آمپول ضد ریزش موی حرفه ای REVLON

آمپول ضد ریزش موی حرفه ای REVLON
آنچه در این مقاله می خوانید!

تقویت موهای کرکی و نازک و جلوگیری از ریزش مو مساله مهمی است که نباید از آن غافل شد. به عبارت دیگر تمامی ما انسان ها به تقویت مو و رسیدگی به آن نیاز داریم تا همیشه سلامتی و زیبایی موهای خود را حفظ کنیم و از این نعمت الهی بهره مند باشیم.

متاسفانه مسائل مختلفی وجود دارند که موجب ریزش مو و تاثیرات منفی بر روی مو می شوند که امروزه بسیاری از بانوان و آقایان به دلیل وجود این مسائل و عدم رسیدگی صحیح به موها دچار ریزش مو می شوند و زیبایی موهای خود را از دست میدهند.

و اکثرا به دنبال درمان سریع ریزش مو یا حداقل علت ریزش مو  می گردند. ولی تا به حال تحقیق کرده اید که ریزش مو تا چه حدی طبیعی است؟

و اما

  • انواع آمپول تقویتی مو کدام است؟
  • آمپول ضد ریزش موی حرفه ای REVLON چیست؟
  • بهترین آمپول برای جلوگیری از ریزش مو چیست؟
  • نحوه استفاده از آمپول ضد ریزش مو REVLON چگونه است؟
  • مزایای استفاده از آمپول ضد ریزش موی REVLON چیست؟
  • دوره نقاهت آمپول ضد ریزش مو حرفه ای REVLON چه قدر است؟
  • قیمت آمپول ضد ریزش موی REVLON چه قدر است؟
  • خرید آمپول مزوتراپی مو REVLON را از کجا انجام دهیم؟

در مرکز موی ایندرا با ما همراه باشید تا به بررسی این مطالب بپردازیم

آمپول ضد ریزش مو چیست؟

آمپول ضد ریزش مو در واقع به گونه هایی از آمپول گفته می شود که به منظور تقویت مو مورد استفاده قرار می گیرند و به شکل موضعی به پوست سر تزریق می شوند تا بر روی فولیکول های مو بیشترین تاثیر و نتیجه را داشته باشند  و وضعیت انها را بهبود بخشند.

حتما بخوانید: آمپول های ضد ریزش مو و احیا کننده Collistar

تا کنون بسیاری از افراد به کمک آمپول ضد ریزش مو وضعت بهتری پیدا کرده اند. البته بهتر است از تاثیر رژیم لاغری بر ریزش مو یا تاثیر استرس بر ریزش مو و حتی تاثیر هورمون ها بر رشد و ریزش مو نیز غافل نشوید.

لازم به توضیح است که این آمپول ها برندهای گوناگونی دارند و یکی از این برندها REVLON است.

آمپول ضد ریزش مو چیست؟
آمپول ضد ریزش مو چیست؟

آمپول ضد ریزش موی حرفه ای REVLON

آمپول ضد ریزش موی حرفه ای REVLON یک محصول بسیار با کیفیت و مناسب است که در جهت جلوگیری از ریزش مو به کار برده می شود و متشکل از 12 عدد آمپول 6 میلی لیتری است که هیچ گونه آمپول یا سرنگی در آن وجود ندارد بلکه به واسطه همان بطری ها عملیات تزریق آمپول انجام می شود.

بهترین آمپول برای جلوگیری از ریزش مو چیست؟

در میان برندهای مختلف آمپول که برای جلوگیری از ریزش موی سکه ای زنان به کار می روند بدون شک REVLON یکی از بهترین گزینه ها است و در مواقعی که ریزش موی افراد در وضعیت حاد و بدی قرار گرفته باشد پزشکان مصرف این آمپول را برای او تجویز می کنند.

REVLON یک برند امریکایی است و از کیفیت و مرغوبیت کافی برخوردار است و به کمک آن تا حد زیادی وضعیت ریزش مو را مداوا کرد و به درمان این مشکل پرداخت.

نحوه استفاده از آمپول ضد ریزش مو REVLON

آمپول REVLON توسط پزشک متخصص و طی عملیات مزوتراپی مو به پوست سر تزریق می شود که در این حین معمولا بی حس کننده موضعی بر روی سر زده می شود تا فرد درد کمتری را در حین تزریق احساس کند. البته بدون استفاده از بی حس کننده نیز میتوان از این آمپول استفاده کرد زیرا برای به کار بردن آن درد و یا خونریزی وجود نخواهد داشت و عملیات تهاجمی بر روی افراد صورت نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است که تعداد دفعات تزریق آمپول و فواصل زمانی مورد نیاز میان هر تزریق نیز توسط پزشک و بر حسب وضعیت ریزش موی افراد تعیین می شود.

مزایای استفاده از آمپول ضد ریزش موی REVLON چیست؟

به کار بردن آمپول ضد ریزش موی حرفه ای REVLON را میتوان همراه با مزیت های زیر در نظر گرفت:

  • عدم نیاز به بیهوشی
  • عدم وجود درد، خونریزی و جراحت برای تزریق
  • عدم ایجاد عوارض برای بدن
  • امکان استفاده از این آمپول برای همه افراد
  • عدم وجود محدودیت سنی و جنسی
  • ایمن بودن آمپولREVLON
  • تاثیرگذاری بسیار بالا بر روی وضعیت مو
  • امکان تقویت مو
  • و….

دوره نقاهت آمپول ضد ریزش مو حرفه ای REVLON

از آنجایی که استفاده از آمپول ضد ریزش مو REVLON  غیر تهاجمی است به کار بردن آن هیچ گونه دوره نقاهتی ندارد و پس از انجام مراحل تزریق به خوبی میتوان امور عادی  روزمره را انجام داد و یا به فعالیت های مختلف پرداخت. با این وجود به کار بردن این محصول هیچ مزاحمتی در زندگی شما به وجود نمی اورد و پس از تزریق آن نیازی به استراحت و طی کردن دوره نقاهت نخواهید داشت.

حتما بخوانید: آمپول تقویت مو به همراه اسامی و کاربردشان

دوره نقاهت آمپول ضد ریزش مو حرفه ای REVLON
دوره نقاهت آمپول ضد ریزش مو حرفه ای REVLON

قیمت آمپول ضد ریزش موی REVLON

از آنجایی که آمپولREVLON  یک محصول آمریکایی است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است میتوان گفت که قیمت آن بالا است و برای تهیه این محصول باید مبلغ قابل توجهی را در نظر بگیرید. اما به خاطر داشته باشید که با پرداخت هزینه در جهت مصرف این آمپول میتوانید از آن به میزان 12 مرتبه استفاده کنید و تقریبا به مدت یک سال از نتایج آن بهره مند شوید. با این وجود میتوان آن را یک محصول مقرون به صرفه در نظر گرفت.

خرید آمپول مزوتراپی مو REVLON

در صورتی که قصد خرید آمپول مزوتراپی مو REVLON را دارید حتما آن را از طریق بهترین مراکز فروش تهیه کنید تا این محصول را با کیفیت بالا و به صورت اصل در اختیار شما قرار دهند. زیرا مراکز غیر معتبر ممکن است که انواع تقلبی آن را به شما ارائه دهند.

سخن پایانی

آمپول ضد ریزش موی حرفه ای REVLON را میتوانید از طریق مرکز موی ایندرا تهیه کنید و به واسطه پزشکان متخصص پوست و موی ما در این مجموعه به تزریق آن بپردازید. مرکز موی ایندرا از معتبرترین مراکز در زمینه خدمات پوست و مو است که سابقه فعالیت آن در تهران بسیار بالا است.

به منظور دریافت هر گونه اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!