ترمیم مو در جنوب تهران

آنچه در این مقاله می خوانید!

برای ترمیم مو در جنوب تهران به کجا باید مراجعه کرد؟ ترمیم مو را می توان در بخش های مختلف تهران نظیر: جنوب تهران انجام داد؛ اما کسانی که قصد انجام این کار را دارند باید مد نظر داشته باشند که برای ترمیم مو به بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست و مو مراجعه کنند تا بهترین نتیجه را دریافت نمایند و هزینه ای که در این جهت خرج کرده اند، از بین نرود.

یک مرکز موی معتبر با ارائه کار با کیفیت در هر کجای تهران میتواند واقع شده باشد و ممکن است که در جنوب تهران نیز چنین مراکزی را پیدا کنید.

اما با وجود چنین مراکزی باز هم می توانید در سطوح دیگر شهر مراکز بهتری را برای ترمیم مو پیدا کنید زیرا مسلما یک مرکز موی واقع شده در مناطق شمال تهران از تجهیزات پیشرفته تر و امکانات بیشتری در مقایسه با مرکز موی واقع شده در جنوب تهران برخوردار است.

بهترین مرکز مو برای ساکنین جنوب تهران

یکی از بهترین مراکز موی تهران که ساکنین جنوب تهران نیز می توانند از خدمات بی نظیر و حرفه ای آن بهره مند گردند، مرکز موی ایندرا است که یک مجموعه کاملا تخصصی و حرفه ای است و توسط بهترین متخصصین پوست و مو به برطرف کردن مشکلات مربوط به مو در افراد مختلف جامعه می پردازد.

بنابراین

با مراجعه به مرکز موی ایندرا در ایده آل ترین شرایط ممکن امکان بهره بردن از خدمات پوست و مو را خواهید داشت و می توانید ترمیم مو با روش های مختلفی را انجام دهید.

مرکز موی ایندرا در شهرک غرب واقع شده است که دسترسی ساکنین جنوب تهران به این منطق بسیار آسان است زیرا شهرک غرب از جمله محله هایی است که در بخش مرکزی تهران قرار گرفته است.

4 روش ترمیم مو در جنوب تهران

انواع روش های ترمیم مو در جنوب تهران و حتی روش های جدیدتر از انها را می توانید در مرکز موی ایندرا انجام دهید که این روش ها از قبیل زیر خواهند بود:

1) کاشت مو و یا پیوند مو

کاشت مو که به آن پیوند مو نیز گفته می شود، روشی است که استفاده از آن برای کسانی که دچار طاسی سر و ریزش موی شدید هستند، بسیار مناسب است زیرا با این روش افراد می توانند موهای از دست رفته خود را به دست اورند و طاسی سر را بپوشانند.

کاشت مو از پرطرفدارترین روش های ترمیم مو است زیرا در این روش گرافت های مو از بانک موی خود فرد برداشته می شوند و به نواحی خالی از مو پیوند زده می شوند.

با این وجود

موهای پیوند زده شده شروع به رشد می کنند و همانند سایر موهای طبیعی فرد به رشد خود ادامه می دهند به گونه ای که تا پایان عمر باقی می مانند و یک روش دائمی برای ترمیم مو محسوب می شوند.

ترمیم مو در جنوب تهران

2) پروتز مو

پروتز مو یک روش موقتی برای ترمیم موهای از دست رفته است که در این روش هیچ گرافت مویی پیوند زده نمی شود بلکه در این روش موهای طبیعی تهیه شده از سوی افراد دیگر در داخل لایه مشبک توری قرار می گیرد و به واسطه آن بر روی سر فرد مورد نظر چسبانده می شود.

پروتز مو را نمی توان دائما از روی سر جدا کرد اما با این وجود پس از مدتی در حدود یک الی دو سال ماندگاری آن از بین می رود و به ترمیم نیاز پیدا می کند.

3) پروتئین تراپی و بوتاکس مو

پروتئین تراپی و بوتاکس مو از جمله روش هایی هستند که برای ترمیم ساقه موی آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرند؛ در هر یک از این دو روش مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که این مواد به مقدار زیاد به ساقه مو آغشته می شوند و به تقویت آن می پردازند.

هر دو روش

پروتئین تراپی و بوتاکس مو باعث ابریشمی شدن موها، نرم، براق و لطیف شدن انها می شوند اما در این دو روش از مواد مختلفی استفاده می شود که این موضوع باعث شده است تا آنها را از هم مجزا کنند.

3) مزوتراپی مو

مزوتراپی مو که در مرکز موی ایندرا انجام می شود، از روش هایی برای ترمیم مو شناخته می شود که به تقویت موهای اصلی فرد کمک می کند و در این روش هیچ گونه پیوند مویی انجام نخواهد شد و هیچ ماده اضافی جایگزین موی طبیعی نمی شود.

بلکه در این روش

مواد مورد نیاز برای رشد مو یعنی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی به شکل موضعی به لایه میانی پوست سر که به آن لایه درم گفته می شود، تزریق می گردد تا تقویت موهای طبیعی انجام شود.

سخن پایانی

ترمیم مو در تهران شاید با تمامی این روش ها برای متقاضیان انجام نشود اما با مراجعه به مرکز موی ایندرا می توانید از تمامی این روش ها با مشورت پزشک و در صورت صلاح دید او استفاده کنید.

لازم به ذکر است که

مرکز موی ایندرا علاوه بر این روش ها از انواع مختلف دیگری از روش های ترمیم مو مانند: کربوکسی تراپی و پی آر پی مو نیز برای متقاضیان در مواقع مورد نیاز استفاده می کند.

بنابراین با مراجعه به این مجموعه قادرید تا در بهترین شرایط ترمیم مو انجام دهید و بهترین نتایج را دریافت کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!