پروتز مو آنکارایی

پروتز-مو-آنکارایی
آنچه در این مقاله می خوانید!

پروتز مو آنکارایی یکی از چندین نوع پروتز مو است که بر روی لایه نازکی از جنس پروتز ساخته می شود. این نوع یکی از روش های کم هزینه در عین حال ایده آل است که مزایای زیادی را برای شخص به همراه دارد.

در این متد متخصص های این کار موهای طبیعی و یا مصنوعی را با دقت فراوان در پروتزهای نانوئی که جنسی همانند پوست انسان دارند، می کارند.

در پروتز مو آنکارایی سعی شده است که براساس حجم کم مویی، طاسی، و میزان ریزش موهای افراد ساخته شود. تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

نحوه اتصال پروتز مو آنکارایی بر روی سر

یکی از تفاوت های پروتز مو با کاشت مو در نحوه اتصال و نصب آن ها می باشد. مثلا برای کاشت مو نیاز است که عمل جراحی انجام شود.

در این روش

ابزار جراحی و بیهوشی فرد مورد نیاز است اما برای پروتز مو آنکارایی دیگر خبری از این هزینه های مازاد نیست. پروتز را با چند روش ساده اما اصولی بر روی سر نصب می کنند.

گره زدن پروتز مو به موی سر خود افراد یکی از این روش ها است. همزان با رشد موهای طبیعی فرد، پروتز ثابت شده و دیگر جابجا نمی شود. چسب های مخصوص گیاهی و بیولوژیکی که مخصوص این کار ساخته شده است، یکی دیگر از انواع روش های اتصال پروتز مو به سر است.

توجه! توجه!

چسب پزوتز موی گیاهی هیچگونه حساسیت و یا عوارضی ندارد. یک درصد اگر این مشکل رخ داد می توان برای نصب پروتز مو آنکارایی از کلیپس های مخصوص این کار استفاده کرد.

مزایای پروتز مو آنکارایی

7 مزیت استفاده از پروتز مو آنکارایی

پروتز مو همانند کاشت مو و ترمیم مو دارای مزایا و قابلیت های زیادی است. البته باید به این نکته اشاره کرد که کاشت مو و یا ترمیم مو هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

برای نمونه عوارض برخی از جراحی ها که برای کاشت مو پیش خواهد آمد، اشتیاق افراد را برای انجام پروتز مو چند برابر کرده است.

اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه وار مزایای پروتز مو آنکارایی را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برای کاشت پروتز مو نیازی به تحمل درد و خونریزی نیست.
  • یک روز آسان در عین حال کاربردی است.
  • پروتز مو نسبت به کلاه گیس دارای ماندگاری و طول عمر بیشتر است. البته دقت داشته باشید که این ماندگاری وابسته به نحوه رعایت مراقبت های پس از پروتز مو می باشد.
  • با وجود پروتز مو می توان به فعالیت های روزانه خود ادامه داد.
  • زمانی که پروتز مو را برای قسمت جلوی سر استفاده می کنند، چهره ای طبیعی و نرمال به صورت می بخشد.
  • جنس پروتز مو باعث شده است که هوا و رطوبت به راحتی از زیر لایه های پروتز عبور کند و دیگر خبری از بیماری های قارچی و پوستی نباشد.
  • پروتز مو آنکارایی را می توان به راحتی حالت داد، آن را صاف کرد و یا حتی رنگ کرد.

طول عمر پروتز مو

طول عمر و ماندگاری پروتز مو با هر برند و جنسی بستگی به چند عامل مهم دارد. یکی از این عامل ها پوست فرد، میزان چربی سر و مراقبت های اصولی و درست همان شخص دارد.

همانگونه که می دانید

پروتز مو یک روش برای همیشه نیست اما در صورت رعایت مراقبت های بعد از پروتز مو، می توان از آن برای چند سال استفاده کرد.

برای افزایش این ماندگاری حداکثر 5 روز یکبار پروتز را بردارید و پس از شست و شوی پروتز و تمیزکردن پوست سر، دوباره آن را بر روی سر نصب کنید. با این کار دیگر اثری هم از قارچ و بیماری های پوستی نیست.

قیمت پروتز مو آنکارایی چقدر است؟

بدون شک هزینه خدمات زیبایی مانند انجام پروتز مو به چند عامل بستگی دارد. یکی از این موارد جنس، برند، مدل و حتی جایی که پروتز مو را انجام می دهید، می تواند هزینه ها را دچار تغییرات زیادی کند. پروتز مو آنکارایی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
پروتز مو  12 الی 17 میلیون

اگر می خواهید معقولانه هزینه هایی داشته باشید و در پایان از نتیجه کار راضی باشید بهتر به دنبال یک مرکز درمانی یا زیبایی معتبر باشید. مرکز راهنمای موی ایندرا با کمک متخصص ها و مشاورها به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید.

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا تخصصی ترین و به روز‌ ترین مرکز راهنمای کاشت مو، ترمیم موهای خشک و وز  و اسکالپ در ایران می باشد. شما با مراجعه به مراکز مو، زیر نظر متخصص پوست و مو درمان خواهید شد.

برای مشاوره همین الان با کارشناسان ما تماس گرفته یا از طریق چت در سایت سوالات خود را مطرح کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!