کلاه گیس فانتزی

آنچه در این مقاله می خوانید!

در واقع به نوعی از کلاه گیس که دارای موهای فانتزی باشد کلاه گیس فانتزی می گویند. به عنوان مثال: در این نوع کلاه گیس ها از موهایی با رنگ بنفش، آبی، سفید، قرمز و … استفاده می شود و علاوه بر آن مدل موهای کلاه‌گیس نیز با مدل موهای دلخواه طراحی شده است.

چه کسانی از کلاه گیس فانتزی استفاده می کنند؟

به صورت کلی اصلی ترین افرادی که به این نوع کلاه گیس علاقه مند هستند و از آن استفاده می نمایند، افرادی از قبیل زیر می باشند:

بانوانی که به موهای فانتزی علاقه دارند از جمله اصلی ترین کسانی هستند که از این نوع کلاه گیس استفاده می کنند.

علاوه بر آن

بانوانی که قصد دارند از روش های غیر دائمی برای ترمیم موهای خود استفاده کنند نیز این روش را به کار می برند.

کلاه گیس فانتزی برای کسانی که به ترمیم مو نیاز دارند نیز مناسب است و با استفاده از این روش می توانند موهای خود را با مدل موی مورد نظر خود ترمیم کنند.

کلاه گیس فانتزی

2 نوع کلاه گیس فانتزی چیست؟

پوستیژ مو را می توان در انواع مختلفی تهیه کرد که انواع آن از قبیل زیر هستند:

1) با الیاف مصنوعی

کلاه گیس با الیاف مصنوعی به گونه ای است که برای ساخت تارهای مویی آن از الیاف مصنوعی نانو استفاده می شود که این الیاف شباهت زیادی به تار موی طبیعی دارند و جلوه زیبایی را بر روی سر ایجاد می کنند.

2) با موهای طبیعی

برخی از کلاه گیس‌ها با استفاده از موهای طبیعی ساخته می شوند که موهای طبیعی در این کلاه گیس ها را از افراد مورد نظر خریداری می کنند. به عنوان مثال:

برخی از آرایشکاه ها موهای مشتریان خود را خریداری می کنند تا برای ساخت کلاه گیس از آن استفاده شود.

خرید پوستیژ فانتزی

خرید پوستیژ فانتزی

کسانی که قصد دارند تا برای ترمیم موهای خود کلاه گیس از نوع فانتزی تهیه کنند، می توانند از فروشگاه های مختلف اینترنتی و حضوری که در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی فعالیت دارند، این کار را انجام دهند.

علاوه بر آن در

مرکز موی ایندرا نیز می توانید برای تهیه و خرید کلاه گیس در انواع مختلف آن از جمله فانتزی اقدام کنید و کلاه گیس را به شکل تک و یا عمده از این مرکز خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که

مرکز موی ایندرا در زمینه خدمات پوست و مو مانند: کاشت مو، پروتز مو و …. فعالیت دارد و از بهترین مراکز در این زمینه در شهر تهران است که هموطنان عزیز می توانند برای دریافت این خدمات به این کلینیک مراجعه کنند.

فانتزی زنانه

قیمت پوستیژ چه قدر است؟

هموطنان عزیزی که قصد داشته باشند از قیمت کلاه گیس فانتزی مطلع شوند، باید آگاه باشند که قیمت این محصول از شرایط متفاوتی تاثیر می گیرد و زمانی می توان قیمت دقیق آن را تعیین کرد که مسائل موثر در هزینه آن مشخص شوند.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
پوستیژ  12 الی 17 میلیون

5 مسئله موثر در هزینه پوستیژ

5 مسئله موثر در قیمت کلاه گیس فانتزی به ترتیب به شرح زیر است:

1) متریالی که در کلاه گیس به کار رفته اند

برای ساخت این مدل مانند هر کلاه گیس دیگری از متریال مختلفی استفاده می شود. برخی از انواع کلاه گیس ها همان طور که در بخش های فوق اشاره شد، از موهای طبیعی ساخته می شوند و برخی دیگر از الیاف مصنوعی تهیه می گردند.

در صورت استفاده از موهای طبیعی در ساخت این کلاه گیس ها قیمت انها افزایش پیدا می کند.

قیمت پوستیژ چه قدر است؟

2)مدل کلاه گیس

کلاه گیس فانتزی با مدل های مختلفی طراحی می شود و در صورتی که مدل آن با موهای بلند طراحی شده باشد هزینه بیشتری برای خرید آن باید پرداخت کرد و در  واقع مدل کلاهگیس با موهای بلند از موهای کوتاه گران تر است.

3) برند کلاه گیس

معمولا کلاه گیس توسط شرکت های مختلفی تولید می شود و برند های مختلفی دارد. کلاه گیس هایی که توسط برند های بهتر تولید می شوند، هزینه بیشتری دارند.

4) فروشگاهی که کلاه گیس را از آن خریداری می کنید

معمولا شرایط فروش کلاه گیس در فروشگاه های مختلف با هم متفاوت است. برخی از فروشگاه ها این محصول را با هزینه کمتری ارائه می دهند. بنابراین باید در انتخاب فروشگاه در این زمینه دقت کنید و محصول مورد نظر را از مراکز معتبر مانند:

مرکز موی ایندرا خریداری نمایید.

5) نحوه خرید کلاه گیس

کلاه گیس فانتزی را می توانید به صورت عمده و یا تک خریداری کنید که اگر به شکل عمده این محصول را تهیه کنید، قیمت آن برای شما کاهش پیدا می کند و قیمت خرید کلاه گیس به شکل تک برای شما بیشتر خواهد بود.

5 مسئله موثر در هزینه پوستیژ

کلام پایانی

در مرکز موی ایندرا که ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به مو است، در رابطه با کلاه گیس فانتزی با شما عزیزان صحبت کردیم.

در صورتی که قصد دارید

از این مجموعه برای خرید کلاه گیس اقدام کنید، با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و با همکاران ما در ارتباط باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!