هزینه و قیمت کلاه گیس طبیعی

هزینه کلاه گیس
آنچه در این مقاله می خوانید!

کلاه گیس طبیعی همان طور که در بخش های فوق اشاره شد دارای انواع مختلفی است و از شرایط و ویژگی های مختلفی برخوردار است.

از این رو هزینه و قیمت کلاه گیس طبیعی را می توان متاثر از بسیاری از مسائل دانست که در این مقاله قصد داریم در مورد آن ها به شکل مفصل با شما صحبت کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

قیمت کلاه گیس طبیعی

هزینه انواع کلاه گیس به شرح زیر است:

قیمت کلاه گیس طبیعی زنانه 12 الی 17میلیون تومان
قیمت کلاه گیس طبیعی مردانه 12الی 15 میلیون تومان

توجه کنید که!!

این نوع کلاه گیس ها کاملا سفارشی بوده و تفاوت بسیار زیادی با کلاه گیس های دیگر دارند به گونه ای که با استفاده از این نوع کلاه گیس ها افراد متوجه مصنوعی بودن آن نخواهند شد!!

1) برند کلاه گیس

انواع مختلفی از برند ها به تولید کلاه گیس در جهان می پردازند و از این رو کشور سازنده آنها نیز متفاوت هستند. برند و کشور سازنده کلاه گیس از مهم ترین مسائلی هستند که در هزینه مورد نیاز برای تهیه کلاه گیس طبیعی موثر واقع می شوند.

زیرا هر برندی، شرایط متفاوتی دارد و با این وجود برندی که کیفیت بالاتری داشته باشد، مسلما قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

2) نوع کلاه گیس

کلاه گیس انواع مختلفی دارد که برخی از آنها با تار موی مصنوعی ساخته می شوند و برخی دیگر با تار موی طبیعی. علاوه بر آن برخی از انواع مارک کلاه گیس دست ساز هستند و برخی دیگر ماشینی.

قیمت کلاه گیس طبیعی زنانه

تمامی این مسائل

در هزینه کلاه گیس موثر هستند و کلاه گیس های طبیعی در مقایسه با مصنوعی گران قیمت تر هستند و کلاه گیس های دست بافت نیز گران تر از انواع ماشینی می باشند که باید به تمامی این مسائل در تهیه کلاه گیس توجه کنید.

3) کیفیت کلاه گیس طبیعی

مسلما آن دسته از انواع کلاه گیس طبیعی که کیفیت بیشتری داشته باشد، هزینه بیشتری نیز خواهد داشت و برای تهیه آن باید هزینه بیشتری پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: تفاوت پروتز مو با کلاه گیس

ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای تهیه کلاه گیس، از جمله کلاه گیس توری، کلاه گیس بلند از انواع با کیفیت آن استفاده کنید تا هم جلوه طبیعی تری برای شما عزیزان ایجاد کند و هم با بهره مند بودن از کیفیت بالا نیاز به صرف هزینه مجدد در این زمینه را برای شما کاهش دهد.

4) بلندی و کوتاهی مو در کلاه گیس

کلاه گیس هایی که دارای موهای بلند تری هستند، در مقایسه با کلاه گیس هایی که تار موهای کوتاه تری دارند، هزینه بیشتری دارند زیرا برای تهیه آنها از تار موهای بیشتری باید استفاده شود.

با این وجود اگر قصد دارید که انواع کلاه گیس با تار موهای بلند تهیه کنید، از این مساله غافل نشوید که هزینه آن برای شما بیشتر خواهد بود.

5) زنانه و یا مردانه بودن آن

نه تنها بانوان، بلکه آقایان نیز از کلاه گیس برای پوشاندن کم مویی خود استفاده می کنند.

در این خصوص لازم است بدانید که

کلاه گیس های مردانه معمولا در مقایسه با کلاه گیس زنانه هزینه کمتری دارند زیرا برای آقایان معمولا از تار موهای کوتاه تری استفاده می شود و مدل موی کلاه گیس نیز در مقایسه با کلاه گیس زنانه از پیچیدگی کمتری برخوردار است.

پس آقایان باید خوشحال باشند که هزینه و قیمت کلاه گیس طبیعی برای آنها بسیار مناسب تر از بانوان خواهد بود.

قیمت کلاه گیس زنانه ارزان

از طرف دیگر با انجام این کار میتوان از مزیت های زیر نیز بهره مند گردید:

کلاه گیس طبیعی از آنجایی که یک روش موقتی برای ترمیم مو است، عزیزانی که آن را به جای کاشت مو مورد استفاده قرار دهند، از این امکان برخوردار خواهند بود که دائما مدل موی خود را تغییر دهند و در مدل موی خود تنوع بسیار زیادی ایجاد نمایند.

علاوه بر آن

کلاه گیس طبیعی ارائه دهنده نتیجه آنی است و در لحظه میتوان از نتیجه آن بهره برد در حالی که برای دریافت نتیجه حاصل از کاشت مو باید مدت زیادی را صبوری نمود.

کلاه گیس طبیعی یک روش غیر تهاجمی برای ترمیم مو محسوب می شود که هیچ درد و خونریزی و جراحتی به همراه ندارد در حالی که کاشت مو تهاجمی است و با درد و خونریزی اندک همراه است؛

به همین دلیل کاشت مو برای کسانی که مبتلا به بیماری های خاص باشند روش مناسبی نخواهد بود اما کلاه گیس طبیعی برای هر انسانی بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.

 قیمت کلاه گیس طبیعی کوتاه

بیشتر بخوانید: کلاه گیس بافت

روش های خرید با قیمت مناسب

کلاه گیس را به دو شکل تک و یا عمده میتوان از مراکز فروش آن خریداری کرد که این روش ها عبارتند از:

خرید تک و عمده.

در صورتی که برای خرید آن به صورت عمده یعنی در تعداد بالا اقدام کنید، هزینه هر یک عدد از کلاه گیس به میزان زیادی برای شما کاسته می شود زیرا همیشه خرید عمده اجناس به این شکل انجام می شود که مرکز موی ایندرا نیز چنین امکانی را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

از طرف دیگر

چنانچه کلاه گیس طبیعی را از تولید کنندگان آن تهیه کنید، مبلغ هر یک عدد به میزان زیادی کاهش می یابد زیرا با خرید مستقیم از تولید کنندگانی نظیر:

مرکز موی ایندرا واسطه های فروش کلاه گیس طبیعی کنار زده می شوند و به این شکل هزینه تمام شده آن برای شما کاهش می یابد.

 قیمت کلاه گیس مردانه

کلاه گیس طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

کلاه گیس طبیعی برای تمامی افرادی که دارای شرایط زیر باشند، مناسب است:

  • افرادی که می خواهند از روش های بدون تهاجم استفاده کنند و بدون درد و خونریزی موهای خود را زیبا و ترمیم کنند.
  • افرادی که به دنبال روش هایی هستند تا در مدت زمان کوتاه و به شکل آنی نتیجه آن دریافت شود.
  • تمامی افراد بدون هیچ محدودیت سنی و جنسی می توانند از این روش استفاده کنند. حتی کودکانی که مشکل طاسی سر دارند نیز می توانند از این روش بهره ببرند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری های مختلف هستند و یا انواع الگوهای طاسی سر را دارند.

به صورت کلی

می توان گفت که استفاده از روش کلاه گیس طبیعی هیچ گونه محدودیتی ندارد و برای تمامی افراد و با هر شرایطی مناسب واقع می شود. حتی لازم به ذکر است که در بسیاری از مواقع کسانی که خود موهای خوبی دارند نیز از این روش استفاده می کنند تا مدل موهای خود و یا رنگ آن را در یک زمان خاص تغییر دهند.

8 مزیت کلاه گیس طبیعی چیست؟

از جمله مهم ترین مزایای این مدل کلاه گیس ها یا کلاه گیس آمبره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) افزایش میزان طبیعی بودن کلاه گیس
2) کمک به ایجاد جلوه زیباتر در چهره
3) امکان تهیه انها متناسب با موهای طبیعی خود فرد
4) کیفیت و ماندگاری بالا
5) رنگبندی و مدل های مختلف
6) بهره بردن از رنگ موهای کاملا طبیعی و غیر مصنوعی
7) نصب مناسب
8) امکان تهویه شدن پوست سر با استفاده از آن

آیا کلاه گیس طبیعی بهتر از کلاه گیس مصنوعی است؟

کلاه گیس های طبیعی در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی مسلما بهتر هستند و با توجه به مزایای آنها تهیه این نوع کلاه گیس را به شما توصیه می کنیم.

اما

باید گفت که کلاه گیس های مصنوعی نیز از کیفیت پایینی برخوردار نیستند و استفاده از آنها نیز می تواند مناسب واقع شود.

به صورت کلی اینکه کدام یک از انواع این کلاه گیس ها بهتر هستند، به شرایط افراد نیز وابسته است و شما میتوانید بر اساس نظر و میل و سلیقه خود یکی از آنها را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: کلاه گیس چسبی

هزینه کلاه گیس

تفاوت کلاه گیس طبیعی و مصنوعی

مهم ترین تفاوت موجود بین این دو مدل، استفاده از تار موی طبیعی در کلاه گیس طبیعی و به کار رفتن الیاف مصنوعی نانو در کلاه گیس مصنوعی است.

کلاه گیس مصنوعی را می توان با ضخامت دلخواه تهیه کرد، در حالی که در کلاه گیس طبیعی معمولا ضخامت تار های مو از حد نرمال بیشتر نخواهد بود.

قیمت کلاه گیس مصنوعی در مقایسه با طبیعی کمتر است و تهیه آن نیاز به صرف هزینه کمتری خواهد داشت.

 قیمت کلاه گیس چسبی مردانه

اما در این رابطه باید به این مساله اشاره کنیم که شاید تهیه کلاه گیس مصنوعی هزینه کمتری داشته باشد.

اما

استفاده از آن هزینه های شما را در بلند مدت افزایش می دهد زیرا در مقایسه با کلاه گیس طبیعی به میزان بیشتری نیاز به تعوض و تعمیر پیدا می کند و طول عمر آن کمتر است.

آیا نیاز به مشاوره دارید؟

آیا برای خرید کلاه گیس طبیعی و اطلاع از قیمت های آن نیاز به مشاوره دارید. همین الان با ما تماس بگیرید تا از قیمت آنی کلاه گیس طبیعی و کیفیت کلاه گیس مطلع شوید.

به همین دلیل

با استفاده از کلاه گیس طبیعی هزینه های شما در بلند مدت کاهش پیدا می کنند. دوام و ماندگاری کلاه گیس مصنوعی کمتر از طبیعی است زیرا با به کار رفتن الیاف مصنوعی در آن در مدت کوتاه تری، این الیاف زیبایی خود را از دست می دهند و دفرمه می شوند.

3 سوال متداول

3 سئوالی که همیشه مراجعه کنندگان میپرسند این است که:

آیا هزینه مربوط به کلاه گیس طبیعی را می توان با بیمه پرداخت کرد؟

در رابطه با این پرسش باید گفت که خیر هزینه کلاه گیس طبیعی را نمی توان توسط بیمه پرداخت کرد زیرا استفاده از این روش جزو امور درمانی به حساب نمی آید و یک روش زیبایی است.

بیمه درمانی

نیز تنها به امور درمانی تعلق می گیرد. حتی کسانی که به علت بیماری به ریزش مو دچار شده اند و به کلاه گیس نیاز دارند نیز باید هزینه آن را بدون بیمه و به شکل آزاد پرداخت کنند.

اما اگر می خواهید که در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید و از این مساله مطمئن شوید، بهتر است که با مرکز بیمه خودتماس بگیرید و از آنها در این خصوص سوال حود را بپرسید.

آیا قیمت کلاه گیس طبیعی در فروشگاه های مختلف با هم متفاوت است؟

در پاسخ به این سوال مهم باید گفت که بله قیمت کلاه گیس طبیعی در فروشگاه های مختلف با هم متفاوت است.

علت این موضوع این است که برخی از فروشگاه ها سود بیشتری از مشتریان دریافت می کنند و برخی دیگر نیز سود کمتری بر روی محصولات خود قرار می دهند که در نتیجه خرید از آنها با قیمت مناسب تری امکان پذیر است.

علاوه بر نحوه عرضه کلاه گیس طبیعی به فروشگاه های مختلف با هم متفاوت است و ممکن است که هزینه تمام شده برای تهیه کلاه گیس توسط یک فروشگاه از فروشگاه دیگر بیشتر باشد و به این دلیل هزینه تمام شده آن برای مشتری نیز افزایش پیدا کند.

همچنین لازم به ذکر است که برخی از فروشگاه ها برای مشتریان خود تخفیفاتی را لحاظ می کنند و کمی در مبلغ به انها تخفیف می دهند و برخی دیگر هیچ تخفیفی را به مشتری اعطا نمی کنند.

از این جهات می توان گفت که قیمت کلاه گیس طبیعی در فروشگاه های مختلف با هم متفاوت است.

بهترین روش برای تهیه و خرید کلاه گیس طبیعی چیست؟

اگر قصد دارید که کلاه گیس طبیعی را با قیمت مناسبی تهیه کنید و هزینه بیشتر از حد معمول برای آن پرداخت نکنید، بهترین راهکار برای شما این است که از گزینه خرید اینترنتی کلاه گیس طبیعی استفاده کنید و این محصول را به شکل اینترنتی خریداری کنید.

علت اینکه

خرید اینترنتی بهترین گزینه برای شما است، این است که با انجام این کار در هر شهری که باشید می توانید این محصول را با قیمت پایه و مناسب و بدون اضافه شدن هزینه های جانبی بر آن خریداری کنید و واسطه ها را دور بزنید.

علاوه بر آن با انجام این کار مدت زمان کمتری برای خرید نیاز دارید و در هر ساعت از شبانه روز و بدون نیاز به صرف هزینه برای رفتن به مرکز خرید می توانید امور مورد نظر خود را انجام دهید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
4 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
حسن رجبی
11 months ago

سلام کلاه گیسای شما تار موهای طبیعی در ان استفاده شده است؟

Editor
Reply to  حسن رجبی
11 months ago

سلام بله
موهای طبیعی بکار رفته است

ناشناس
11 months ago

ممنونم از توضیحاتتون راجب کلاه گیس های خوبتان

Editor
Reply to  ناشناس
11 months ago

ممنون از نگاهتون

آنچه در این مقاله می خوانید!