هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1402

قیمت کاشت مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

مطالعه این مقاله برای تمامی افرادی که میخواهند بدانند هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1402 چقدر است و یا می خواهند روش های مختلف پرداخت هزینه کاشت مو را بدانند، بسیار مناسب است و به این شکل می توانند پاسخ سوالات زیادی را در خصوص هزینه کاشت مو پیدا کنند.

هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1402 چه قدر است؟ انواع مسائل موثر در هزینه کاشت مو چیست؟ هزینه کاشت مو در سال 1402 را به چه  روش هایی می توان پرداخت کرد؟

قیمت کاشت مو در تهران

هزینه کاشت مو چقدر است؟ این هزینه در حالت تقریبی به شکل زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت مو 13 الی 20 میلیون تومان

آیا هزینه کاشت مو در همه شهرها یکسان است؟

با توجه به اینکه هزینه مورد نیاز برای کاشت موی سر دارای نرخ تعیین شده و مصوبه ای نمی باشد و با توجه به این موضوع که عواملی در این هزینه تاثیر گذار هستند، ممکن است که قیمت کاشت مو در سال 1402 در شهر های مختلف و یا حتی محله ها ومنطقه های مختلف باه تفاوت داشته باشد.

در نتیجه

اگر قصد دارید تا هزینه کاشت مو لیزری در شهر های مختلف و موقعیت های متفاوت را با هم مقایسه کنید، می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی به راحتی این کار را انجام دهید.

کاشت مو قیمت مناسب

به صورت کلی لازم به ذکر است که هزینه مورد نیاز برای کاشت مو در سال 1402 دارای هیچ گونه نرخ مصوبی نیست.

اما با این وجود

با در نظر گرفتن این موضوع که برای مشخص شدن هزینه مورد نیاز به صورت دقیق باید عوامل تاثیر گذار بررسی شوند، می توان این قیمت را در محدوده 6 الی 9 میلیون تومان متغیر در نظر گرفت.

1) قیمت کاشت مو برای مردان

9 الی 15 میلیون تومان

2) قیمت کاشت مو برای زنان

8 الی 13 میلیون تومان

ما به شما عزیزان مراجعه به کلینیک هایی که هزینه آنها برای کاشت مو از این محدوده قیمتی پایین تر است را توصیه نمی کنیم، زیرا این کلینیک ها ممکن است که کاشت مو را به صورت بهداشتی و استاندارد انجام ندهند.

یا حتی

برای کاشت از مهارت پزشکان کاربلد بهره نبرند که در این صورت نتیجه کاشت برای شما رضایت بخش نخواهد شد.

به همین دلیل با در نظر گرفتن تاثیری که موها در زیبایی افراد دارند، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که تا حد ممکن در انتخاب کلینیک، پزشک و شیوه کاشت نهایت دقت را داشته باشید و کمی بیشتر هزینه کنید تا نتیجه موفقیت آمیزی از کاشت داشته باشید.

هزینه کاشت مو در پیشانی زنان
هزینه کاشت مو در پیشانی

6 عامل موثر بر روی قیمت کاشت مو

از جمله مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 نوع شیوه کاشت مورد استفاده و تعیین شده برای فرد
2 وسعت بخشی که می خواهید برای آن کاشت مو انجام دهید
3 تراکم مویی که فرد در نظر دارد
4 میزان تخصص و مهارت پزشک مربوطه
5 کلینیک زیبایی در نظر گرفته شده و موقعیت مکانی آن

با این 3 روش، هزینه کاشت مو را بپردازید!

قیمت کاشت مو در تهران در سال 1402 یا کاشت مو جای شکستگی را به چه روش هایی می توان پرداخت کرد؟

انواع روش هایی که برای پرداخت هزینه کاشت مو در سال 1402 استفاده می شوند، به شرح زیر هستند:

1) پرداخت هزینه کاشت مو به صورت نقد

اولین و متداول ترین روش برای پرداخت هزینه کاشت مو، یا هزینه روش مایکروپوینت مو همان پرداخت نقدی است که در این روش تمامی هزینه به صورت یک جا و نقد  و یا توسط عملیات کارت به کارت انجام می شود.

2) پرداخت هزینه کاشت مو توسط چک

روش دومی که از آن برای پرداخت هزینه کاشت مو می توان استفاده کرد، پرداخت هزینه به وسیله چک است.

برخی از کلینیک ها

این امکان را به وجود آورده اند و حاضرند که بخشی از هزینه کاشت مو را در طی یک الی دو چک با مدت های مختلف از متقاضی کاشت مو دریافت کنند.

این امکان نیز برای متقاضی بسیار مفید است و فشار وارد شده به او برای پرداخت هزینه را می کاهد و او به این شکل فرصت پیدا می کند تا هزینه کاشت مو را جور کند.

6 عامل موثر بر روی قیمت کاشت مو

3) پرداخت هزینه کاشت مو به صورت اقساطی

پرداخت اقساطی از جمله روش هایی است که از آن برای پرداخت هزینه کاشت مو می توان استفاده کرد.

شرایط پراخت هزینه کاشت مو به صورت اقساطی در کلینیک های مختلف با هم تفاوت دارد و کلینیک ها شرایط خاص خود را در این رابطه دارند.

شرایط پرداخت اقساط

شرایط پرداخت اقساطی هزینه کاشت مو در کلینیک های مختلف معمولا به شرح زیر است:

پرداخت هزینه در یک 2 قسط

برخی از کلینیک ها تعیین می کنند که متقاضی برای کاشت مو می تواند هزینه را در دو قسط پرداخت کند که معمولا آنها نیمی از هزینه و یا قسط اول را قبل از انجام کار دریافت می کنند.

قسط دوم را در انتهای عملیات کاشت مو از بیمار دریافت می نمایند.

پرداخت هزینه در 3 قسط

در صورتی که کلینیک مورد نظر تعیین کند که پرداخت اقساطی می تواند در سه قسط باشد، معمولا قسط اول پیش از انجام عملیات دریافت می شود و قسط دوم بعد از اتمام مراحل کاشت مو از بیمار دریافت می گردد.

قسط سوم که آخرین پرداختی مراجعه کننده است، در زمانی از او دریافت می شود که مدت شش ماه از کاشت مو گذشته باشد و نتیجه حاصل از کاشت مو برای فرد مورد نظر مشخص شده باشد.

قیمت کاشت مو در تهران
قیمت کاشت مو در تهران

سپس

در این هنگام متقاضی زمانی که به کلینیک مراجعه می کند تا شرایط کاشت مو توسط پزشک بررسی شود و نتیجه آن مشخص شود، در آن هنگام باید قسط سوم را نیز پرداخت کند.

با وجود چنین شرایطی

برای پرداخت هزینه کاشت مو در سال 1402 ، نه تنها به بیمار در خصوص پرداخت هزینه کمک می شود، بلکه اعتماد او به پزشک و کلینیک نیز افزایش پیدا می کند و رضایت او بیشتر حاصل می گردد.

تفاوت قیمت کاشت مو امسال با سال بعد

آیا هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1402 با سال های دیگر متفاوت است؟

در این خصوص باید گفته شود که

متاسفانه ایران در میان تمامی کشور های جهان تقریبا تنها کشوری است که با تورم مواجه است زیرا بر اساس تحریم هایی که به کشور وارد می شود، افزایش قیمت پدید می آید.

با این وجود

معمولا هزینه کاشت مو یا هزینه کاشت موی مصنوعی در هر سالی با سال های دیگر متفاوت است و هر سال که می گذرد هزینه انجام این عملیات نیز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل اگر قصد دارید که کاشت مو انجام دهید، حتما همین امسال اقدام کنید و کاشت موی خود را در مرکز ایندرا هیر انجام دهید.

کاشت مو قیمت مناسب

تفاوت هزینه کاشت مو برای بانوان و آقایان

آیا قیمت کاشت مو در ایران برای بانوان و آقایان متفاوت است؟

از آنجایی که برای کاشت مو از روش های مختلفی استفاده می شود و با توجه به اینکه معمولا بانوان برای جلوگیری از تراشیدن موها برای انجام کاشت مو، از روش های قدیمی تر استفاده می کنند.

یا حتی

کاشت موی بلند را به روش های دیگر کاشت مو ترجیح می دهند، می توان گفت که هزینه کاشت مو برای خانمها و قیمت کاشت مو برای مردان متفاوت است.

زیرا هزینه کاشت موی بلند هزینه بیشتری دارد و در صورتی که بانوان از روش های قدیمی تر مانند: fue برای کاشت مو استفاده کنند، هزینه ترمیم موهای آنها از آقایان کمتر می شود.

تفاوت هزینه کاشت مو برای بانوان و آقایان
تفاوت هزینه کاشت مو برای بانوان و آقایان

قصد کاشت مو با نتایجی فوق العاده را دارید؟

متقاضیان عزیز کاشت مو، اگر به مطالبی که برای شما عزیزان در خصوص هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1402 مطرح کردیم، توجه کنید، می توانید با آگاهی بیشتری برای ترمیم موهای خود به روش کاشت مو اقدام کنید.

اگر به دنبال بهترین مرکز در تهران برای کاشت مو هستید

به شما توصیه می کنیم که به مرکز ایندرا مراجعه کنید و ترمیم موی خود را در این مجموعه انجام دهید. همچنین لازم به ذکر است که در مرکز موی ایندرا می توانید علاوه بر کاشت مو از خدمات دیگری نیز در خصوص ترمیم مو بهره مند گردید.

برای این کار همین امروز با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!