پروتز مو کره ای

پروتز مو کره ای چیست و چه کاربردی دارد؟
آنچه در این مقاله می خوانید!

در انتخاب پروتز مو کره ای با کیفیت به چه نکاتی باید توجه کرد؟ پروتز مو یکی از راه های بدست آوردن دوباره حس زیبایی و رضایت از ظاهر برای افرادی است که از کم مویی و طاسی خود رنج می بند.

کاشت مو و ترمیم مو در کنار پروتز و انواع کلاه گیس، هر کدام به نوعی در جبران این نقص کمک می کنند. اما فرد براساس شرایط خود و هزینه هایی که می تواند پرداخت کند یکی از این متدها را انتخاب می کند.

برای کسایی که از خونریزی و عمل های جراحی گریزان هستند اما در عین حال می خواهند دوباره ظاهری طبیعی داشته باشند، به جای کاشت مو و کلاه گیس، پروتز مو کره ای را بر می گزینند. پروتز مو یک لایه بسیار نازک و همانند پوست سر است که بر روی آن موهای طبیعی و یا الیاف مصنوعی کاشت شده است.

حالت مشبک کمک می کند که موهای کاشته شده به راحتی از آن عبور کرده و علاوه براین عرق و هوا به راحتی در جریان باشد. با این کار دیگر خطری برای ابتلا به بیماری های قارچی پوست و یا عفونی وجود ندارد.

شناسایی پروتز مو با کیفیت بالا

پوشیدن کلاه گیس بد تولید شده می تواند یک تجربه ناخوشایند باشد، از احساس ناراحتی و خارش کلاه گیس گرفته تا عدم تناسب آن آنطور که باید. 

در اینجا 4 نکته برتر ما برای شناسایی یک پروتز مو با بالاترین کیفیت آورده شده است تا هنگام پوشیدن آن احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید.

1) راحتی

پروتز مو شما باید از پارچه قابل تنفس ساخته شود تا گرما بین مواد و سر شما محبوس نشود. هیچ چیز ناراحت کننده تر از کلاه گیس داغ، عرق کرده و خارش دار نیست. اطمینان از حداکثر راحتی در پروتز شما ضروری است. 

2) طول عمر

نشانه قابل توجهی از یک کلاه گیس با کیفیت بالا از طریق طول عمر آن اندازه گیری می شود. اگرچه همه ما دوست داریم یک کلاه گیس با کیفیت بالا را با قیمت پایین کشف کنیم، قیمت کلاه گیس با طول عمر آنها مطابقت دارد.

 یکی از ارزش‌های بالاتر احتمالاً برای استفاده روزمره امکان‌پذیر است، با قابلیت حالت دادن به آن به ظاهر متفاوت و استفاده از محصولات موی دلخواه شما. 

با مراقبت مناسب و نگهداری از آن، پروتز می تواند بیش از یک سال در صورت استفاده روزانه و تا سه سال با استفاده کمتر معمولی دوام بیاورد.  

3) ظاهر طبیعی

یکی دیگر از ویژگی های یک کلاه گیس باکیفیت طبیعی بودن کامل است. بهترین کلاه گیس ها درخشش طبیعی دارند و باید به طور ایمن روی سر شما قرار بگیرند، بنابراین از موهای واقعی انسان تقلید می کنند.

 سرمایه گذاری روی یک پروتز با ظاهر طبیعی یک عامل تقویت کننده اعتماد به نفس است و به عنوان یک راه حل راحت و در عین حال شیک برای ریزش مو عمل می کند و به شما کمک می کند اعتماد به نفس و استایل خود را بازیابید .

7 مراقبت از پروتز مو کره ای که باید جدی بگیرید!!

اگر به دنبال ماندگاری و طول عمر زیاد پروتز مو هستید، بهتر است چند نکته را به خوبی رعایت کنید:

1 برای تمدید و تجدید پروتز مو، اهمال کاری نداشته باشید.
2 استفاده از شامپوهای مخصوص و بدون سولفات و نمک طول عمر پروتز را بیشتر می کند.
3 برای شانه زدن و باز کردن گره های پروتز از برس های مخصوص استفاده کنید.
4 عدم استفاده از نرم کننده های قوی
5 عدم استفاده مداوم و همیشگی از سشوار، اتو مو و هر نوع صاف کننده حرارتی مو
6 برای شست و شوی پروتز مو از آب ولرم استفاده شود.
7 عدم استفاده از رنگ های دائمی برای پروتز مو

قیمت پروتز مدل کره ای

هزینه پروتز مو در مرکز موی ایندرا به شکل زیر است:

قیمت پروتز مو 12 الی 17 میلیون تومان

سخن پایانی

از مهم ترین مزایای پروتز مو سیلیکونی یا پروتز مو لس آنجلسی این است که دارای بافت های مختلفی هستند . چه موهای طبیعی شما مجعد، صاف، موج دار، نازک یا ضخیم باشد، همیشه می توانید چیزی را پیدا کنید که دقیقاً با موهای طبیعی شما مطابقت داشته باشد.

کلاه گیس های باکیفیت فواید زیادی دارند و در صورت نگهداری و نگهداری صحیح می توانند ظاهر شما را جذاب تر نشان دهند.

در صورتی که قصد مشاوره با مرکز موی ایندرا دارید با شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!