راهنمایی شما در این رابطه بپردازند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!