کاشت مو دائمی است؟

آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا کاشت مو دائمی است؟ اگر به تازگی متوجه انواع ریزش مو در بدن خود شده‌اید و به دنبال راه حلی برای درمان آن هستید کاشت مو یکی از بهترین گزینه‌ها برای درمان طاسی مو است.

در این مقاله در مورد اینکه آیا کاشت نتایج دائمی دارد یا خیر؟ صحبت شده است.

حتما تا انتها همراه ما بمانید چرا که مطمئنیم به پاسخ سوالتان دست پیدا خواهید کرد.

آیا کاشت مو نتایج دائمی را به همراه دارد؟

ایا کاشت مو دائمی است؟ اصلی ترین ویژگی کاشت مو وسط سر دائمی بودن آن است. در این روش فولیکول‌هایی که در برابر ریزش مو مقاوم هستند را از بانک مو خارج می‌ کنند و به قسمت سر که دچار طاسی شده انتقال می ‌دهند.

بعد از اینکه کاشت مو اتفاق می‌ افتد به خاطر ادامه کاشت، موها دچار شوک شده و ریزش اتفاق خواهد افتاد.

البته جای نگرانی نیست!!

چرا که این کاملاً طبیعی است و فقط  ساقه موها ریزش پیدا کرده اند و ریشه آن ها باقی می‌ ماند.

کاشت مو کاملاً دائمی می ‌باشد. به شرطی که این کار را در یک کلینیک خوب و تحت نظر یک پزشک ماهر انجام دهید. یک جلسه کاشت مو کافی است.

بعد از معاینات لازم توسط پزشک متخصص

اگر میزان طاسی کم باشد، یک جلسه برای کاشت مو برای آلوپسی کافی است. ممکن است در صورت تشخیص حساسیت در بیمار، کاشت دائمی  مو در دو جلسه انجام شود.

همچنین افرادی که بانک موی ان ها ضعیف است، برای رشد مجدد مو بین جلسات فاصله ایجاد می کنند.

3 راه عالی حفظ نتیجه نهایی کاشت

اگر چه کاشت مو لیزری یک روش دائمی  است اما راه کار هایی برای نتیجه گیری مطلوب وجود دارد:

1) انتخاب کلینیک مجهز

برای اینکه نتیجه بهتری از کاشت مو داشته باشید باید کلینیکی را انتخاب کنید که  مجهز به دستگاه های بروز دنیا بوده و پزشکان مجرب در ان کار می کنند. در انتخاب کلینیک مجهز دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید

2) انتخاب تکنیک های مناسب برای کاشت مو

روش کاشت مو پر تراکم در نتیجه ی ان تاثیر گذار است. روش های مختلفی از جمله FUT و FIT و… وجود دارد که پزشک متخصص تشخیص می دهد از کدام روش استفاده کند. در بعضی مواقع پزشک از روش های ترکیبی استفاده می کند.

3) رعایت دستورالعمل های پزشک  

بعد از اتمام جلسه کاشت مو غیر قابل رشد پزشک توصیه هایی به بیمار می کند که برای گرفتن نتیجه حتما باید ان ها را رعایت کنید.

نحوه انجام کاشت و پیوند مو

کاشت مو درمانی است که فولیکول های موی خود شخص از قسمت بانک موی قوی فرد برداشت میشود و سپس بر نقاط خالی از موی سر فرد کاشته میشود و شاهد رشد مجدد و طبیعی مو در این قسمت ها خواهیم بود که کاشت مو در روش های مختلف انجام میگیرد و هر کلینیک روش و دستگاه مخصوص را برای درمان کاشت مو دارند.

انتخاب روش کاشت مو

بسیار مهم بوده و بر نتایج تاثیر بسیار بالایی دارند هرچه  روش کاشت مو بالاتر باشد قطعا نتیجه بهتر خواهد بود که در کلینیک های معتبر از روش های عالی کاشت مو استفاده میشود و عزیزان با انتخاب کلینیک مرکز مو ایندرا میتوانند عالی ترین روش کاشت مو را داشته باشند و از نتایج عالی کاشت مو بهرهمند شوند .

نتایج کاشت مو دائمی شناخته میشوند و شاهد رشد طبیعی موها  و نتایج دائمی آن ها خواهیم  بود اما این نتایج شرایطی را به همراه دارند که در ادامه به آن ها میپردازیم.

کاشت مو دائمی است؟

عوامل موثر برای یک کاشت موی موفق

نوع روش کاشت مو بر نتیجه تاثیر بسیار بالایی دارد. همچنین نتیجه کاشت مو دائمی نیز به نوع روش بستگی دارد در روش های ابتدایی کاشت مو  نیاز به  انجام چند جلسه درمان است.

در غیر این صورت

نتایج کاشت مو دائمی نبوده و رشد چشمگیری را نیز شاهد نخواهیم بود .

اما در مرکز موی ایندرا با استفاده از بهترین روش کاشت مو، درمان کاشت مو تنها در یک جلسه انجام میشود و بیشترین تعداد بانک مو به روش اصولی برداشت شده  و به صورت اصولی کاشته میوشند و نیاز به درمان مجدد نبوده و نتایج درمان نیز دائمی خواهد بود.

نتایج کاشت مو

در ماهای اول قابل دید نبوده و سپس از رشد اولیه نیز شاهد ریزش موها خواهیم بود که امری طبیعی بوده و موها در فاز استراحت میروند پیس از آن رشد مو اتفاق می افتد و نتیجه دائمی را شاهد میشویم و مانند ما بقیه موهای خود رشد و حالت مو را خواهید داشت.

به طور کلی باید گفت

نتیجه کاشت مو دائمی به عواملی همچون کیفیت درمان و مرکز کاشت مو بستگی دارد که از چه روشی برای درمان استفاده شود و همچنین مراقبت شخص در دوره نقاهت و مراقبت که باید کلیه نکات الزامی رعایت شود تا نتیجه عالی، طبیعی و دائمی باشد.

قصد کاشت مو دارید؟

در صورتی که به مشاوره تخصصی جهت کاشت مو نیاز دارید حتما همین الان با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!