ترمیم مو به روش بافت

ترمیم مو بافت
آنچه در این مقاله می خوانید!

یکی از روش های فیکس پروتز مو بر روی سر ترمیم مو به روش بافت می باشد که با استفاده از موهای سر فرد پروتز مو بدون چسباندن چسب گیاهی و یا تراشیدن موهای سر انجام می شود.

در ترمیم مو به روش بافت ابتدا در جلسه مشاوره مقدار ریزش فرد بررسی می شود و با توجه به آن سایز سر فرد برای ساخت پروتز شبیه سازی شده با پوست سر شخص اندازه گیری میشود.

همچنین

در این جلسه طبق موهای اصلی فرد و یا سلیقه شخص جنس موها  ، رنگ مو ، اندازه قد مو و مدل مو اتخاب میشود  سپس شرایط برای درمان موثر میشود پس از جلسه مشاوره پروتز شبیه  سازی شده با پوست سر فرد  ساخته میشود.

تار موهای طبیعی و از سر چیده شده بر منافذ باز این پروتز به صورت تار به تار بافته می شوند که پس از آماده شدن پروتز مو نیز فرد وارد جلسه درمان می شود که تنها نیاز به یک جلسه دارد و از طریق چسب مخصوص و یا بافت بر سر فرد نصب خواهد شد.

ترمیم مو به روش بافت

مزایای ترمیم مو به روش بافت

به طور کلی پروتز مو و یا ترمیم موهای نازک شده  هیچگونه عوارضی را به همراه نخواهد داشت زیرا جنس پروتز از مواد طبیعی بوده و حساسیتی بر پوست سر ایجاد نمیکند همچنین پروتز دارای منافذی باز می باشد که تار موها بر روی آن  بافته میشوند و این منافذ  باز مانع از عرق کردن سر و سوزش ، خارش و قارچ در پوست سر میشوند.

تار موهای به کارگرفته شده

در این روش کاملا طبیعی و از سر چیده شده می باشد بنابراین علاوه بر ظاهر کاملا طبیعی که برای مو  و ظاهر  فرد ایجاد میکند دارای کیفیت عالی بوده و تغییر کیفیت نمیدهد به هم نمیچسبد و گره نمیخورد و کدر نخواهد شد و همچین به علت بافته شدن تار موها ، ریزش ندارد و از پروتز جدا نمیشود.

بنابراین افراد با خیالی آسوده و عاری از هرگونه عوارض میتوانند  ترمیم مو به روش بافت را در مرکز ترمیم موی ایندرا انجام دهند و رضایت کافی را از درمان خود کسب نمایند.

ترمیم مو به روش بافت برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این روش برای تمامی افرادی که دارای شرایط زیر باشند مناسب است:

استفاده از این روش برای اشخاصی که قصد دارند پروتز مو در مدت زمان بیشتری به صورت ثابت بر روی سر انها باقی بماند روش مناسبی است.

علاوه بر آن از روش بافت برای خانم ها به وفور استفاده می شود زیرا در این روش بهتر می توان موهای بلند را بر روی سر ثابت و فیکس کرد.

ترمیم مو به روش بافت برای چه کسانی مناسب نیست؟

در مقایسه با اشخاصی که ترمیم مو به روش بافت برای آنها مفید است، این روش برای کسانی که نمی خواهند از پروتز به صورت نیمه دائمی استفاده کنند،

مناسب نخواهد بود زیرا در این روش پروتز به طور ثابت برای مدت زمانی بر روی سر نصب می شود و نمی توان در مواقع مورد نظر آن را از روی سر جدا کرد. به همین دلیل این روش برای این دسته از افراد روش مناسبی شناخته نمی شود.

مراقبت های بعد از ترمیم

ترمیم مو به روش بافت به مراقبت هایی به شرح زیر نیاز دارد:

  1. رعایت مواردی که توسط کلینیک زیبایی و متخصصین آن به فرد توصیه شده است
  2. مراقبت کردن از موها برای جلوگیری از گره خوردن آنها خصوصات کسانی که تار موی نازکی دارند
  3. رعایت بهداشت پوست سر و مو برای جلوگیری از بروز مشکل
  4. رسیدگی به موها و پروتز مو به صورت مرتب

هزینه ترمیم مو

هزینه ترمیم مو به روش بافت برای هر شخصی متفاوت است و نمی توان هزینه آن را پیش از مراجعه به پزشک تعیین کرد زیرا باید ابتدا وضعیت و شرایط فرد مورد بررسی قرار بگیرد و سپس هزینه برای او تعیین شود.

کلام پایانی

ترمیم مو به روش بافت موضوعی بود که به شرح آن پرداختیم. امیدواریم که مطالب ذکر شده در خصوص این روش اتصال پروتز مو به سر برای شما مسمر ثمر بوده باشد.

چنانچه

هنوز در خصوص روش ترمیم مو و یا روش اتصال پروتز مو به روی سر دچار تردید هستید و به راهنمایی های بیشتری نیاز دارید، می توانید سایر مقالات درج شده در وب سایت را ما مطالعه کنید و یا با تماس گرفتن با کلینیک ما سوالات خود را از همکاران ما بپرسید.

مرکز موی ایندرا

در خدمت شما هموطنان عزیز است و آماده ارائه انواع خدمات زیبایی مو به شما عزیزان می باشد که با مراجعه به این مرکز می توانید از خدمات این مجموعه بی نظیر بهره مند شوید و پروتز مو را به بهترین شکل ممکن در این مجموعه انجام دهید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!