آمین اکسیل Vichy Dercos Pro

امینکسیل Vichy Dercos Pro
آنچه در این مقاله می خوانید!

آمین اکسیل Vichy Dercos Pro چیست؟ رسیدگی به موها در بانوان و اقایان بسیار حائز اهمیت است و باید حتما از محصولات مراقبت از مو متناسب با وضعیت موها استفاده کرد تا بیماری ها و یا هر گونه مشکلی که در مو ایجاد می شوند برطرف گردند.

در غیر این صورت وضعیت موها روز به روز بدتر می شود و موها به ندرت ضعیف شده و سرانجام ریزش مو به وجود می آید تا جایی که منجر به طاسی سر می گردد. پس قبل از آن که دیر شود باید جلوی این اتفاقات را گرفت.

در این زمینه محصولات بسیار متنوعی وجود دارند که با مشورت پزشک میتوانید از انها استفاده کنید. آمین اکسیل Vichy Dercos Pro همانند ماینوکسیدیل یک محلول بسیار مناسب است که در جهت تقویت مو میتوانید از آن استفاده کنید.

آمین اکسیل Vichy Dercos Pro چیست؟

آمین اکسیل Vichy Dercos Pro یک محلول ضد ریزش موی بسیار قوی است که با کیفیت بسیار بالا در آزمایشگاه های تخصصی ساخته می شود و در دسترس مردم کشورهای مختلف قرار می گیرد؛ خوشبختانه هموطنان عزیز ما در ایران نیز میتوانند این محلول را تهیه کنند و در جهت محافظت از مو به کار ببرند.

به عبارت دیگر میتوان گفت که

این محلول با وجود آزمایش هایی که بر روی آن انجام شده است، امتحان خود را پس داده و با خیال آسوده میتوانید از آن استفاده کنید. تونیک موی آمین اکسیل  به تقویت و تغذیه مو از ریشه تا نوک مو می پردازد و تمامی مسائل و مشکلات را برطرف می سازد.

چه کسانی قادر به استفاده از آمین اکسیل هستند؟

تونیک موی آمین اکسیل Vichy Dercos Pro محلولی است که استفاده از آن برای بانوان و آقایان مناسب است اما توجه داشته باشید که آقایان باید این محصول را در انواع تهیه شده برای آقایان خریداری کنند و بانوان نیز باید نوعی از آن که مخصوص بانوان است را خریداری نمایند.

به صورت کلی همه کسانی که شرایطی به شرح زیر داشته باشند امکان استفاده از این محلول را خواهند داشت:

1افرادی که به تقویت مو نیاز دارند
2کسانی که میخواهند از بروز مشکل در مو جلوگیری کنند
3کسانی که قصد محافظت از مو داشته باشند
4افرادی که دارای آسیب های شدید و یا جزئی در تار موهای خود هستند
5افرادی که به ریزش مو مبتلا هستند
6افرادی که دارای تار موهای خشک و شکننده هستند
7کسانی که به سوختگی ساقه مو مبتلا شده اند
8کسانی که ریزش مو از ریشه داشته باشند
 Vichy Dercos Pro
Vichy Dercos Pro

8 مزیت استفاده از محلول آمین اکسیل

مهمترین مزیت هایی که در استفاده از محلول آمین اکسیل Vichy Dercos Pro و ماینوکسیدیل خارجی وجود دارد مواردی از قبیل زیر هستند:

  • امکان برطرف کردن تمامی مشکلات و مضلات مویی
  • امکان تقویت مو
  • امکان جلوگیری از ریزش مو
  • امکان استفاده از این محلول برای همه افراد بدون هیچ محدودیت
  • امکان تهیه آن در کشور ایران و از طریق فروشگاه های معتبر
  • عدم بروز مشکل و عوارض با مصرف این محلول
  • تامین ویتامین ها و مواد مورد نیاز برای مو
  • امکان تقویت ساقه و ریشه مو
  • و…

نحوه استفاده از آمین اکسیل Vichy Dercos Pro

برای استفاده از اکسیر آمین اکسیل Vichy Dercos Pro بهتر است تا زیر نظر پزشک آن را به کار ببرید. اما در صورتی که بدون تجویز پزشک آن را تهیه کرده اید و مورد استفاده قرار می دهید بهتر است تا به مدت 3 ماه مداوم محلول را مورد استفاده قرار دهید و دو فاز درمانی داشته باشید.

در صورتی که بخواهید به شکل فشرده محلول را به کار ببرید باید به مدت 6 هفته و 3 روز در هر هفته آن را به کار ببرید و هر روز آن را روی موهای خیس خود ماساژ دهید.

اما اگر بخواهید یک دوره درمان نگهدارنده داشته باشید بهتر است تا به صورت تک دوزی و به مدت 6 هفته محلول را به کار ببرید.

قیمت آمین اکسیل Vichy Dercos Pro

قیمت آمین اکسیل در مقایسه با برخی از اکسیرهای دیگری که در این زمینه به کار می روند بسیار مناسب تر است و با صرف مبلغ کمتری میتوانید آن را تهیه کنید.

اما مسائلی می توانند بر روی هزینه آن تاثیر گذار باشند که از این جهت بهتر است تا در هنگام خرید به تمامی فاکتورها و مسائل موثر در قیمت توجه کنید. این موارد عبارتند از:

1) نرخ ارز و دلار

با وجود آنکه آمین اکسیل یک محصول وارداتی است و از کشورهای دیگر تهیه می شود باید در هنگام خرید آن به نرخ ارز و دلار توجه کنید زیرا با افزایش یا کاهش نرخ دلار هزینه آن نیز دستخوش تغییراتی می شود.

2) تخفیف های لحاظ شده بر روی محصول

برخی از فروشگاه ها که این محلول را در اختیار شما قرار می دهند خصوصا فروشگاه های اینترنتی تخفیف هایی را به شکل دوره ای بر روی محصولات خود لحاظ می کنند که این هنگام بهترین زمان برای خرید اکسیر آمین اکسیل است و با مبلغ بسیار مقرون به صرفه تر میتوانید آن را تهیه کنید.

3) اصل و یا تقلبی بودن آمین اکسیل Vichy Dercos Pro

متاسفانه کالاهای تقلبی در کشور ما بسیار زیاد شده اند و باید در حین خرید انواع لوازم آرایشی بهداشتی خصوصا نمونه های خارجی به اصل یا تقلبی بودن انها توجه کنید.

معمولا نمونه های تقلبی از این محصولات دارای قیمت خیلی پایین تر از فروشگاه های دیگر هستند که در این حین باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرید.

4) حجم محصول

آمین اکسیل با حجم های متفاوتی در بازار موجود است که مسلما حجم آن نیز در قیمت تاثیر گذار است و هر چه سایز آن بزرگ تر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.

بخش پایانی

آمین اکسیل Vichy Dercos Pro  و آمپول تقویت مو را می توانید از مجموعه مرکز موی ایندرا تهیه کنید و از شرایط مناسب آن بهره مند گردید.

مرکز موی ایندرا به صورت تخصصی در زمینه زیبایی و سلامتی پوست و مو فعالیت دارد که در صورت نیاز به مشورت با پزشک نیز میتوانید از خدمات این مرکز بهره مند گردید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!