کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

کوتاه کردن پیشانی
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی چگونه است؟ آیا می خواهید ارتفاع پیشانی خود را کوتاه کنید؟ آیا امکان کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی وجود دارد؟

خوشبختانه باید بگوییم که امکان کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی وجود دارد که در ادامه این موضوع را با جزئیاتش برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

معمولا پیشانی بلند بیشتر از پیشانی کوتاه مورد توجه افراد قرار می گیرد و طرفداران پیشانی بلند بیشتر است. اما از آنجایی که سلیقه افراد با هم متفاوت است، ممکن است که برخی از افراد پیشانی بلند را دوست نداشته باشند.

پیشانی بلندی دارید و میخواهید آن را کوتاه کنید؟

با وجود اینکه داشتن پیشانی بلند یک مزیت حساب می شود و در زیبایی افراد تاثیر می گذارد، اما برخی از اشخاص از بلند بودن پیشانی خود ناراضی هستند و دوست دارند که ارتفاع پیشانی آنها کمتر باشد.

البته لازم به ذکر است که ریزش مو در بسیاری از آقایان و یا بانوان و همچنین در بیماران مبتلا به ایکتیوز باعث می شود که پیشانی آنها بیش از حد بلند شود و حالتی ناخوشایند را به خود بگیرید که این مساله به درمان نیاز دارد و ارتباطی با تفاوت سلیقه در کوتاه و یا بلند بودن پیشانی ندارد.

امروزه

امور مختلفی برای زیبایی در جامعه صورت می گیرد و وسعت زیادی از جراحی های موجود در جامعه در زمینه زیبایی است که با این وجود برای حل مشکل عزیزانی که قصد دارند پیشانی خود را کوتاه تر کنند نیز راه حل هایی وجود دارد مانند: اسکالپ سر و یا پیوند مو که مهم ترین این راه حل ها کاشت مو و یا پیوند مو برای کوتاه شدن پیشانی است.

کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

کاشت مو و یا پیوند مو برای کوتاه شدن پیشانی به صورت کلی با مانند کاشت مو برای تمامی قسمت های سر است و از همان تجهیزات و روش ها برای این کار استفاده می شود.

تنها تفاوتی که در انجام این کاشت مو با کاشت مو برای تمامی قسمت های سر وجود دارد، این است که در این روش فقط قسمت جلویی پیشانی که شخص قصد پوشاندن آن با مو را دارد، پیوند مو در آن انجام می شود و در بخش های دیگر سر دخالتی صورت نمی گیرد.

کوتاه کردن پیشانی

 مراحل کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

برای انجام دادن پیوند مو در خصوص کوتاه شدن پیشانی، ابتدا با فرد مورد نظر به پزشک مراجعه کند و در این خصوص بررسی های لازم توسط پزشک صورت گیرد. زمانی که بررسی های صورت گرفته به صورت موقت آمیز انجام شد، الگوی پیوند مو در قسمت پیشانی باید توسط پزشک و بیمار تعیین شود و سپس در زمان جراحی باید این پیوند مو به شکل مدل انتخاب شده برای شخص انجام شود.

در این خصوص لازم به ذکر است که

تمامی مراحل کاشت مو و روش هایی که برای کاشت مو در قسمت جلوی پیشانی استفاده می شوند، با شیوه های کاشت مو برای تمامی قسمت های سر مشابه هستند و از همان روش ها برای اینکار استفاده می گردد

چرا به کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی نیاز است؟

مسائل متفاوتی وجود دارند که بر اساس آنها اشخاص تصمیم به کاشت مو برای کم شدن ارتفاع پیشانی خود می گیرند.

به عنوان مثال:

همان طور که در ابتدای مقاله مطرح شد، بسیاری از افراد از داشتن پیشانی با ارتفاع زیاد ناراضی هستند و پیشانی کوتاه تر را ترجیح می دهند که بر این اساس اقدام به پیوند مو در این قسمت می کنند.

مساله دیگری که باعث انجام این کار می شود، وجود جراحت در پیشانی، از بین بردن طاسی و کم پشتی موها در قسمت جلویی پیشانی، وجود بخیه و یا آثار سوختگی در این قسمت و … است که با کمک تارهای مویی و کوتاه کردن پیشانی می توان تا حدود زیادی از این مسائل را حل کرد.

آیا امکان کاشت مو در پیشانی خانم ها وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خوشبختانه کاشت مو در شیراز و تهران برای کوتاه شدن پیشانی به صورتی است که امکان استفاده از آن هم برای آقایان و هم برای بانوان وجود دارد و هیچ گونه محدودیت سنی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

در نتیجه با توجه به این مساله بانوان نیز در صورت ابتلا به ریزش مو در قسمت جلویی سر و یا در قسمت پیشانی می توانند پیوند مو در این قسمت را انجام دهند.

دریافت نتیجه حاصل از کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

اشخاصی که کاشت مو وسط سر در این خصوص انجام می دهند باید به میزان کافی بردبار باشند زیرا نتیجه حاصل از کاشت مو در پیشانی به سرعت دریافت نمی شود و مدت زمانی در حدود 3 الی 4 ماه طول می کشد تا موهای کاشته شده شروع به رشد کنند و نتیجه حاصل از کاشت مشخص شود.

از زمانی که موهای پیوند زده شده در پیشانی شروع به رشد می کنند تا زمانی که به اندازه مناسبی برسند نیز تقریبا در حدود2 الی 3 ماه زمان نیاز است.

به همین دلیل

کاشت مو برای پیشانی یک پروسه زمان بر است و استفاده از این روش برای اشخاصی که نیازمند نتیجه زودهنگام هستند، روش مناسبی نخواهد بود. در نتیجه چنین اشخاصی باید روش های دیگر را مورد استفاده قرار دهند.

چرا به کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی نیاز است؟
چرا به کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی نیاز است؟

بهترین سن برای کاشت مو جهت کوتاه شدن پیشانی

بهترین سنی که بر اساس تحقیقات ومطالعات پزشکان برای کوتاه کردن پیشانی به روش کاشت مو وجود دارد محدوده سنی 25 سال به بالا است زیرا در این محدوده سنی الگوی ریزش مو در فرد مشخص شده است و پزشک می تواند این موضوع را مشخص کند که آیا امکان درمان ریزش مو در فرد وجود دارد و یا خیر.

در نتیجه در این صورت

اگر امکان درمان ریزش مو و فعال کردن رشد موهای طبیعی فرد وجود داشته باشد، شخص از کاشت مو بی نیاز می شود و می تواند با درمان ریزش به موهای طبیعی خود دست پیدا کند و اگر امکان درمان وجود نداشته باشد، آنگاه می تواند برای کاشت موی کوتاه شدن پیشانی اقدام کند.

هزینه کاشت مو در پیشانی چه قدر است؟

به طور کلی هزینه کاشت مو همانند هزینه کاشت ابرو از عوامل مختلفی تاثیر می گیرد و با مشخص شدن این عوامل می توان میزان هزینه مورد نیاز را تعیین کرد.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت برای پیشانی بلند 8 الی 15 میلیون تومان

آخرین سخن

در انتهای این مقاله باید خدمت شما عزیزان یادآور شویم که اگر قصد کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی را دارید، این موضوع را فراموش نکنید که کاشت مو در دوران کرونا باید با رعایت پروتکل ها انجام شده و  یک شیوه دائمی است و در صورتی که از عمل خود پشیمان شوید، دیگر نمی توانید وضعیت موهای خود را به حالت قبل بازگردانید.

اگر قصد دارید ارتفاع پیشانی خود را به صورت غیر دائمی کاهش دهید نیز می توانید از روش اسکالپ استفاده کنید.

در نتیجه برای انجام این پیوند مویی، با دقت تصمیم گیری کنید تا از کرده خود پشیمان نشوید.

امیدواریم که توضیحات ذکر شده ما برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!