ترمیم کراتینه مو

آنچه در این مقاله می خوانید!

در رابطه با کراتینه مو چه می دانید؟ آیا می دانید ترمیم کراتینه مو در چه زمانی باید انجام شود؟ برای حفظ سلامتی و زیبایی موها باید مواد مورد نیاز برای رشد و تقویت مو تامین شود که این مواد هم به صورت داخلی از طریق مواد غذایی که انسان مصرف می کند در اختیار مو قرار می گیرد و هم از طریق مراقبت ها و رسیدگی های مربوط به مو در اختیار آن قرار داده می شود.

در بسیاری از مواقع به دلیل رعایت نکردن این موارد و انجام نشدن رسیدگی های مورد نیاز مو اشخاص با مشکلاتی در سلامتی موهای خود مواجه می شوند که علاوه بر سلامتی مو به زیبایی موها نیز لطمه وارد می شود. از این جهت در چنین مواقعی باید از راهکارهای ترمیم مو استفاده کرد که یکی از بهترین انواع روش های ترمیم مو، کراتینه مو است.

در مرکز موی ایندرا مهم ترین مسائل و نکات در زمینه ترمیم کردن کراتینه مو را با هم بررسی می کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

کراتینه مو چگونه است؟

کراتینه مو یکی از روش های ترمیم مو است که در این روش کراتین مورد نیاز برای مو که نوعی پروتئین در بدن انسان است و به صورت طبیعی در موها وجود دارد و برای رشد و تقویت مو بسیار مهم و ضروری است، برای موها تامین می شود.

مواد کراتینه مو به صورت موضعی بر روی ساقه مو قرار داده می شوند و با ایجاد گرما بر روی ساقه مو به لایه های میانی مو نفوذ می کنند و در نهایت باعث ایجاد صافی، نرمی، براقی و لخت شدن موها می شوند و کراتین مورد نیاز برای مو به این شکل در اختیار ساقه مو قرار داده می شود.

کراتینه مو یک روش دائمی برای ترمیم مو نیست بلکه یک روش موقتی برای ترمیم مو محسوب می شود که به احیای موهای آسیب دیده کمک می کند.

ماندگاری و دوام کراتینه مو چه قدر است؟

کراتینه مو که یک روش غیر دائمی برای ترمیم مو است، تقریبا در حدود 4 الی 6 ماه ماندگاری و دوام دارد و پس از این مدت زمان رفته رفته نتایج حاصل از آن از بین می روند.

اما لازم به ذکر است که مواردی بر روی میزان ماندگاری و دوام کراتینه مو موثر هستند که این موارد عبارتند از:

1) مراقبت های بعد از کراتینه

کسانی که از این روش به منظور احیای مو و ترمیم آن استفاده می کنند، باید حتما بعد از کراتینه مراقبت های بعد از آن را انجام دهند تا از نتایج حاصل از این روش برای مدت طولانی تری بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: ترمیم مو در مرکز تهران

به عنوان مثال: پس از کراتینه باید از شامپو فری سولفات و ماسک مو در حمام استفاده کرد و موها را بعد از استحمام سشوار کشید. کسانی که این مسائل را رعایت نکنند در مدت زمان کمتراز 4 ماه نتایج حاصل از ترمیم موی خود را از دست می دهند و به ترمیم کراتینه مو نیاز پیدا می کنند.

ترمیم کراتینه مو

2) کیفیت مواد کراتینه مو که برای متقاضی استفاده شده است

موادی که برای کراتینه مو استفاده می شوند با کیفیت های مختلفی در بازار قابل تهیه هستند که بر اساس کیفیت انها میزان ماندگاری کراتینه نیز می تواند افزایش و یا کاهش پیدا کند.

ترمیم کراتینه مو را چه موقعی باید انجام داد؟

چنانچه مراقبت های بعد از کراتینه مو رعایت شوند و ماندگاری کراتینه افزایش پیدا کند، حداقل به مدت شش ماه نیازی به ترمیم کراتینه مو نخواهد بود و در برخی از مواقع حتی نتایج حاصل از کراتینه بیش از شش ماه نیز باقی می ماند.

لازم به ذکر است که

پس از اینکه دوره شش ماهه پس از کراتینه مو به اتمام رسید، موها به حالت قبلی خود باز نمی گردند و به میزان زیادی از آسیب های وارد شده به آن کاسته می شود.

اما با این وجود کسانی که قصد داشته باشند برای ترمیم کراتینه مو بعد از گذشت شش ماه اقدام کنند، بهتر است تا برای مدت زمانی در حدود یک الی دو ماه بعد از کراتینه از انجام این کار دست نگه دارند و پس از هشت ماه از کراتینه اولیه مجددا به ترمیم کراتینه مو بپردازند.

کاندیدای کراتینه مو چه کسانی هستند؟ (6 مورد)

در این قسمت به 6 مورد از افرادی که می توانند ترمی چم کراتینه مو را انجام دهند اشاره می کنیم.

1کسانی که بر اثر استفاده از دکلره موهای خود را سوزانده باشند.
2کسانی که قصد دارند به تقویت موهای خود بپردازند.
3کسانی که به موهای لخت و صاف علاقه مند هستند.
4افرادی که موهای بسیار فر و یا وزی دارند.
5کسانی که از مواد شیمیایی برای رنگ کردن مو استفاده کرده باشند.
6کسانی که موهای آسیب دیده ای داشته باشند.

ترمیم کراتینه مو برای چه کسانی مورد نیاز است؟

تمامی کسانی که کراتینه مو انجام می دهند به ترمیم آن نیاز نخواهند داشت بلکه کسانی که به ترمیم آن نیازمندند که یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

  • کسانی که بخواهند نرمی، صافی و ابریشمی بودن موهای آن حفظ شود
  • کسانی که بعد از پایان یافتن نتیجه کراتینه مجددا موهایشان زبر و بد حالت شود
  • کسانی که بخواهند دائما موهای شلاقی و زیبایی داشته باشند
  • کسانی که احساس می کنند موهای انها باز هم به کراتینه نیاز دارد
  • و…

بیشتر بخوانید: ترمیم موهای نازک شده

هزینه کراتینه مو و ترمیم آن در مرکز موی ایندرا

در تهران مراکز زیبایی پوست و مو کراتینه مو را انجام می دهند و مرکز موی ایندرا از قدیمی ترین مراکز زیبایی پوست و مو است که این کار را برای متقاضیان انجام می دهد.

هزینه کراتینه در مرکز موی ایندرا به میزان موادی که برای هر متقاضی استفاده می شود و کیفیت مواد وابسته است که با این وجود هر متقاضی بر اساس میزان بلندی موهای خود باید هزینه متفاوتی بپردازد و کسانی که موهای خیلی بلندی داشته باشند هزینه بسیار زیادی را در این زمینه باید در نظر بگیرند.

کلام پایانی

ترمیم کراتینه مو را به تمامی کسانی که قصد دارند تا پروتئین مورد نیاز برای موهای خود را تامین کنند و ساقه موهایشان را احیا نمایند، توصیه می کنیم. در پی استفاده از این روش نه تنها موها تقویت می شوند بلکه به زیبایی انها نیز افزوده می شود.

در مرکز موی ایندرا می توانید از روش های دیگری که موجب احیای ساقه و ریشه مو می شوند نیز همچون مزوتراپی مو استفاده کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!