پروتز مو هشت تیکه

پروتز مو هشت تیکه
آنچه در این مقاله می خوانید!

برای آشنایی کامل با پروتز مو هشت تکه لازم است در ابتدا با معقوله پروتز مو و ترمیم مو آشنا شوید. عوامل زیادی می تواند در ریزش مو و کم شدن تراکم مو دخیل باشد. در برخی موارد کاشت مو به دلیل نبود بانک مو امکان پذیر نیست. از این رو استفاده از یک روش جایگزین همانند پروتز مو بسیار موثر است.

پروتز مو هشت تیکه از یک کف کاملا سیلیکونی ساخته شده است که این سیلیکون ها به شکل طرح هشت در کف پروتز قرار می گیرد. اگر بخواهیم این مدل پروتز را نسبت به دیگر پروتزها مقایسه کنیم بایستی گفت، با دوام و مقاوم تر است. از سوی دیگر کمترین نفوذپذیری را دارد و گاهی باعث تعریق ناحیه پوششی خواهد شد.

جذابیت و کارای پروتز مو هشت تکه باعث شده است که از آن برای گریم های حرفه ای نیز استفاده کنند چرا که این مدل به زیبایی بخش جلویی سر را پوشش می دهد. همین چند مورد جزیی موجب خواهد شد که فرد با کمک پروتز مو هشت تیکه چهره ای طبیعی و نرمال داشته باشد.

نکات پیش از انجام پروتز مو کدام است؟

کسانی که قصد انجام پروتز مو را دارند، برای دست یافتن به یک نتیجه عالی و خوب از پروتز مو، مستلزم انجام مراحل زیر هستند:

1 درخصوص پروتز مو آشنایی مختصر پیدا کنند و با نحوه انجام آن تا حدودی آشنا شوند.
2 انواع متدها و روش های کاشت مو، پروتز مو را به دقت بررسی  و سپس تصمیم گرفته شود.
3 در مورد مزایا و معایب پروتز مو به خوبی آشنایی پیدا کنند.
4 سعی شود بهترین نوع نصب پروتز مو انتخاب شود.
5 علت و دلیل قطعی ریزش مو را تشخیص داده شود.

آیا پروتز مو با کشت مو اختلاف دارد؟

می توان به جرات اختلاف پروتز مو با کاشت مو را در چند جمله به صورت خلاصه وار تعریف کرد. اول اینکه در کاشت مو نیاز است که شما هزینه اتاق عمل و جراحی را بپردازید.  از سوی دیگر احتمال ایجاد عوارض و ناراحتی پس از کاشت مو وجود دارد. در حالی که برای پروتز مو هشت تکه خبری از این مورد نیست.

زمانی که شما از پروتز مو استفاده می کنید، دیگر نگران بیماری های قارچی و پوستی نخواهید بود. زیرا در این نوع برای ساخت پروتز از مشبک های نانو و ظریف استفاده می شود. برای کاشت مو نیاز است که فرد بانک مو داشته باشد، که اکثر افراد فاقد بانک مو هستند. از این رو پروتز مو بدون نیاز به بانک مو گزینه بسیار خوبی است.

یکی از گزینه هایی که همگان را خوشحال می کند، هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه پروتز است. علاوه براین شما می توانید در همان روز نتیجه کار را ببینید.

آیا پروتز مو هشت تکه همان کلاه گیس است؟

آیا پروتز مو هشت تکه همان کلاه گیس است؟

در همین ابتدا بایستی گفت، پروتز مو اصلا کلاه گیس نیست. تفاوت بین پروتز مو هشت تکه با کلاه گیس در چند مورد به خوبی قابل مشاهده است. اول اینکه با کمک پروتز فرد یک چهره طبیعی و نرمال پیدا می کند. در حالی که کلاه گیس به علت یکپارچگی، کل سر را پوشش می دهد و باعث خواهد شد که چهره ای مصنوعی بسازد.

به طور معمول تارهای پروتز مو در اکثر مواقع از جنس طبیعی و یا الیاف مصنوعی ساخته می شود. بنابراین پروتز مو برخلاف کلاه گیس چهره ای طبیعی به فرد می بخشد.

نحوه اتصال کلاه گیس نیز با پروتز مو اصلا یکسان نیست. پروتزمو را با کمک گیره، کلیپس و گره زدن به موی سر متصل می کنند. اما کلاه گیس را با کمک یکسری چسب می چسبانند. این چسب آنچنان محکم نیست که فرد بتواند از استخر استفاده کند.

از دیگر اختلاف های پروتز مو ارزان با کلاه گیس در این است که پروتز را براساس جای خالی و تراکم مو تهیه می کنند. یعنی قرار نیست همانند کلاه گیس تمام سر را بپوشاند. بلکه در ابتدا جای خالی اندازه گیری شده و سپس ساخته می شود. یکی دیگر از امتیازات و برتری پروتز نسبت به کلاه گیس این است که پروتز را بعد چند سال تعویض می کنند در حالی که کلاه گیس ها اینگونه نیستند.

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا تخصصی ترین و به روز‌ ترین مرکز راهنمای کاشت مو، ترمیم موهای خشک و وز و اسکالپ در ایران می باشد. شما با مراجعه به مراکز مو، زیر نظر متخصص پوست و مو درمان خواهید شد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!