کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران

کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران چگونه انجام می شود؟ انسان، سالیان سال است که به دنبال راه حلی برای داشتن موهایی با ظاهر طبیعی و کمترین دردسر می باشد. از نخستین پیوند پوست حاوی مو به مناطق فاقد مو گرفته تا تکنیک‌های امروزی مانند استخراج واحدهای فولیکولی (FUE) و یا کاشت مو مصنوعی، هر یک تکنیک‌هایی به شمار می آیند که مزیت ها و معایب مختص به خود را دارند.

در این بین برای برطرف نمودن معضل ریزش مو در کسانی که فاقد بانک موی مناسب هستند، استفاده از موی مصنوعی به آن ها پیشنهاد می شود. گرچه این تکنیک کاشت مو با استقبال بی نظیری رو به رو شد، ولی عوارض ناشی از آن موجب دلسرد شدن متقاضیان شد.

کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران

از راه­‌های گوناگون می‌­توان قسمت هایی از سر که به ریزش مو مبتلا شده‌­اند را پوشش داد. یکی از این روش‌­ها کاشت مو مصنوعی دائمی مردانه می باشد.

پس در نتیجه

کاشت موی مصنوعی یک نوع عمل زیبایی به حساب می آید که برای درمان ریزش مو، طاسی یا کم­‌پشت شدن مو صورت می گیرد. در این روش پزشک متخصص پوست و مو تارهای مصنوعی را در قسمت های طاس و کم‌ حجم سر در زیر پوست می گذارد. از آن­جایی که در این روش بذ عکس کاشت موی طبیعی، موهای کاشته‌شده رشد نمی­‌کنند، به آن کاشت موی غیرقابل رشد هم گفته می شود.

کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران

آشنایی با تار موی مصنوعی مردانه

در زمان های قدیم، موی مصنوعی از تارهای مصنوعی از موادی مثل مونوکریلیک، پلی اکریلیک و پلی استر تهیه می شده است. تارهای مصنوعی موجود امروزه از مواد پلی‌­آمید (Biofibre CE0373) ساخته می‌­شوند. طبق صحبت های شرکت­‌ سازنده این محصولات، آن­‌ها بی­‌خطر و بدون عوارض جانبی گذشته می باشند.

تار موهای مصنوعی مردانه

به صورت تکی یا دسته­‌ای بر روی پارچه­‌ای مثل پوست سر گذاشته می شود و با استفاده از چسب‌ های خاص گیاهی روی سر قرار می­‌گیرد و برعکس کلاه­‌گیس، شخص می‌­تواند زمان ورزش، شنا یا استحمام هم از آن استفاده نماید.

ماندگاری موی مصنوعی مردانه

بسته به کیفیت و ماده اولیه آن از ۶ ماه تا دو سال متغیر می باشد. موهای مصنوعی مردانه سازگار با محیط ­‌زیست هستند و در طول‌ ­های گوناگون (از ۱۶ سانتی‌­متر تا ۴۵ سانتی‌­متر)، رنگ‌های مختلف(۲۱ رنگ) و اشکال متفاوت (صاف، موج­دار، فر) ساخته می­‌شود.

نحوه انجام کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران

یک ماه قبل از عمل کاشت موی مصنوعی، پزشک متخصص نخست یک آزمایش برای اطمینان از سازگاری تارهای مو با پوست سر انجام می­‌دهد. در این آزمایش، ۱۰۰ تار موی مصنوعی در قسمت های طاس سر شما گذاشته می شود و به مدت یک ماه برای واکنش‌ ­های آلرژیک تحت ­مراقبت خواهید بود. در صورت عدم واکنش آلرژیک، پزشک توصیه می­‌کند که مراحل کامل را انجام دهید. در ابتدا، پزشک از بی­‌حسی موضعی برای بی‌­حس نمودن پوست سرتان استفاده می نماید.

با بکارگیری از دستگاه کاشت موی خودکار، پزشک متخصص رشته­‌های مو را یکی یکی در پوست سر می گذارد. دستگاه کاشت مو، تارها را در مناطق مناسب زیر پوست گره می‌­زند. روند کاشت تا رسیدن به تراکم مناسب مو ادامه پیدا می کند. پس از انجام عمل، پزشک پوست شما را با یک ماده ضد عفونی کننده پاک می­‌کند.

کاشت موی مصنوعی دائمی [تضمینی]!!

کاشت موی مصنوعی دائمی یکی از روش‌­های منسوخ شده کاشت مو می باشد. امروزه فقط مراکز غیرمجاز حاضر به انجام این عمل روی سر بیماران هستند. این روش مشکلات ۱۰۰ درصدی را برای بیماران به وجود می آورد.

یکی از رایج‌­ترین عوارض جانبی آن، عفونت­‌های شدید پوستی، ملتهب و متورم شدن سر و ایجاد کیست می باشد.

کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران

2 روش کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران

روش­‌های گوناگون کاشت موی مصنوعی مردانه عبارتند از: بافتن، ادغام و اتصال. از این روش‌­ها برای پیوند دادن تارهای موی مصنوعی به موهای موجود بکار می گیرند.

1.تکنیک بافت مو:

تکنیک بافت موهای جدید به موهای موجود موجب پر حجم دیده شدن موهای سر می شود. این روش تاثیری روی پوست سر نمی‌گذارد.

2.تکنیک اتصال:

در این روش می­‌توان از موهای مصنوعی یا طبیعی برای پیوند بکار گرفت. تارهای مو با استفاده از موم یا چسب‌های خاص مو به پوست یا موهای موجود وصل می­‌شوند. این تکنیک بعضی مواقع آلرژی­‌های جزئی را به دنبال دارد. کاشت موی مصنوعی مردانه را می‌­توان به روش دستی یا اتوماتیک انجام داد. این کار تا هنگامی که حجم مطلوب به دست آید، ادامه پیدا می­‌کند.

کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران

قبل از عمل کاشت مو چه باید کرد؟

قبل از انجام کاشت مو بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید:

1 برای بالا رفتن گردش خون در پوست سر، سرتان را به­‌طور مرتب ماساژ دهید.
2 حداقل سه هفته قبل از جراحی از کوتاه نمودن موهایتان جلوگیری کنید؛ چون بلندی مو می­‌تواند به پنهان شدن جای زخم­‌ها کمک نماید.
3 حداقل دو هفته قبل از جراحی از مصرف هرگونه داروی رقیق­‌کننده خون اجتناب کنید؛ رقیق شدن خون موجب افزایش خونریزی شده و مشکلاتی در بهبود زخم­‌ها ایجاد می کند.
4 قبل از عمل از مصرف مواد غذایی یا داروهای حاوی ویتامین B و E دوری کنید؛ چون مصرف این­گونه غذاها امکان دارد موجب خونریزی بیش از اندازه در طول عمل شود.
5 قبل از انجام کاشت، نوشیدنی‌های الکلی و کافئین‌­دار را کنار گذاشته؛ چون الکل موجب انقباض رگ­‌های خونی شده و دوره نقاهت را طولانی­‌تر می­‌کند.

سخن پایانی

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب مناسب ترین روش برای ترمیم مو، حتما از پزشک مشورت بگیرید و شرایط را از جوانب مختلف بسنجیند و سپس به انتخاب روش مورد نظر برای ترمیم مو اقدام کنید تا از نتیجه ای که به دست می اورید رضایت داشته باشید و پشیمان نشوید.

برای دریافت خدمات کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران، می توانید با پزشکان متخصص مرکز مو ایندرا تماس حاصل فرمایید و با آن ها مشاوره نمایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!