ترمیم اکستنشن مو

آنچه در این مقاله می خوانید!

اکستنشن مو چیست؟ ترمیم اکستنشن مو چگونه است؟ در چه مواقعی به ترمیم اکستنشن مو نیاز است؟ مراقبتهای بعد از اکستنشن مو چیست؟ هزینه ترمیم اکستنشن مو چه قدر است؟ در مرکز موی ایندرا قصد داریم که به بررسی این پرسش ها در رابطه با اکستنشن مو بپردازیم.

با این وجود اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید اکستنشن مو انجام دهید و یا به اطلاعات خود در این زمینه بیفزایید با ما تا بخش آخر همراه بمانید.

روش هایی که امروزه به منظور ترمیم مو استفاده می شوند بسیار متعدد هستند و هر کدام از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار هستند که در میان انواع روش هایی که به این منظور استفاده می شوند اکستنشن مو نیز یکی از آنها محسوب می شود.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن یکی از روش هایی است که به واسطه آن میتوان حجم موها را افزایش داد و به پرپشتی موها افزود. در این روش تار موهای طبیعی و یا مصنوعی به موهای طبیعی خود شخص متقاضی متصل می شوند و به این شکل حجم مو به میزان دلخواه فرد افزایش پیدا می کند.

موهای اکستنشن

از بخش بالای سر در زیر موهای طبیعی چسبیده می شود و که بخش اتصال انها به موهای طبیعی در اکثر مواقع رویت نمی شود.

در روش اکستنشن

می توان از موی طبیعی و یا مصنوعی استفاده کرد که موی طبیعی در واقع همان موی خود انسان است و موی مصنوعی در کارخانه ها با استفاده از الیاف نانو تولید می شود.

میزان دوام و ماندگاری اکستنشن مو

اکستنشن مو دارای دوام و ماندگاری مشخصی است و از روش های موقتی ترمیم مو محسوب می شود که باید برای ترمیم آن اقدام کرد.

میزان دوام و ماندگاری ترمیم مو در این روش حدودا به میزان سه ماه است و پس از سه ماه بهتر است که برای ترمیم آن اقدام کرد. البته در بسیاری از مواقع قبل از سه ماه نیز میتوان برای ترمیم مو اقدام نمود.

ترمیم اکستنشن مو

ترمیم اکستنشن مو چگونه است؟

کسانی که از روش اکستنشن مو استفاده کرده باشند و بخواهند به ترمیم آن بپردازند باید برای انجام این کار به آرایشگاه ها و یا مراکز زیبایی مو مراجعه کنند تا زیر نظر افراد متخصص در این زمینه به ترمیم مو بپردازند.

زمانی که

به مراکز زیبایی پوست و مو مراجعه می کنید تا اکستنشن مو را ترمیم کنید، وضعیت آنها توسط متخصص تحت بررسی قرار می گیرد و سپس او موهای آسیب دیده را از روی سر جدا می کند و آنها ریموو می نماید و سپس به جای انها از اکستنشن مو در بخش های مورد نظر استفاده می کند.

از آنجایی که

اکستنشن با روش گره ای و یا چسبی به مو متصل می شود، ریموو کردن آن به تخصص نیاز دارد زیرا ممکن است که باعث آسیب دیدن موهای طبیعی شود و به همین دلیل باید با دقت زیادی آن را انجام داد.

در چه مواقعی به ترمیم اکستنشن مو نیاز است؟

در واقع هر زمانی که موهای به کار رفته در اکستنشن زیبایی خود را از دست بدهند و دچار مشکل شوند باید برای ترمیم آنها اقدام کرد.

به عنوان مثال: اگر موهای اکستنشن شده وز شوند و یا حالت خود را از دست بدهند به ترمیم نیاز است.

زیرا موهای اکستنشن شده صاف هستند در حالی که وقتی به ترمیم نیاز پیدا می کنند، وز و فر خورده می شوند.

4 مراقبت بعد از اکستنشن مو

همه کسانی که از ترمیم اکستنشن مو استفاده می کنند باید پس از آن مراقبت های بعد از اکستنشن مو را رعایت کنند تا مدت زمان ماندگاری و دوام مو افزایش پیدا کند. این مراقبت ها از قبیل زیر هستند:

1) شانه زدن موها به صورت اصولی و صحیح

شانه زدن موها پس از اکستنشن مو بسیار مهم است که باید حتما آن را رعایت کنید زیرا اگر به شکل درس و اصولی موهای خود را شانه نکنید موهای اکستنشن شده دچار آسیب می شوند و گره های آنها مشکل پیدا می کند.

با این وجود نه تنها اکستنشن مو بلکه موهای طبیعی نیز دچار مشکل می شوند و ریزش مو پدید می آید.

2) شست شوی صحیح مو

زمانی که قصد دارید موهای اکستنشن شده را شست و شو دهید باید از چنگ زدن موها بپرهیزید و به آرامی و با ملایمت شست و شوی موهای خود را انجام دهید تا در آنها گره ایجاد نشود و موهای اکستنشن مو حالت خود را از دست ندهند.

فرانوش نکنید که موهای شما در این حالت شرایط عادی ندارند و باید با ملایمت بیشتری با آنها برخورد کنید.

3) استفاده از نرم کننده و شامپوی مناسب

شامپو و نرم کننده مناسب در جلوگیری از بین رفتن حالت موهای اکستنشن شده بسیار موثر است و باید از انواع شامپوهایی استفاده کنید که باعث نرم شدن موهای اکستنشن شده شود.

خصوصا

زمانی که در اکستنشن از موهای مصنوعی استفاده شده باشد زیرا موهای مصنوعی بیشتر از موهای طبیعی با مواد شوینده واکنش نشان می دهند و وز و زبر می شوند.

4) جلوگیری از افتادن وزن و فشار بر روی موها

زمانی که از این روش به منظور ترمیم مو استفاده می کنید باید در حین خواب و یا استراحت و یا در مواقع دیگر از فشار وارد شدن بر روی موهای خود جلوگیری کنید زیرا فشار باعث می شود که موهای ترمیم شده دچار اسیب شوند و پف آنها بخوابد.

هزینه ترمیم اکستنشن مو چه قدر است؟

اکستنشن مو در حالت کلی هزینه خیلی زیادی ندارد و با صرف هزینه مقرون به صرفه میتوان آن را انجام داد و به حجم موها افزود. معمولا هر چه هزینه اولیه ترمیم مو کمتر باشد، هزینه مورد نیاز برای ترمیم مجدد آن نیز کمتر خواهد شد و با این وحود برای ترمیم کردن موهای اکستنشن شده هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را باید بپردازید.

اما لازم به ذکر است که

هزینه مورد نیاز برای انجام این کار به تعداد اکستنشن مو که برای ترمیم مو به کار می برید، وابسته است و هر چه تعداد تار موهای اکستنشن مو بیشتر باشد باید هزینه بیشتری را به این منظور در نظر بگیرید.

کلام پایانی

اکستنشن مو و ترمیم آن را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا در صورتی که قصد دارید از این روش برای ترمیم مو استفاه کنید بدانید که ترمیم آن به چه شکل است و چه ویژگی هایی دارد.

در صورت تمایل برای ترمیم آن در مرکز موی ایندرا با ما در تماس باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!