پروتز مو برای شینیون

پروتز مو برای شینیون
آنچه در این مقاله می خوانید!

پروتز مو برای شینیون درمانی است که موهای طبیعی را به چهره هدیه میدهد . در این روش دیگر نیازی به برداشت فولیکول موها و کاشت مجدد آن ها بر سر نمی باشد در این روش موهای طبیعی از سر چیده شده بر روی پروتز که مشابه سازی شده با پوست سر است کاشته میشود.

از این رو باید بگوییم جنس پروتز مو طبیعی نیز متفاوت بوده که با توجه به شرایط فرد میتوان از پروتز مخصوص استفاده کرد سپس ترمیم اماده شده و کاشته شده با موهای طبیعی بر سر فرد از طریق چسب پروتز مو که حاوی مواد گیاهی و کراتین بوده نصب خواهد شد.

شینیون چیست؟

به صورت کلی منظور از شینیون، حالت دادن به مو و مدل دادن به موهای بانوان است در حالتی که موهای انها بر روی سر جمع می شوند. به عبارت دیگر میتوان گفت که شینیون همان مدل موی جمع شده بانوان است که به عنوان مثال: اکثر بانوان در روز عروسی خود معمولا موهای خود را شینیون می کنند.

آیا پروتز مو برای شینیون امکان پذیر است؟

معمولا بانوانی که برای ترمیم مو از روش پروتز مو استفاده می کنند با این استرس مواجه هستند که امکان شینیون کردن موهای خود را بعد از انجام این روش دارند و یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خوشبختانه روش پروتز مو به گونه ای است که بانوان پس از انجام دادن آن به راحتی می توانند موهای خود را شینیون کنند و در این زمینه هیچ مشکلی برای انها ایجاد نمی شود.

با این وجود با مراجعه به آرایشگاه ها و یا در منزل می توان موهای پروتز شده را در انواع مختلف مدل مو شینیون کرد.

پروتز مو برای شینیون

بیس و ظاهر پروتز چه شکلی است؟

پروتز مو نما و حالتی کاملا طبیعی دارد همچنین از طریق استفاده از  پروتز مو فرد میتواند به زندگی عادی خود ادامه دهد  با موهای خود به حمام برود فعالیت های جدی و حرفه ای در اجتماع داشته باشد، موها را سشوار و یا اسپری کند، موها را رنگ کند و همچنین ترمیم مو برای شنیون نیز مناسب است و فرد با خیالی آسوده میتواند به  آرایشگاه رفته و موهای خود را شنیون کند بنابراین عروس شدن و یا آماده شدن برای عروسی اقوام اقدامی محال تلقی نمیشود.

به همین منظور افرادی که ریزش های وسیع را تجربه میکنند با خیالی راحت پروتز مو را برای درمان خود استفاده میکند زیرا این روش بی دردسر هیچگونه ریسک درمان و عوارضی نیز نداشته و بدون مراقبت میتواند زیبایی را به چهره ببخشد.

ترمیم مو یا پروتز

پروتز مو برای شینیون در مراکز مو و کلینیک های تخصصی انجام میشود که قطعا کیفیت کلینیک بر کیفیت ترمیم مو و در نهایت نتیجه درمان تاثیر گذار خواهد بود در حال حاضر مرکز موی ایندرا میتواند یک گزینه عالی برای انتخاب مرکز پروتز مو باشد و افراد با خیالی آسوده پروتز موی خود را از این مرکز دریافت کنند.

با کیفیت ترین نوع پروتز و طبیعی ترین حالت مو را از این مرکز خواهند داشت و در نتیجه پروتزی با نمای کاملا طبیعی با کیفیتی بالا و دوامی عالی دریافت خواهند کرد.

نگرانی و سوالی که افراد از  درمان پروتز مو دارند این است که آیا پروتز مو برای شنیون کردن امکان پذیراست ؟ در ادامه مطلب  به این توضیحات میپردازیم با ما همراه باشید.

8 مزیت پروتز مو چیست؟

استفاده کردن از روش پروتز مو برای ترمیم موها از مزیت های زیادی برخوردار است که مزایای آن به شرح زیر هستند:

  1. این روش برای بانوان در خصوص شینیون مو مناسب است
  2. از پروتز مو همه افراد اعم از بانوان و آقایان و بدون محدودیت سنی می توانند استفاده کنند
  3. پروتز مو یک روش غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی است
  4. در پروتز مو نیازی به تراشیدن موها نیست
  5. این روش هیچ گونه عوارضی ندارد و باعث ایجاد حساسیت پوستی نیز نمی شود
  6. در پروتز مو افراد می توانند میزان بلندی و کوتاهی موهای خود را تعیین کنند
  7. در این روش می توان جنس مو و رنگ مو را نیز تعیین کرد
  8. پروتز مو باعث ایجاد مزاحمت در زندگی روزمره نمی شود
  9. و….

آیا پروتز مو یک روش دائمی برای ترمیم مو است؟

در خصوص پاسخ این سوال باید بگوییم که پروتز مو روشی دائمی برای ترمیم مو نیست و با این وجود افرادی که از روش پروتز مو برای ترمیم موهای خود استفاده می کنند باید بعد از مدتی موهای خود را ترمیم کنند.

به صورت کلی میزان دوام و ماندگاری پروتز مو به مراقبت هایی که توسط افراد باید رعایت شود، به میزان زیادی بستگی دارد و علاوه بر آن کیفیت موادی که برای پروتز مو استفاده می شوند نیز در این زمینه بسیار موثر واقع می شوند.

به همین دلیل مراجعه کردن به مراکزی که از مواد با کیفیت برای پروتز مو استفاده کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

بهترین کاندیدا برای پروتز مو چه کسانی هستند؟

استفاده از این روش برای اشخاصی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در قسمت زیر باشند، مناسب خواهد بود:

  1. بانوانی که می خواهند موهای خود را پس از ترمیم شینیون کنند
  2. افرادی که به دنبال روش های غیر تهاجمی برای ترمیم مو هستند
  3. افرادی که مایلند تا بدون نیاز به بانک مو به ترمیم موها بپردازند
  4. افرادی که قصد ندارند از بانک مو برای ترمیم مو استفاده کنند.
  5. افرادی که می خواهند نتیجه حاصل از ترمیم مو را به صورت آنی دریافت کنند
  6. اشخاصی که به دنبال روش های ارزان قیمت تر برای ترمیم مو هستند
  7. افرادی که نمی خواهند هیچ گونه جراحت و یا خط اسکاری برای آنها ایجاد شود
  8. افرادی که قصد دارند تا از روش های موقتی برای ترمیم مو استفاده کنند
  9. و…

اهمیت مراجعه به بهترین مراکز برای پروتز مو چیست؟

چنانچه برای ترمیم کردن موها به روش پروتز مو ارزان به بهترین مراکز در این زمینه مراجعه کنید، ترمیم مو برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

علاوه بر آن در مراکز معتبر و حرفه از مواد با کیفیت برای ترمیم مو استفاده می شود که به کار بردن این مواد باعث افزایش طول عمر پروتز مو می شوند. همچنین طرز اتصال پروتز مو بر روی سر نیز بسیار با اهمیت است که در صورتی که افراد در انجام آن متخصص باشند، طبیعی بودن نتیجه کار افزایش پیدا می کند.

مراقبت های لازم برای ترمیم مو

پروتز مو شینیون محدودیت سنی  ندارد و افراد از کودکی تا پیری میتوانند از این روش درمانی استفاده کنند ، نکته مهم در رابطه با پروتز مو این است هیچگونه عوارضی به همراه ندارد، پروتز مو مرکز ایندرا با استفاده از طبیعی ترین و بهترین مواد درمان را به پایان میرساند و همچنین با معرفی چسب های طبیعی مانع از ایجاد حساسیت و زخم بر پوست سر میشود.

برای پروتز مو  برای شینیون محدودیتی وجود ندارد و فرد میتوان پروتز مو برای شنیون داشته باشد ، موها را رنگ کند و به زندگی عادی با موهای خود داشته باشد و دوره نقاهت و مرافبتی ندارد همچنین نیازی نیست که  درد و جراحی را متحمل شود.

در این روش درمانی مدل مو و رنگ موها با توجه به چهره خانم و اقایان و سلیقه آن ها اعمال میشود تا طبیعی ترین حالت را به چهره افراد ببخشد در ضمن پروتز مو دو سال دوام اصلی دارد که معمولا افراد میتوانند در  سال های بیشتری از این محصول استفاده نمایند.

هزینه پروتز مو چه قدر است؟

قیمت پروتز مو در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع خدمات قیمت به تومان
پروتز مو 12 الی 17 میلیون

کلام پایانی

کیلینیک ما یعنی مرکز مو ایندرا در این مطلب در خصوص پروتز مو برای شینیون با شما عزیزان صحبت کردیم. در انتهای این مقاله باید اشاره کنیم که برای ترمیم موهای خود به روش پروتز مو بهتر است که به کلینیک های مجهز و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید تا نتیجه ای رضایت بخش دریافت کنید و میزان دوام و ماندگاری موهای پروتز شده شما افزایش پیدا کند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!