کاشت مو اقساطی

آنچه در این مقاله می خوانید!

امروزه موضوع کاشت مو اقساطی مساله مهمی برای بسیاری از افراد در جامعه ما است و افراد زیادی به دنبال پیداکردن راه حل در این خصوص هستند.

کاشت مو اقساطی تهران

آیا امکان کاشت مو اقساطی وجود دارد؟ امروزه معمولا هزینه های مربوط به خدمات پزشکی باید به صورت نقد پرداخت گردند.

اما با این وجود بسیاری از مراکز و کلینیک ها نیز وجود دارند که به علت شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و برای راحتی حال مشتریان این امتیاز را برای مشتریان خود قائل شده اند تا هزینه مربوط به کاشت مو را به صورت اقساطی پرداخت نمایند که هر کلینیکی شرایط پرداخت اقساطی متفاوتی دارد.

به عنوان مثال:

در صورتی که چنین کلینیک هایی را بیابید، ممکن است که برخی از آنها مبلغ را در دو قسط از شما دریافت کنند به طوری که یکی از در ابتدای کار و یکی در پایان کار باشد و ممکن است که برخی از این کلینیک ها هزینه ها را در سه الی چهار قسط از شما دریافت کنند.

به همین شکل شرایط دریافت اقساطی هزینه از سوی کلینیک های مختلف به صورت متفاوت است.

در رابطه با این سوال باید خدمت شما عزیزان بگوییم که خوشبختانه کلینیک هایی که به صورت اقساطی هزینه را دریافت می کنند معمولا هزینه بیشتری از بیمار دریافت نمی کنند، یعنی هزینه پرداخت تمامی وجه در یک مرحله با هزینه پرداخت وجه در چند مرحله با هم تفاوتی ندارند.

اما باز هم باید بگوییم که این موضوع نیز به کلینیک و به نظرات اسکالپ سر و یا کاشت مو بستگی دارد.

هزینه کاشت مو اقساطی چقدر است؟

هزینه ای که برای کاشت مو اقساطی مورد نیاز است، از عوامل زیادی تاثیر می گیرد اما به صورت کلی هزینه مورد نیاز برای انجام این کار چیزی در حدود 8 الی 15 میلیون تومان است که این مبلغ بر اساس عوامل تاثیر گذار ممکن است که بیشتر و یا کمتر شود.

عواملی که بر روی هزینه کاشت مو  و یا مراکز فروش پروتز مو  تاثیر می گذارند، عبارتند از:

1 دستمزد پزشک معالج و میزان تخصص و مهارت او، که هر چه پزشک مربوطه سرشناس تر باشد و میزان تخصص او بالاتر باشد مسلما دستمزد او نیز بیشتر می شود.
2 کلینیکی که برای کاشت مو زنان انتخاب می شود، که کلینیک ها از شرایط و امکانات مختلفی برخوردار هستند و هر چه امکانات و خدمات بیشتری را در اختیار بیمار قرار دهند، هزینه ای که به کلینیک ها تعلق می گیرد بیشتر می شود.
3 موقعیت جغرافیایی که کلینیک مربوطه در آن واقع شده است نیز در میزان هزینه تاثیر گذار است
4 روشی که برای کاشت مو انجام می شود نیز در این موضوع تاثیر دارد.
کاشت مو اقساطی

آیا کاشت مو اقساطی از کیفیت خوبی برخوردار است؟

این سوال نیز برای افراد بسیار زیادی ایجاد می شود که در پاسخ به این سوال نیز باید بگوییم که کیفیت کاشت مو در روش پرداخت نقد با روش پرداخت اقساطی هیچ تفاوتی ندارد و پزشک در این خصوص کوتاهی نمی کند.

اما لازم به ذکر است که اگر به کلینیک کاشت مو در تهران مراجعه می کنید که هزینه اسکالپ سر و کاشت را به صورت اقساطی از شما دریافت کنند، حتما در رابطه با تجهیزات و پزشک معالج پرس و جو کنید  و از اعتبار آن کلینیک و پزشک مربوطه اطمینان حاصل کنید.

زیرا ممکن است که

فعالیت کلینیک به صورت غیر مجاز بوده باشد و پزشک از تخصص کافی برخوردار نباشد که تخصص پزشک در زمینه کاشت مو موضوع بسیار مهمی است و در صورتی که پزشک مهارت کافی برای این کار نداشته باشد، ممکن است که نتیجه حاصل از کاشت مو رضایت بخش نباشد و یا ممکن است که مسائل و یا عوارض اسکالپ سر و همچنین کاشت مو برای شما به وجود آید.

در نتیجه تمامی این موضوعات را مورد بررسی قرار دهید و اگر از اعتبار کلینیک و پزشک اطمینان حاصل کردید، پس از آن برای کاشت مو اقساطی در آن مجموعه اقدام نمایید.

بهترین کلینیک برای کاشت مو اقساطی در تهران

از جمله بهترین کلینیک هایی که برای کاشت مو اقساطی در تهران می توان به آن مراجعه کرد، مرکز موی ایندرا است که در این مجموعه میتوانید تمامی روش های کاشت مو را با بهترین کیفیت و بهره گیری از جدیدترین تجهیزات انجام دهید.

در مرکز موی ایندرا تمامی امور زیر نظر بهترین پزشکان انجام می شود و نتیجه آن کاملا رضایت بخش و موفقیت آمیز است.

کاشت مو اقساطی برای چه کسانی قابل انجام است؟

کاشت مو به صورت اقساطی را تمامی کسانی که کاندیدای مناسب برای کاشت مو هستند اما از عهده پرداخت هزینه آن به صورت یک جا بر نمی آیند، می توانند انجام دهند و افرادی که کاندید مناسب برای کاشت مو هستند نیز به شرح زیر می باشند:

1 اشخاصی که به دلیل مسائل هورمونی ریزش مو پیدا کرده اند.
2 اشخاصی که مبتلا به انواع آلوپسی هستند.
3 اشخاصی که دارای آثار زخم و بخیه و یا سوختگی بر روی صورت خود هستند.
4 افرادی که به علت تغذیه نامناسب ریزش مو پیدا کرده اند.
5 افرادی که به دنبال یک روش طبیعی و دائمی برای ترمیم مو می باشند.
6 افرادی که دارای بانک موی مناسب باشند.

کاشت مو اقساطی برای انواع روش های آن

کاشت مو به صورت اقساطی را خوشبختانه می توان برای تمامی روش های کاشت مو به کار گرفت. در نتیجه اشخاصی که می خواهند کاشت مو به شکل اقساطی انجام دهند، می توانند از انواع روش های کاشت مو از قبیل:

  • روش SUT
  • FUT
  • FIT
  • BHT
  • HRT

را مطابق با سلیقه خود و با مشورت پزشک معالج به کار ببرند.

شرایط پرداخت هزینه کاشت مو اقساطی

شرایط پرداخت هزینه کاشت مو اقساطی در کلینیک های مختلف با هم فرق دارد. اما معمولا در بیشتر کلینیک ها شرایط پرداخت به این شکل است که متقاضی کاشت مو هزینه مورد نظر را در سه قسط پرداخت می کند به گونه ای که بخشی از هزینه در ابتدای کار پرداخت می شود، بخشی از هزینه پس از اتمام مراحل کاشت پرداخت می شود و آخرین بخش هزینه نیز پس از گذشت سه الی چهار ماه که نتیجه حاصل از کاشت مشخص شد، به کلینیک پرداخت می گردد.

اما با این وجود که شرایط پرداخت اقساطی کلینیک ها با هم متفاوت است، برای کسب اطمینان بیشتر با کلینیک مورد نظر خودتماس بگیرید و از شرایط اقساطی آنها سوال کنید.

سخن پایانی

در مرکز موی ایندرا، کاشت مو اقساطی را برای شما شرح دادیم. چنانچه قصد دارید پیوند مو را در تهران انجام دهید، می توانید به مرکز موی ایندرا مراجعه کنید و از خدمات اقساطی این مجموعه بهره مند گردید.

مرکز موی ایندرا قادر است تا برای شما عزیزان کاشت مو را با روش های مختلف انجام دهد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته این پیوند مویی را به کار گیرد.

برای کسب اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی هزینه کاشت مو با مرکز موی ایندرا تماس بگیرید و جزئیات این امور را از همکاران ما سوال بپرسید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!