بازار کلاه گیس تهران

بازار کلاه گیس تهران
آنچه در این مقاله می خوانید!

مزیت خرید از بازار کلاه گیس تهران چیست؟ تهران فاقد مناطقی است که به عنوان بورس کلاه گیس شناخته شود اما با این وجود می توانید در بخش های مختلف تهران مانند: صادقیه و یا بازار مرکزی به دنبال کلاه گیس باشید؛ همچنین می توانید با یک جست و جوی اینترنتی ساده نیز مراکز فروش کلاه گیس در تهران را پیدا کنید و برای خرید کلاه گیس و یا پوستیژ مو به انها مراجعه نمایید.

بهترین مرکز خرید کلاه گیس در تهران

در میان مراکز خرید گوناگون کلاه گیس در تهران، یکی از بهترین آنها را باید مرکز موی ایندرا به شما عزیزان معرفی کرد. شاید فکر کنید که مرکز موی ایندرا فقط ارائه دهنده  انواع خدمات پوست و مو و زیبایی به شما عزیزان است.

اما لازم به ذکر است که

این مرکز موی حرفه ای که بیش از 18 سال از فعالیت آن در تهران می گذرد، در زمینه فروش کلاه گیس به شکل تک و یا عمده نیز فعالیت دارد و انواع کلاه گیس را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

بازار کلاه گیس تهران
بازار کلاه گیس تهران

5 مزیت خرید کلاه گیس از مرکز موی ایندرا

5 مزیت خرید پوستیژ از مرکز موی ایندرا به شرح زیر است:

1) خرید انواع کلاه گیس

مرکز موی ایندرا انواع کلاه گیس زنانه و مردانه و بچه گانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده است و با مراجعه به آن میتوانید از این مجموعه هر یک از انواع این کلاه گیس ها را تهیه کنید.

انواع زنانه، مردانه و بچه گانه کلاه گیس در این مجموعه با مدل های متفاوت در اختیار شما هستند.

2) خرید کلاه گیس با مدل‌های متفاوت

کلاه گیس حالت دار در مدل های بسیار متنوعی قابل تهیه است و هر کسی می تواند مدل کلاه گیس را بر اساس میل و سلیقه خود تهیه کند. رنگ موهای به کار رفته در کلاه گیس نیز بسیار متنوع هستند که در مرکز موی ایندرا می توانید هر مدلی که دوست  داشته باشید را تهیه کنید و از تنوع بالای محصولات این مجموعه بهره مند گردید.

آدرس مرکز فروش موی مصنوعی در تهران
آدرس مرکز فروش موی مصنوعی در تهران

3) انواع کلاه گیس طبیعی و مصنوعی

کلاه گیس ها به صورت طبیعی و یا مصنوعی تولید می شوند که انواع طبیعی از موی طبیعی انسان ساخته می شوند و انواع مصنوعی با استفاده از الیاف نانو تولید می گردند.

در مرکز موی ایندرا تمامی این محصولات قابل تهیه هستند.

4) خرید با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

کلاه گیس را می توانید از مرکز موی ایندرا به صورت بسیار ارزان قیمت و با قیمت مناسب تهیه کنید. زیرا این مرکز مو واسطه ها را برای شما کنار می زند و کلاه گیس را به صورت مستقیم از تولید کننده به شما منتقل می کند.

5)امکان خرید به صورت تکی و یا عمده

در مرکز موی ایندرا می توانید به صورت عمده و یا تکی به خرید کلاه بپردازید. در صورتی که خرید را به شکل عمده انجام دهید، از هزینه های شما کاسته می شود و با قیمت مناسب تری می توانید خرید خود را انجام دهید.

آدرس فروشگاه کلاه گیس بازار بزرگ
آدرس فروشگاه کلاه گیس بازار بزرگ

تفاوت خرید کلاه گیس از بازار و مرکز موی ایندرا

چنانچه خرید کلاه گیس را از بازار انجام دهید، واسطه هایی بین شما و تولید کننده کلاه گیس وجود خواهند داشت که وجود انها باعث افزایش قیمت کلاه گیس می شود زیرا در این صورت شما به شکل مستقیم با تولید کننده در ارتباط نیستید.

اما

اگر خرید را از مرکز موی ایندرا انجام دهید، مستقیما با خود تولید کننده در ارتباط هستید و واسطه های فروش بای شما کنار زده می شوند. در بازار ممکن است که تنوع کلاه گیس مورد نظر خود را پیدا نکنید اما در مرکز موی ایندرا قادر به تهیه انواع و اقسام کلاه گیس خواهید بود.

مرکز فروش کلاه گیس مردانه در تهران

مرکز موی ایندرا علاوه بر دارا بودن مزایای ذکر شده در فوق، به ارائه کلاه گیس به صورت اینترنتی هم می پردازد و کسانی که تمایل داشته باشند، امکان خرید آن را به شکل اینترنتی خواهند داشت.

با وجود این مزیت

هموطنان عزیز ما از هر سوی ایران و هر شهر و استانی قادر به خرید از مرکز موی ایندرا هستند و نیازی به صرف وقت و هزینه برای مراجعه حضوری به ایندرا نخواهند داشت.

بلکه فقط کافی است تا

کلاه گیس مورد نظر خود را انتخاب کنند و ثبت سفارش انجام دهند و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند. از این جهت مرکز موی ایندرا بهترین انتخاب شما عزیزان در زمینه خرید کلاه گیس است که با ارائه بهترین خدمات رضایت شما هموطنان عزیز را جلب می نماید.

خرید کلاه گیس طبیعی
خرید کلاه گیس طبیعی

4 تفاوت پوستیژ مو در تهران با پروتز

پوستیژ و پروتز موی ایرانی یا پروتز مو لس آنجلسی دو روش جداگانه هستند که ویژگی های مربوط به خود را دارند و تفاوت هایی بین این دو روش موجود است و بارزترین این تفاوت ها از قبیل زیر هستند:

1 پوستیژ مو قابل جدا شدن از سر است وهر وقت که بخواهید می توانید آن را از روی سر جدا کنید اما پروتز مو بر روی سر می چسبد.
2 میزان طبیعی بودن جلوه پروتز مو در مقایسه با پوستیژ مو بیشتر است.
3 پروتز مو از هزینه بیشتری برای ترمیم مو برخوردار است و ماندکاری آن بیشتر است.
4 پروتز مو را می توان رنگ کرد اما پوستیژ قابل رنگ کردن نیست.

کلام پایانی

با توجه به موارد ذکر شده در خصوص اینکه بازار کلاه گیس تهران کجاست؟ و با توجه به اینکه بازار مشخص و بورس برای کلاه گیس  وجود ندارد، خرید از مرکز موی ایندرا را به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفتیم.

اگر میخواهید در زمینه کلاه گیس سفارشی اطلاعات بیشتری به دست آورید، از طریق تلفن های تماس با ما ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی های بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
12 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
ملیحه
11 months ago

سلام وقت بخیر این کلاه گیس های شما با موی طبیعی هست؟

Editor
Reply to  ملیحه
11 months ago

سلام وقت شما هم بخیر بله پروتز مو های ما با موهای صد در صد طبیعی هست

حمید
11 months ago

من از شما کلاه گیس طبیعی خریداری کردم خیلی خوب هست و راضیم

Editor
Reply to  حمید
11 months ago

سلام ممنون از شما

عبدالهی
Reply to  حمید
28 days ago

سلام قیمت کلاه گیس مو طبیعی

دنیا
11 months ago

ایا کلاه گیسای شما رو میتوان اینترنتی تهیه کرد؟

Editor
Reply to  دنیا
11 months ago

سلام بله میتوانید از راه دور هم از ما پروتز مو دریافت کنید .

Editor
11 months ago

سلام امکان خرید حضوری هم دارید شما؟

Editor
Reply to  ایندرا
11 months ago

سلام بله

رضا
10 months ago

کلاه گیس های طبیعی هستند یا مصنوعی

مریم
9 months ago

آدرس فروشگاه کلاه گیس تون کجاست

Arash
4 months ago

درود بر شما عزیزان. من موهای فرفری بلندی داشتم که متاسفانه موهایم بشکل ناجوری هم خالی شده وهم نازک آرزو دوباره مثل روزهای جوانی همان طور دوباره داشته باشم ولی مسئله مهم اینست که درایران زندگی نمیکنم ودر در کشور دانمارک هستم اگر آن جوری که می‌خواهم از موی طبیعی وبلند استفاد کرده وسفارش بدم البته با هزینه پست چه مقدار باید تقدیم کنم؟ بهر صورت سپاس از این لطفت بيکران شما عزیزان

آنچه در این مقاله می خوانید!