فیبروز موی سر

فیبروز موی سر
آنچه در این مقاله می خوانید!

فیبروز موی سر روشی است که در آن از دستگاه کارتریج اسکالپ استفاده می شود. دستگاه کارتریج حاوی سوزن های بسیار نازک نانو و مخزن رنگ اسکالپ است که اپراتور فیبروز موی سر با استفاده از بی حس کننده موضعی بر روی سر فرد و استفاده از دستگاه اسکالپ خصوصی را بر روی سر ایجاد می کند که بر اساس این خطوط رنگدانه ها به لایه درم پوست سر وارد می شوند و ظاهری شبیه به تار مو را ایجاد می کنند.

این روش دقیقا همانند روش میکروبلیدینگ و یا فیبروز ابرو است و خطوطی که در فیبروز ابرو در داخل ابرو ها ایجاد می شوند در روش فیبروز مو بر روی سر ایجاد می گردند.

در نهایت با ایجاد این خطوط بر روی پوست، سفیدی پوست سر پوشانده می شود و این چنین کم پشت بودن ها مشخص نمی گردد.

فیبروز موی سر

4 مورد از کاربرد فیبروز موی سر

از جمله کاربرد آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 قسمت های طاس و برهنه مو را بپوشانید.
2 اسکارهای ناشی از جراحی یا اسکار ناشی از شکستگی روی سر یا ابرو را بپوشانید
3 پنهان کردن سوختگی، اسکار یا قبل از تولد
4 رفع بخیه ها بعد از کاشت مو یا هر نوع اسکار روی سر

عوارض فیبروز چیست؟

فیبروز موی سر در حالت کلی یک روش بدون عارضه است که به کار بردن آن هیچ مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند و عارضه ای را پدید نمی اورد. اما با این وجود اگر از این روش در مراکز نامناسب استفاده شود و نکات بهداشتی و ایمنی رعایت نشود، امکان بروز عوارضی از قبیل زیر وجود خواهد داشت:

  • ایجاد عفونت در پوست سر
  • ایجاد حساسیت پوستی
  • امکان انتقال بیماری های خونی نظیر ایدز به متقاضیان فیبروز مو
  • و…

در صورتی که برای استفاده از این روش به مراکز معتبر مراجعه کنید از بروز این مشکلات در امان خواهید ماند. لازم به ذکر است که عوارض اسکالپ سر موقتی و طبیعی بعد از استفاده از این روش نیز وجود دارند که ایجاد تورم، سردرد و یا درد بعد از فیبروز پوست سر است که این عوارض طبیعی هستند و پس از طی شدن دوره نقاهت کاملا از بین می روند و جای هیچ نگرانی در خصوص انها وجود ندارد.

تفاوت فیبروز موی سر با کاشت مو

فیبروز موی سر یکی از تکنیک های دهه های اخیر برای ایجاد حالت شبه طبیعی در مناطقی است که نیاز به رنگ مشابه با عناصر طبیعی بدن مانند مو، ابرو، ریش و سبیل، سینه و همچنین حذف خالکوبی دارد. در بعضی موارد…

اما کاشت مو یک روش طبیعی برای ایجاد موهای طبیعی در مناطقی است که دارای طاسی هستند. برخی معتقدند میکرو اسکالپ روشی جدید برای کاشت مو است و تبلیغاتی نیز در این زمینه وجود دارد.

فیبروز موی سر در چه مراکزی انجام می شود؟

امروزه در کشور ما فیبروز موی سر در سالن های آرایشگاه و یا در مراکز مو انجام می شود که بر اساس مطالب ذکر شده در بخش های فوقانی و اهمیت توجه به بهداشت توصیه می کنیم که از به کار بردن این روش در آرایشگاه ها پرهیز کنید و حتما برای انجام آن به مراکز معتبر مو مانند: مرکز موی ایندرا مراجعه کنید تا نتیجه بسیار مناسبی دریافت کنید و از بروز عارضه در امان باشید.

تفاوت فیبروز موی سر با کاشت مو
تفاوت فیبروز موی سر با کاشت مو

کلام پایانی

در مرکز موی ایندرا بررسی کردیم که فیبروز موی سر چیست؟ با توجه به اطلاعاتی که به دلیل مطالعه این مطلب به دست آورده اید و در صورت رعایت کردن آنها می توانید از این روش به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید و از ترمیم موی خود رضایتمند باشید.

چناچه فکر می کنید که این روش برای ترمیم موهای شما مناسب نیست، از سایر روش ترمیم مو مانند: پروتز مو و یا کاشت مو استفاده کنید که هر دوی این روش ها در مرکز موی ایندرا برای شما عزیزان انجام می گردد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!