کاشت مو جای شکستگی

آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا کاشت مو جای شکستگی امکان پذیر است؟ اگر دچار شکستگی سر شده اید و جای آن بر روی سر شما باقی مانده است، کمی از وقت خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید تا بهترین راهکار برای برطرف کردن این مشکل را به شما معرفی کنیم.

ریزش مو، طاسی سر، کم پشت بودن موها و … از جمله مشکلاتی هستند که از دیرباز زن ها و مردها با آن مواجه بوده اند که امروزه نیز این مشکل همچنان ادامه دارد و بسیاری از افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند؛ با این تفاوت که در سال های اخیر روش هایی به وجود آمده اند که ترمیم مو را امکان پذیر کرده اند و کسانی که از مشکلات مربوط به ریزش مو و کم پشتی موهای خود رنج می برند، قادر به استفاده از این روش ها خواهند بود.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

کاشت مو جای شکستگی به چه شکل انجام می شود؟

اگر به هر دلیلی دچار شکستگی بر روی سر خود شوید، آثار مربوط به آن بر روی سر باقی می ماند و به علت بخیه زدن آن بخش ها، رشد مو در آن قسمت متوقف می شود و یک جالی خالی از مو را ایجاد می کند.

این مساله

باعث می شود تا بخشی خالی از مو بر روی سر دیده شود که در نتیجه زیبایی افراد تحت تاثیر قرار می گیرد و اعتماد به نفس آنها  را کاهش می دهد.

اما کاشت مو جای شکستگی این مشکل را برطرف می کند و با انجام کاشت مو از جمله کاشت مو Super FUE یا کاشت مو FUT در این بخش های سر، می توان مجددا رشد مو در بخش هایی که با شکستگی مواجه بوده اند را مشاهده کرد زیرا با کاشت مو، پزشک گرافت های مویی را از بانک مو و به کمک تجهیزات پزشکی بر می دارد و آنها را به بخش های خالی از موی سر پیوند می زند.

با انجام این عملیات

بخش هایی که به دلیل شکستگی با متوقف شدن رشد مو مواجه بوده اند، دوباره از گرافت مویی برخوردار می شوند و به وضعیت عادی باز می گردند.

آیا کاشت مو می تواند کچلی سر را برطرف کند؟

اگر کاملاً کچل هستید می‌توانید پیوند مو انجام دهید؟ پاسخ کوتاه این است: بله، افرادی که ریزش موی زیادی را تجربه کرده اند می توانند جراحی کاشت مو انجام دهند. البته لازم به ذکر است که بیماران به احتمال زیاد نخواهند توانست از جراحی خود موهای گسترده ای داشته باشند.

کاشت مو جای شکستگی

کاشت مو جای شکستگی برای همه امکان پذیر است؟

شاید با خود فکر کنید که همه افرادی که از جای شکستگی بر روی سر خود رنج می برند قادر به کاشت مو برای برطرف کردن این مشکل هستند اما باید بدانید که همه افراد در این شرایط نمی توانند کاشت مو انجام دهند.

چرا؟

زیرا برای انجام این کار باید بانک مو مناسبی بر روی سر فرد وجود داشته باشد تا بتوان از آن در جهت کاشت مو استفاده کرد.

به همین دلیل کسانی که

بانک موی خوبی برای پیوند مو نداشته باشند، قادر به انجام این کار نخواهند بود و برای پر کردن جای شکستگی بر روی سر باید از روش های دیگر ترمیم مو مانند: اسکالپ سر و یا پروتز مو استفاده کنند.

چه تعداد گرافت برای کاشت مو بی خطر است؟

بیشتر بیماران می توانند حداقل 6000 گرافت دریافت کنند، اما مواردی وجود دارند که فقط 4000 و آنهایی که تا 8000 پیوند دارند. پیش بینی مقدار دقیقی که یک فرد می تواند بدست آورد دشوار است. خاصیت ارتجاعی پوست سر: این فقط برای روش های نواری اعمال می شود و نه روش های FUE.

هزینه کاشت مو جای شکستگی

اگر قصد کسب آگاهی در رابطه با هزینه کاشت مو جای شکستگی دارید، باید خدمت شما عرض کنیم که انجام کاشت مو فقط برای پوشاندن محل شکستگی سر بسیار کمتر از هزینه آن برای ترمیم موهای تمامی سر خواهد بود و مسلما با صرف هزینه بسیار کم می توانید این کار را انجام دهید.

اما به شما عزیزان توصیه می کنیم که

اگر تراکم مویی کمی دارد، در حین ترمیم موی جای شکستگی، بخش های دیگر سر را نیز ترمیم مو انجام دهید تا به یک باره وضعیت خوبی پیدا کنید و به زیبایی و اعتماد به نفس شما افزوده گردد.

در حالت کلی هزینه این روش ترمیم مو به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت مو 15 الی 20 میلیون

کلام پایانی مرکز موی ایندرا

همه هموطنان عزیز میتوانند کاشت مو جای شکستگی را در مرکز موی ایندرا انجام دهند و از خدمات تخصصی این مجموعه در تهران بهره مند گردند.

مرکز موی ایندرا بیش از 50 سال در زمینه خدمات پوست و مو و زیبایی فعالیت داشته و از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی به این منظور استفاده می کند که شرایط بسیار ایده آلی را برای شما هموطنان عزیز به وجود آورده است.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!