کلاه گیس طبیعی مردانه

کلاه گیس زنانه و مردانه
آنچه در این مقاله می خوانید!

کلاه گیس طبیعی مردانه روش درمانی برای افرادی است که ریزش های وسیع را تجربه کرده و به علت مشکلات مختلف کانددای کاشت مو نمی باشند و میتوانند با استفاده از روش کلاه گیس طبیعی یا همان پروتز مو صاحب موهای طبیعی و چهره زیبا شوند.

پروتز مو یا روش کلاه گیس طبیعی روشی عالی و بی دردسر بوده که در کلینیک ها و مراکز مو مشغول به ارائه هستند و مرکز موی ایندرا انتخابی عالی برای مرکز مو در جهت دریافت کلاه گیس مردانه طبیعی می باشد .

چرا خرید کلاه گیس

ظاهری طاسی سر برای هر فردی خوشایند نیست، از این رو راه چاره استفاده از کاشت موی طبیعی یا خرید کلاه گیس مردانه طبیعی و یا مصنوعی است. کلاه گیس یک مجموعه از تارهای موی طبیعی یا مصنوعی است که به همدیگر بافته یا چسبیده است.

این روزها انواع کلاه گیس های کوچک ساخته می شود تا تنها بخشی از سر را که دچار طاسی و کم مویی شده است، پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: خرید پروتز مو مردانه و زنانه

استفاده از کلاه گیس مردانه

مرکز موی ایندرا ، طبق انداره و فرم سر هر فردی کلاه گیس طبیعی را میسازد به همین خاطر ظاهر طبیعی آن کاملا حفظ شده می باشد و خط رویش طبیعی را نیز دارد .

موهای به کارگیری برای  کلاه گیس طبیعی موهای طبیعی از سر چیده شده می باشند به هین خاطر تغییر کیفیت در موها وجود نداشته و قابل حالت دهندگی دارند .

پروتز به کارگیری شده برای کاشت موهای طبیعی ، از جنس طبیعی  و با کیفیت بوده و امکان تغییر حالت و پارگی را ندارند.

به علت

استفاده از مواد طبیعی هیچگونه عوارضی برای پوست سر ندارند و چون دارای منافذ باز بوده و امکان عبور هوا را میدهند مانع ازایجاد هرگونه حساسیت، خارش و قارچ بر کف سر میشوند.

همچنین

پروتز آماده شده با سایز سر فرد و کاشته شدن موهای طبیعی به صورت تار به تار بر آن سپس پروتز تکمیل شده بر کف سر فرد از طریق چسب های حاوی کراتین فیکس میشوند و امکان افتادن از سر بر آن ها وجود ندارد.

2 نوع کلاه گیس مردانه

در دنیای پوست، مو و زیبایی انواع کلاه گیس مردانه وجود دارد که هر نوع سلیقه را مجاب می کند. کلاه گیس مردانه طبیعی برای اشخاصی مناسب است که می خواهند از آن برای مصارف روزانه و البته طولانی مدت استفاده کنند.

روند کار به این صورت است که

در ابتدای امر موهای سر چیده شده از سر انسان طی عملیات خاصی ضدعفونی شده و همانند رنگ موی سر انسان بعد رنگ می شود. البته نباید فراموش کرد بر روی این نوع از کلاه گیس آقایان انواع رنگ را پیاده سازی کرد. اما به طور معمول رنگ های طبیعی مانند قهوه ای، مشکی و عنابی را به راحتی می توانید خریداری کنید.

1) کلاه گیس طبیعی

اگر از آن دسته افراد هستید که صورتی بیضی و موهای کوتاه دارید، کلاه گیس مردانه با مدل مصری را انتخاب کنید. در کنار آن برای مردانی که صورتی گرد دارند قابلیت مانور بیشتری وجود دارد. مرکز موی ایندرا با ارائه انواع مدل های کلاه گیس آقایان رضایت خاطر تمامی مشتریان خود را جلب کرده است.

2) کلاه گیس مصنوعی

افرادی که به دنبال کلاه گیس برای مدت زمان کمتر هستند، کلاه گیس مصنوعی را انتخاب می کنند. فراموش نکنید که کلاه گیس مصنوعی جذابیت و زیبایی کلاه گیس مردانه طبیعی را ندارد.

این نوع از کلاه گیس ها از جنس الیاف ساخته شده و غالبا شبیه موی انسان ساخته می شود. در اکثر موارد رنگ های فانتزی و مدرن را بر روی این نوع از کلاه گیس ها پیاده سازی می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک و برند کلاه گیس

قیمت کلاه گیس طبیعی مردانه

هزینه کلاه گیس طبیعی مردانه به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کلاه گیس  12 الی 17 میلیون

نکات مهم به هنگام خرید کلاه گیس

مردانی هستند که از کلاه گیس تنها برای موقع خاص و یا بعضی مراسم استفاده می کنند. اما در مقابل باز افرادی وجود دارد که از آن برای مصارف روزانه خود استفاده می کند. پس بهتر است به هنگام خرید کلاه گیس به این چند نکته ریز دقت کافی داشته باشید.

در ابتدای کار

بهتر است اندازه دور سر خود را با دقت اندازه گیری کنید. استفاده از کلاه گیس آقایان که از سر کوچکتر و یا بزرگتر است می تواند به هنگام سر گذاشتن فرد را اذیت کند. از سوی دیگر دقت کنید که قرار است کلاه گیس مردانه با چه وسیله ای به موهای شما و حتی سر شما محکم شود.

سعی کنید کلاه گیسی انتخاب کنید که متناسب با فرم صورت شما باشد. هر چقدر این تناسب بیشتر باشد از سوی دیگر ظاهر طبیعی شما نیز بیشتر حفظ خواهد شد.

برای نمونه

مردانه که دارای صورتی لوزی شکل هستند، یعنی پیشانی بلند، گونه های باریک و چانه های نوک تیز، از کلاه گیسی استفاده کنند که این کشیدگی را به خوبی پوشش دهد. مثلا موها  بروی صورت ریخته شود تا که ظاهر بهتری به فرد دهد.

مردانی که صورت قلبی شکل دارند، پیشانی بلند و چانه های بسیار باریک، بهتر است از کلاه گیسی استفاده کنند که دارای موهای چتری هستند و پیشانی را به خوبی بپوشاند.

صورت کشیده یکی دیگر از فیس هایی است که در اکثر مردان دیده می شود. جالب است بدانید که برای این اشخاص کلاه گیس مردانه با حالت مواج و فرفری بیشتر جذابیت دارد. زیرا صورت را گردتر نشان داده و چهره را متعادل و طبیعی نشان می دهد.

تفاوت پوستیژ مردانه و زنانه

ساخت کلاه گیس زنانه و مردانه طبیعی  در مرکز ایندرا متناسب با اندازه سر  هر فرد تهیه میشود و معمولا تفاوت کلاه گیس زنانه و مردانه طبیعی  با یکدیگر در سایز سر افراد بوده.

معمولا برای خانم ها موهای بلند در نظر گرفته شده و برای آقایان موهای کوتاه که مدل و مقدار اندازه موها نیز با توجه به چهره افراد و سلیقه ان ها در نظر گرفته شده و اجرا میشود .

همچنین رنگ موها نیز متناسب با چهره افراد و سلیقه آن ها در  نظر گرفته میشود .

افراد با استفاده از این روش میتوانند موهای خود را به  هر حالتی در بیاورند این روش نمای کاملا طبیعی دارد و با خط رویش طبیعی خود ظاهر ایده ال را برای افراد به وجود می اورد.

بیشتر بخوانید: تفاوت پروتز مو با کلاه گیس

9 مزیت استفاده از کلاه گیس مردانه طبیعی

کلاه گیس مردانه طبیعی یا همان پروتز موی مردانه از مزیت های زیادی برخوردار است که مهم ترین مزیت های آن از قبیل زیر هستند:

1) کلاه گیس روشی غیر تهاجمی است
2) استفاده از این روش فاقد هر گونه عوارض است
3) جلوه حاصل از این روش بر روی سر بسیار زیبا است
4) کلاه گیس مردانه ظاهر بسیار طبیعی را ایجاد می کند
5) تنوع مدل در کاشت کلاه گیس طبیعی مردانه بالا است
6) امکان استفاده از آن برای انواع گونه های طاسی سر وجود دارد
7) هیچ گونه محدودیت سنی برای آقایان در این زمینه وجود ندارد
8) هیچ جراحت و زخمی در این روش ایجاد نمی شود و دردی وجود ندارد

کاربرد کلاه‌گیس طبیعی

کلاه گیس طبیعی به صورت کلی برای همه آقایانی که با مشکل طاسی سر و یا ریزش مو مواجه هستند قابل استفاده است. اما علاوه بر آن در بسیاری از مواقع متقاضیان این روش از موی کافی بر روی سر خود برخوردار هستند.

به عنوان مثال

یکی از اصلی ترین و مهمترین کاربرد های کلاه گیس طبیعی در کشور ما یا سایر کشورهای جهان، استفاده از آن در خصوص گریم بازیگران برای ایفای نقش در فیلم و یا تئاتر است.

همان طور که می دانید بازیگران برای هر نقشی که بازی می کنند باید دائما تغییر چهره انجام دهند و گریم شوند تا وضعیت ظاهری آنها با نقش مورد نظر همخوانی داشته باشد.

به همین دلیل در 90 درصد مواقع به این منظور از کلاه گیس طبیعی برای آقایان بازیگر استفاده می شود تا بدون اینکه موهای طبیعی انها دستخوش تغییراتی شود، بتوان در آنها تغییر چهره ایجاد کرد.

در نتیجه به این شکل هم ظاهر آنها به صورت کاملا طبیعی تغییر می کند و هم با دست نبردن به موهای طبیعی بازیگران میتوان موجب نارضایتی انها نشد.

علاوه بر آن کلاه گیس های طبیعی مردانه به عنوان تست گریم در آرایشگاه ها و یا آموزشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند تا امور آموزشی گریم از طریق آنها انجام شود.

امروزه در سراسر جهان در زمینه طراحی مد و لباس نیز به میزان زیادی شاهد استفاده از این نوع کلاه گیس ها هستیم که البته این موضوع در کشور ما کمتر از سایر نقاط جهان است.

به همین دلیل باید توجه داشته باشید که کلاه گیس فقط از سوی کسانی که طاسی سر و ریزش مو دارند مورد استفاده قرار نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: پوستیژ موی طبیعی زنانه و مردانه

افرادی که میتوانند از کاشت کلاه گیس طبیعی مردانه استفاده کنند؟

کسانی که از کلاه گیس مردانه طبیعی استفاده می کنند تا ترمیم مو انجام دهند، از قبیل زیر هستند:

1) افرادی که تراکم مویی کمی دارند

2) افرادی که طاسی سر سراسری دارند

3) کسانی که تمامی موهای خود را از دست داده اند

4) کسانی که از وضعیت ظاهری موهای خود ناراضی هستند

5) آقایانی که دوست دارند تا تغییر چهره موقتی داشته باشند

6) آقایانی که فقط در برخی از بخش های سر طاسی سر یا ریزش مو دارند

مراقبت های بهداشتی

فرقی ندارد شما از کلاه گیس مردانه طبیعی استفاده می کنید یا مصنوعی، در هر حالت باید مراقبت های بهداشتی را به خوبی رعایت کنید. البته که برای کلاه گیس طبیعی این مراقبت کمی بیشتر و حتی حساس تر می باشد، اما در هر صورت رعایت این نکات الزامی و ضروری است.

کلاه گیس مصنوعی بسیار کمتر از کلاه گیس طبیعی نیاز به شستن دارد. کلاه گیس مردانه طبیعی همانند موی سر طبیعی حساس بوده و خیلی سریعتر در اثر گرد و غبار کثیف می شود.

در اکثرموارد نحوه مراقبت از کلاه گیس آقایان طبیعی را به صورت بروشور به فرد تحویل می دهند و در کنار آن توضیحات مازادی را نیز ارائه می کنند.

برای شستن می توانید از شامپوی حاوی نرم کننده و روغن های گیاهی استفاده کنید که هم حالت نرم به موها دهد و هم شکنندگی آن را کاهش دهد.

اگر می خواهید کلاه گیس مردانه طبیعی را تهیه کنید، بهتر است در اولین فرصت با مرکز موی ایندرا تماس بگیرید تا از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: نحوه نصب کلاه گیس طبیعی

سخن پایانی

برای استفاده از کلاه گیس مردانه و زنانه طبیعی جای هیچگونه نگرانی نیست افراد میتوانند همه جا و در هر محیطی و هرروزه از ان استفاده کنند بدون اینکه نگران افتادن آن باشند.

همچنین میتوانند

با استفاده از این روش به حمام برند موها را رنگ کنند بدون اینکه نگران آسیب دیدن موها باشند چرا که موها طبیعی بوده و پروتز به کارگیری شده در مرکز موی ایندرا نیز با کیفیت ترین می باشد در نتیجه بهترین انتخاب برای رهایی از موهای از دست رفته برای اقایان و خانم ها خواهد بود .

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
sara
4 months ago

سلام عوارض کلاه گیس مردانه چیه ممنون میشم جواب بدین؟

آنچه در این مقاله می خوانید!