لیزر کم توان مو چیست؟

لیزر کم توان مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

لیزر کم توان مو چیست؟ امروزه از دستگاه های بسیار متنوعی برای تقویت مو استفاده می شود و راه های زیادی برای این موضوع وجود دارد که لیزرتراپی نیز از روش های جدید در این زمینه محسوب می شود و شرایط بسیار خوبی را محیا می کند.

به همین دلیل توجه زیادی به سمت این دستگاه و نتایج آن جلب شده است. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این رابطه در اختیارتان قرار دهیم.

لیزر کم توان مو چیست؟

لیزرتراپی مو دستگاهی است که برای لیزر درمانی با توان کم مورد استفاده قرار می گیرد که یک روش درمانی بسیار سالم و ایده آل است و هیچ گونه عوارضی به همراه ندارد.

در این روش

از نور و حرارت لیزر برای تقویت مو استفاده می شود و به کمک این روش میتوان مشکلات مویی بسیار زیادی را برطرف کرد و شرایط مناسبی را به وجود آورد.

آیا لیزر کم توان برای ریزش مو مناسب است؟

لیزرتراپی نه تنها در تقویت مو تاثیرگذار است بلکه از آن در جهت برطرف کردن ریزش مو نیز میتوان بهره برد. لیزرتراپی باعث می شود که فولیکول های مو تحریک شوند و رشد بیشتری پیدا کنند.

به همین دلیل

میتوان از آن به منظور برطرف کردن ریزش مو، افزایش رشد مو، تحریک و احیای فولیکول های مو استفاده کرد.

لیزر کم توان مو
لیزر کم توان مو

انواع دستگاه لیزر کم توان مو برای رویش مو

دستگاه لیزر کم توان مو برای رویش مو دارای 3 مدل مختلف است که هر یک از انواع آن شرایط متفاوتی دارند. این سه مدل دستگاه از قبیل زیر هستند:

1) دستگاه لیزرتراپی کلاهی

دستگاه کلاهی یکی از بهترین انواع دستگاه لیزرتراپی است که ظاهری شبیه به کلاه دارد و بر روی سر قرار می گیرد. زمانی که از این دستگاه استفاده می شود، تمامی بخش های سر تحت پوشش کلاه قرار می گیرند و اشعه لیزر را به لایه میانی پوست نفوذ می دهد.

دستگاه لیزرتراپی مو با کلاه نتایج بسیار بهتری به همراه دارد و بیشتر از سوی متخصصان به کار بردن آن تجویز می شود.

2) دستگاه لیزرتراپی برسی

دستگاه لیزرتراپی برسی همانطور که از نام آن پیدا است، ظاهری شبیه به برس مو دارد که به صورت دستی بر روی پوست سر کشیده می شود و اشعه لیزر را به بخش های مختلف سر منتقل می کند.

3) دستگاه لیزرتراپی هلالی

دستگاه لیزرتراپی هلالی ظاهری شبیه به تل مو دارد که به صورت یک تل بر روی سر قرار می گیرد و لیزرتراپی را برای بخش های مختلف سر انجام می دهد.

این روش به عنوان مقرون به صرفه ترین روش لیزرتراپی شناخته می شود و هزینه کمتری در مقایسه با دیگر روش ها نیاز دارد.

3 مزیت لیزرتراپی مو

از مهم ترین مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش رشد مو
  • عدم نیاز به جراحت
  • امکان استفاده از لیزرتراپی برای همه افراد
  • و…

لیزر کم توان بعد از کاشت مو چگونه است؟

یکی از بیشترین کاربردهای لیزر کم توان مو به دوران بعد از کاشت مو مربوط می شود. اکثر پزشکان و متخصصان پوست و مو که عملیات مربوط به کاشت مو را برای متقاضیان خود انجام می دهند به آنها توصیه می کنند که برای دریافت نتیجه بهتر و سریع تر، پس از طی شدن دوره نقاهت کاشت مو به استفاده از لیزرتراپی مو بپردازند تا رشد موهای آنها افزایش یابد و در نتیجه حاصل از کاشت مو موفقیت بیشتری حاصل شود.

زیرا

به کمک این روش فولیکول های مویی کاشته شده در پوست سر قوی تر می شوند و میتوان مانع از نازک و ضعیف شدن آنها شد. از طرف دیگر این روش موجب می شود که فولیکول ها سالم تر رشد کنند و از بین نروند.

هزینه لیزر تراپی مو در سال 1402

هزینه هر جلسه لیزرتراپی مو برای متقاضیان متفاوت است و هر کسی بر اساس شرایط خود باید در این راه هزینه کند. به عنوان مثال: کسانی که از دستگاه لیزرتراپی کلاهی استفاده می کنند باید هزینه بیشتری در مقایسه با افرادی بپردازند که از دستگاه لیزرتراپی برسی بهره می برند.

علاوه بر آن

مرکز زیبایی انتخاب شده برای این کار نیز در هزینه تاثیر گذار است و میتواند به مبلغ بیفزاید و یا از آن بکاهد.

در چه مراکزی میتوان لیزرتراپی انجام داد؟

لیزر کم توان برای مو معمولا در مراکز زیبایی، بیوتی سنترها، کلینیک های زیبایی و … مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از مراکز در تهران و شهرستان های دیگر به صورت تخصصی در زمینه زیبایی پوست و مو فعالیت دارند که این مراکز خدمات مربوط به لیزر کم توان مو را نیز به شما عزیزان ارائه می دهند. در نتیجه برای استفاده از این روش باید در این مراکز به دنبال لیزرتراپی باشید.

خرید لیزر کم توان مو

اگر قصد خرید لیزرتراپی را داشته باشید نیز میتوانید از طریق فروشگاه های مختلف اینترنتی آن را تهیه کنید. با یک جستجوی اینترنتی ساده میتوانید لیستی از فروشگاه ها که ارائه دهنده این دستگاه هستند  را پیدا کنید و برای خرید از آنها کمک دریافت کنید.

از طرف دیگر برای خرید این دستگاه میتوانید به فروشگاه های حضوری مرتبط نیز مراجعه نمایید.

سخن پایانی

لیزر کم توان مو در انواع مختلف را میتوانید در مرکز موی ایندرا مورد استفاده قرار دهید.

مرکز موی ایندرا یک مجموعه کاملا تخصصی در زمینه زیبایی پوست و مو است که روش های مختلف ترمیم و تقویت مو را ارائه میدهد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
مریم
1 year ago

سلام
قیمت دستگاه لیزر کم توان مو توی هر مرکزی فرق داره؟ شما تخفیف هم دارین؟

عباس
5 months ago

سلام وقت بخیر قیمت دستگاه لیزرتراپی مو چقدره؟

آنچه در این مقاله می خوانید!